fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 12:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2009 20:41
Příspěvky: 23
Bydliště: Zlín
Takže, chci nahradit přístrojovku bez otáčkoměru za tu s ním. Ke zdárnému provedení jsem si vyhledal tady na fóru potřebné informace ale ty jsou značně kusé a pár věcí mi stále nejsou jasné.

1. je tedy opravdu nutné použít přístrojovku jen a pouze z 1.8D nebo může být i z 1.8TD, případně které verze?
2. dále jsem se dobral k tomu že přípravu pro otáčkoměr nemám, tudíž jak jsem zde vyčetl musím vést drát z kontaktu W na alternátoru, ale už jsem nikde nenašel kudy to nejlépe vést a hlavně kde přesně to u přístrojovky zapojit, resp. na které svorkovnici a na který kontakt.

Předem děkuji za užitečné rady a za zdržení se OT.

_________________
Ford Escort CLX kombi 1.8i, MkVII, r.v.98
Ex: Ford Escort CL kombi 1.8D, MkVII, r.v.96


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 15:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
Budíky musí být 100% jen na D. Na otáčkoměru mají kousek pod středem natištěné D.
Přípravu na otáčkoměr jsem taky neměl. Drát jsem natáhl tuším kolem náhonu tachometru. Protažení drátu do kabiny je popsáno tady: viewtopic.php?f=8&t=20254
Já jsem vůbec neřešil zapojení do konektoru a "prasácky" jsem ten drát od altíku připájel přímo na budíky. Vše funguje jak má. Kam to napojit poznáš jednoduše. Zezadu jsou na otáčkoměru tři vývody +, - a od altíku. + a - jsem řešit nemusel, bylo to propojený s + a - ostatních přístrojů.

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 11:51 
Offline
Nováček

Registrován: 23 čer 2011 10:34
Příspěvky: 8
a můžu třeba sehnt úplně jinou přistrojovku, vyndat jen otáčkoměr a mít ho nekdě mimo?

_________________
Fiesta MK3 1.1 GFJ - 37kW - 1996 - Jednobod


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 13:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
To asi můžeš. Ale zase to musí být budíky na D. Akorát si moc nedokážu představit, jak to bude vypadat.

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 15:35 
Offline
Nováček

Registrován: 23 čer 2011 10:34
Příspěvky: 8
manduss píše:
To asi můžeš. Ale zase to musí být budíky na D. Akorát si moc nedokážu představit, jak to bude vypadat.


Jasný, takže to můžu mít samotný ale musí to být na diesel :) zkusím sehnat

_________________
Fiesta MK3 1.1 GFJ - 37kW - 1996 - Jednobod


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 16:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Trošku si tu dovolím poopravit odpověď že přístrojovka musí být pouze z D...ona může být i z TD ale jen z těch co nemají řj EEC-V...ty měly stejnej typ otáčkoměru snímajícího alternátorovej signál....novější (ENDURA-DE) už měla snímač na klikovce a byl společnej pro řj i otáčkoměr...ten je principielně úplně jinej a do okruhu s alternátorem nelze použít, je tam jinej počet pulsů na otáčku a jiný napětí...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 16:27 
Offline
Nováček

Registrován: 23 čer 2011 10:34
Příspěvky: 8
Walker píše:
Trošku si tu dovolím poopravit odpověď že přístrojovka musí být pouze z D...ona může být i z TD ale jen z těch co nemají řj EEC-V...ty měly stejnej typ otáčkoměru snímajícího alternátorovej signál....novější (ENDURA-DE) už měla snímač na klikovce a byl společnej pro řj i otáčkoměr...ten je principielně úplně jinej a do okruhu s alternátorem nelze použít, je tam jinej počet pulsů na otáčku a jiný napětí...


Tomu celkem rozumíš coooo? :D Dokážeš mi s tím nějak pomoc? Musím mít teda naftovej a jak ho pripojim?

_________________
Fiesta MK3 1.1 GFJ - 37kW - 1996 - Jednobod


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 16:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
viewtopic.php?f=18&t=32463&hilit=ot%C3%A1%C4%8Dkom%2A

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz