fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: xr3i a motor 1,6 EFI
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 22:32 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Zdravím, myslíte že by šel do Forda Escort xr3i r.v. 86 vrazit motor 1,6 EFI ?? A jestli by pasovala převodovka ?? Díky !! ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 08:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Vrazit by tam sel, ale musel bys komplewt prekopat i elektriku, prevodovka bez problemu. Myslim, ze moc prace na efekt, kterej to bude mit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Přehodit žádný problém.Jen proč to dělat. Jestli kvuli stříkačce tak stačí přehodit jen ji ,ale včetně kabelovího svazku (jiná elktrika).Jinak převodovka ,uchyty vše pasuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 13:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
on se totiz do mk4 montoval uz i v tovarne... je to LJB 75kW. Tusim ze od 89 roku do konce vyroby

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2005 10:39 
jj bery ma pravdu,
nac menit ten motor a prevodovku kdyz je to stejny,a jediny rozdil je ve vstrikovani....staci snad jen vstrikovani menitt s elektrikou a ne celej agregat.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2005 11:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Jelikož jsem tulhe výměnu dělal, jen misto do esca tak do fiesty. Tak si myslím že se to nevyplatí, musíš dát novou kabeláž a upravit si jí k obrazu svému a to neberu ruzná relátka pro čerpadlo,efi vstřikování,dále svody výfuků kvůli lamd.sondě, dát a namontovat el.čerpadlo teda aspoň v mém případě protože jsem měl karbec, pak někam dát palivovej filtr. namontovat ruzná čidla, hlavně budeš muset dát novej setrvačník kvůli čidlu. Já měnil komplet motor protože nevím kdo mě to říkal jestli to bylo ve fordu nebo taky ,ale stříkačka má trošku jinou hlavu oproti karburátoru pry tam jsou jiný kanálky nebo tak něco už si to přesně nevzpomínám. Převodovka mě zustala stará jen jsem k náhonu musel dát čidlo rychlosti. Jinak nevím co bych ti napsal. Jediny co mě těší je že kdykoliv příjdu k autu tak otočím klíčkem a motor šlape jak z praku. U karbce mě štval ten automatickej sytiš věčně nešel o trošku větší spotřeba a možná bych řekl že to o trošku líp jede.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz