fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 11:05 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Ahoj lidi, mam problém s tímhle motorem-auto jsem koupil jako nepojízdné... Složil jsem co chybělo, ale motor se šíleně dusí, dalo by se říct, že se chytne jenom když člověk sundá nohu z plynu, ale i tak si s tím plynem musím pořád hrát, protože na volnoběh se to zadusí. Jakoby měl plynový pedál zpoždění cca dvě vteřiny, do toho když víc sešlápnu plyn tak okamžitě střílí do výfuku,a otáčky se pomalu nezvýší, až když plyn zas uberu tak otáčky vyletí výš - tímhle stylem se dá motor vytočit klidně až k pěti tisícům,vždy přidat-ubrat-a otáčky vyletí výš... Jinak výfuk není ucpaný (fouká dost) a motor timhle stylem nemá absolutně žádnou sílu - nepopojede ani o metr, hned se dusí.

Zatím jsem vyměnil olej, rozpojil a znovu zapojil všechny konektory, svíčkové kabely, svíčky jsem zkontroloval a vypadají ok,jiskru hází velkou, ten plastový hříbek u víka ventilů jsem vyčistil technickým benzínem, zkontroloval jestli nejsou přeskočené rozvody, čidlo teploty motoru jsem měl venku, ale není na něm nic vidět...
Filtry vyměněny zatím všechny kromě palivového - nenašel jsem ho tam! Netušíte někdo kde je? Od motoru až po nádrž ten filtr není :shock: To by znamenalo že vstřiky budou plný bordelu :shock:

Jinak jestliže to střílí do výfuku tak mě napadají svíčky, zdvihátka, podpálené ventily, ale možná máte někdo lepší nápad?!?


Naposledy upravil fxman dne 16 kvě 2011 19:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 12:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
palivový filtr je bud vzadu u nádrže u pravého kola nebo je dole na stěne v motorovám prostoru kousek nad řízením

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 12:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Taky to může být příliš bohatou směsí... Mohlo by to být čidlem teploty pro EEC nebo lambdou, ale to se tolik neprojeví...zkusil bych zkontrolovat tlak na liště, jestli neodešel regulátor, pak by se to mohlo těžce přechlastávat..
A ten filtr je tam, jak píše Ford..

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 12:41 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Kouknu ještě k tomu pravému kolu vzadu-včera jsem tam kolem ale dost okukoval a nevšiml jsem si...každopádně nad řízením není, je tam ale nějaká propojka benz. hadičky,tváří se jako originál, ale ten filtr by se tam místo té propojky celkem hodil...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 16:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Chtělo by to napsat taky v jakém autě je ten motor,pak se lépe radí :-D

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 19:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 10:20
Příspěvky: 347
Bydliště: Ledeč nad Sázavou, Praha
já mám u svýho auta palivovej filtr za motorem uchycenej k přepážce.

_________________
EX > Ford Escort Cabrio 1,6 EFi 77kW/105PS r.v. 1991;
Aktual BMW E46 Touring 320D M-Packet II


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 19:22 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Jinak je to Escort 1.6 EFI r.v. 1991 cabrio, stejné co má Malakutna, takže potom mi tam ten filtr chybí... A jelikož tam chybělo celkem dlouho i víčko nádrže (takže počítám že tam mohlo i napršet,napadat bordel ze stromů, ožralů a záškodníků), tak počítám že ty vstřiky budou totálně zanesený :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 10:20
Příspěvky: 347
Bydliště: Ledeč nad Sázavou, Praha
jestli tam někdy nějakej filtr byl, tak bys tam měl najít spojený hadičky.

_________________
EX > Ford Escort Cabrio 1,6 EFi 77kW/105PS r.v. 1991;
Aktual BMW E46 Touring 320D M-Packet II


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 21:17 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
malakutna píše:
jestli tam někdy nějakej filtr byl, tak bys tam měl najít spojený hadičky.

Ano, o tom jsem psal, jsou spojené, ale vypadá to celkem originálně... každopádně provozovat auto bez palivovýho filtru a bez víčka od nádrže :shock:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2011 22:34 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Takže problém vyřešen - dělala to špatná lambda - odpojil jsem jí a bylo po problémech... Netušil jsem, že může dělat takovouhle neplechu... Ještě to bylo trochu nestabilní, tak jsem odpojil i čidlo teploty nasávaného vzduchu a heuréká, jezdí to jak fík :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2011 19:20 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Tak bohužel furt to není ono.
Motor nechce na startér pomalu ani chytnout a když chytne, tak hned chcípne. Chytne jedině přes kvalt z kopce a potom dokaď se motor neohřeje to prakticky vůbec netáhne, škube, poskakuje, nechce se vytáčet.
Jakmile se to pak ohřeje, tak motor začíná pracovat vesměs normálně, čím je teplejší - tím je to lepší.

Jezdím s odpojeným čidlem teploty nasávaného vzduchu - jakmile ho připojím, tak se motor okamžitě dusí a chcípne. Lambdu jsem připojil - zjistil jsem že se motor s ní i bez ní chová vesměs stejně. Dnes jsem splašil nové čidlo teploty nasávanýho vzduchu, vyměnil a nic-to samé. Tak jsem vyměnil i lambdu a zas nic :( Všiml jsem si ale na motoru z kterého jsem to bral něčeho, co na svém escortovi nemám, co to je?Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2011 19:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
toho si nevsimej, to je jen odrusovaci rele na zapalovani

Coz treba vyzkouset vymenit cidlo teploty pro RJ, kdyz to tak k nemu pomerne logicky navadi????

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2011 22:58 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
dík, to mě taky mohlo napadnout safra... zítra vyzkouším jiné...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2011 10:03 
Offline
Nováček

Registrován: 09 kvě 2011 09:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Hradec Králové
to Angličák: odrušovací relé? k čemu to je dobrý?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2011 17:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Hehe, oka, vidim krabicku, rikam rele, vidim zes to jinde vyspecifikoval jako kondenzator a tento by dle meho laickeho pohledu mel delat to, ze ti prskani zapalovani nebude doprovazet hudbu v tvem radiu :D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2011 19:13 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
Tak nic :cry: čidlo teploty motoru vyměněno a bohužel žádná změna, proměřil jsem staré a jeho odpor souhlasí s tabulkovými hodnotami.
Jinak prakticky se nezmění chod motoru když čidlo teploty motoru úplně odpojím. Takže jsem zkoušel kabeláž a je podle zkoušečky ok až do EEC jednotky.
No a když připojím čidlo teploty nasávaného vzduchu(jezdím s odpojeným) tak motor téměř okamžitě chcípne (pokud není motor pod plynem)... nějaké další nápady? Lambda vyměněna, čidlo teploty motoru vyměněno, čidlo teploty nasávaného vzduchu vyměněno, svíčky mají sklepnuté elektrody na 0,7mm a hážou jiskru všechny, všechny filtry vyměněny, statická diagnostika nehlásí žádný problém, ještě můžu zkusit diagnostiku spuštěného motoru (neměl jsem na to sebou potřebné papíry naposledy) :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2011 20:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
zkus odpojit map senzor mě to na cvh taky nechtělo naskočit a když to chytlo škubalo to nejelo to hruza po odpojení bez problemu , sehnal jsem jiný a byl klid , map je tady na tý fotce přidělanej na tý vzpěře tlumiču na straně u baterky , zkus vytáhnout konektor , ne hadičku a uvidíš

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2011 20:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Jseš si jistý stěma svíčkama 0,7mm,co toje za svíčky,ja jsem dával na cvh 1mm.

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2011 20:53 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2011 18:57
Příspěvky: 19
doubek: právě jsem to odzkoušel - odpojim map senzor a na volnoběh to okamžitě chcípe, auto nechtělo dokonce chytnout ani na puštění z kopce se zařazenou rychlostí (takhle startuju za studena - jinak to nechytne, pak za tepla už v klidu startérem). Prakticky se to chová stejně jako když mam připojenej senzor teploty nasávanýho vzduchu. Zkoušel jsem i odpojit MAP a připojit to čidlo teploty nasávanýho vzduchu a bylo to furt špatný. Bez "plynování" to hned chcípalo.

Ad svíčky, těch 0,7 mm asi bude spatne co koukam... sice moc neverim, ze by vzdalenost elektrod mela takovej vyznam,ale holt asi koupím nové.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2011 16:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
je to všechno divný zkoušel jsi změřit tlak na palivový liště ?? vyměnit palivový filtr , cvh nemá ventilek na měření tlaku musíš oddělat regulátor ,ten je z boku na liště , sehnat si ventilek na bezdušák , nasadit na to měřák a silně přitisknout na lištu a někdo ti musí otočit klíčkem a uvidíš hned jestli to tlačí , a pozor na stříkající benál oblož si to hadrem

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz