fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 20:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 04 dub 2004 00:13 
Co za zapalovací svíčky používáte a doporučujete pro Esco 1.6 16V Zetec 1996?Kolik je cena svíček a po kolika tisících se mění?? Díky P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2004 07:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
NGK ...vyrobce tvrdi vymenit po 100tis.. menim tak po 40tis ..cena jedne 450-500kč, pak jemoznost champion cena 700 kus ale kvalita az tak moc neni. mel jsem i autolite platinum... taky nic moc... bacha na kabely... na ne je tento motor hodne haklivy.

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2004 07:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já používám originál předepsané Motorcrafty. Jedná se o svíčky s platinovými elektrodami, ktere se mění po 60 t km. Mám na nich ted najeto 30 t a pořád pohoda. Jejich cena je tuším 280,- Kč za kus. Předtím byli na autě svíčky CHampion a taky to bylo v poho. Někteří preferujou NGK a říkají že CHampionky nebrat, ale někdo měl smůlu i s NGK.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2004 07:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty NGK jsou fakt dobry,oznaceni je nejak PTR 5A 13 nebo tak nejak,cena dneska uz lepsi,ja mel jedni tak kolem 200, origos platinovy Motorcraft prijdou u Charouze asi na 240/ks. S tema kabelama ma Cony taky pravdu,stejne jako radsi driv menit ty svicky,aspon pred zimou, v lete je potom dojezdim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2004 20:14 
A co říkáte na svíčky brisk?Mrkl jsem se na net a nabízí tam nejaké "tuning" svíčky cena je něco kolem 200 Kč máte někdo zkušenosti?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2004 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Kdyz jsem se pred dvema lety o tyhle svicky zajimal,tak me v Tabore rekli,ze na 16V je nedelaji. Na CVH mozna jo,ale nazory na ne jsou rozporuplny, na kazdym motoru je to jiny. Asi bych radsi bud Motorcraft, nebo ty NGK, tam je funkce dobra zarucena a cena prakticky stejna. Ale kdybys chtel testnout, zkus to,budeme mit aspon poznatky z praxe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2004 10:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Já mám ty NGK co futy (kupovali jsme je myslím ve stejným kšeftě, asi za 200,-/kus) a jsou v poho...

Předtím byly na autě origo Motorcrafty (auto mělo najeto cca 120 tkm, takže asi byly druhý v pořadí) a nevypadaly ještě až tak zle...

Jinak jaký maj bejt na Zmetcu svíce vědí v každým slušným krcálku, stačí říct Zetec+rok výroby a oni šahnou do regálu a nabídnou co maj. Mě překvapilo, že Championy byly v tom stejným obchodě daleko dražší než ty NGK. Rozhodně na to pasujou jenom platinový svíce. Bohužel.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2004 11:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
No vcera sem se bavil s clovekem co uz dela fodry hodne dlouho a specializuje se na ne, dosla taky rec na svicky

Rikal ze u NGK zalezi jaky je stesti, nektery se totiz delaji v polsku a odchazeji.

Ja mam NGK a zatim no problem, tak mam mozna stesti.

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2004 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Tím by se trochu vysvětlovalo, proč někdo NGK chválí a někdo zatracuje... Já mám sice ty podezřele levný, ale zatím vše OK.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2004 14:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Joha, diky tobe mam tytez a taky spokojenost. Mel jsem i jiny, nebyl problem, jen u Championu lezla jiskra po izolatoru, ale bylo to botickou kabelu, ne svickama.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2004 18:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
Já osobně mám ve svým Escu svíčky Championky a maximální spokojenost, na NGk jsem slyšel různý názory a ohledně Brisky ty nebrat!

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2004 22:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Lubak píše:
Já osobně mám ve svým Escu svíčky Championky a maximální spokojenost, na NGk jsem slyšel různý názory a ohledně Brisky ty nebrat!

Proc ne BRISK? Ta cena je vice nez prizniva!
Samozrejme to muze byt na ukor kvality....
Mas osobni zkusenosti ty, nebo tvuj znamy?
V cem byl problem?

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2004 07:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Já si hlavně nejsem jist, že Brisk vůbec svíce na Zmetek dělá... ty platinový...
Jaký svíce se dávaj do CVH nevim, ale asi nějaký "běžnější", který bude dělat kdekdo.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 15:57 
Otec mal v escu original Motorcraft,boli tam od zaciatku.Menil som ich po 115 000tic km a este nevyzarali az tak zle.Trocha kolisal volnobeh ale slo.Dal som tam champion,jedna stala okolo 250-300sk.Volnobeh prestal kolisat a auto ide v pohohe.

FORD ESCORT 1,4EFI r.v 96


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Kabely
PříspěvekNapsal: 14 čer 2004 10:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Zdar makaci.
Kdyz jsme u tech svicek tak se je take chystam vymenit ale co jsem tak testoval tak kabely sou tam dost na hulvata narvany a mam strach ze je urvu :( neni na to nejakej chytak :shock: ? Zatim sem je ze vseho vyndal uplne v pohode tak nevim jestli mam pouzit hrubou silu :twisted: . Za radu dik....

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: jeste jednou svicky
PříspěvekNapsal: 28 zář 2004 17:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 18:05
Příspěvky: 44
Bydliště: Šumperk
No, ja vmenil puvodni Motorcraft za Brisk premium. Puvodni meli nalitano 60000 a vypadali velmi dobre coz je s podivem. Brisky jsem koupil doporucene pro Zetec, no nevim, mozna se mi to jen zda, ale ty Brisk jsou zrejme trosku mensi, puvodni take nemaji tesnici krouzky. Ty jsem sundal, motor bezi pravidelne, ale jevi se zdechlejsi, nejde tak za plynem. Mam je tam stale, ale brzy se vratim k Motorcraftu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 13:03 
Zkus srovnat odtrh podle manuálu... 1,6 - 1 mm, 1,8 - 0,9 mm.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 17:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 18:05
Příspěvky: 44
Bydliště: Šumperk
Jsou to ty s tim otevrenym jiskristem s jednou hlavni elektrodou,tys e srovnat nedaji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2004 20:29 
nedavno jsem mluvil s mechanikem co dela jenom fordy.Rikal ze tam dava jenom originalni motorcraft.Za prve jsou na 60 tkm, za druhe nezna jine vhodne, protoze u zeteca jsou 40kW a normalne tak 25kW.
Proto tam ani tolik nevydrzi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2004 06:38 
Dá se podle stavu svíček detekovat nějaký problém na motoru? Třeba bohatost směsi, apod...


Naposledy upravil Návštěvník dne 25 říj 2004 10:40, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz