fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 12:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 15:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak... sel by ten palubni PC uzpusobit i na 1,6 CVH MK4?
Jetsli ano, tak bych mel urcite zajem...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 15:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
riginalne zapojeny PC na MK4 je na prutokomer na vstriku 1. valce, el. cidlo rychlosti a plovak v nadrzi. Takze je uplne jedno, jaky obsah motoru auto ma, proste meri palivo, ktere se opravdu spali, rychlost, stav paliva v nadrzi a z toho to dopocita do hodnot.

Origo PC mam, ale ten display by se mi libil vic

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 15:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
jsmach: No uz mi to funguje vdaka dal som to na modry display a je to super :lol: Vdaka za ten chipa jeho naprogramovanie.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
for Pavel Handlovský
jsem rád, že jsi spokojen, jak jsem už dříve zmiňoval, je tam malý kopanec v zobrazení 2. nuly. Při např. 105km se 0 nezobrazuje (takže jak to dotestuješ, pošli Atmel zpět a já Ti ho obratem přeprogramuji opraveným programem).

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 08:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
jsmach: Vsimol som si to ale ked viem ze tam ma byt nula tak mi to az tak neprekaza. Mozno Ti ho poslem na jar nechce sa mi teraz brlat v pristrojovke mam ho uz totiz zabudovany. A nemam garaz tak az bude teplejsie. :-D

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 09:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Jsmach: myslis, zebys to zvladl upravit i na MK4?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 16:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
je celkem jedno za máš MK IV či jiný MK, záleží na motoru - systému vstřikování a druhu trysek, v zásadě se to dá upravit na každý motor.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
je to KE-Jetronic... ale nebere to signal z RJ, ale z toho, co uz jsem psal vys

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 13:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
omlouvám se, dlouho jsem se neozval,
takže ješte jednou odpovím: můj PP je zapojen na vstřikovací ventil (předpoklad, že všechny ventily vstřikují přibližné stejnou dobu) u různých motorů může být různý (průtok za jednotku času) vstřikovací ventil, pak mi nepomůže měřit jen čas otevření, musím znát typ ventilu (jeho průtok za 1ms) a další důležitý údaj je tlak v palivovém systému (ovlivňuje průtok) např. 1.4 má jen 100kPa, 1.6 má 230kPa (čísla sypu z rukávu, můžu se trošku mýlit)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 22:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
mno... takze jak to tak ctu, tak mam smulu, protoze vstriky jsou u KE-jetronicu mechanicke.
Stejne mi ale, z ciste laickeho pohledu, prijde vyse uvedena metoda zbytecne slozita. Zustanu u originalu akorat zupgraduju na dvoudisplay :wink:

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 18:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
to jako u dieslu? vstřikovací čerpadlo a od vačkového hřídele ovládané vstřikování???

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 19:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
to jako u benzinu, elektronicky rizeneho mechanickeho vstrikovani Bosch KE-jetronic, pripadne u mechanickeho K.Jetronic Motory L4B a LRB. u Escortu mk4 xr3i 1,6

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 21:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
takze to mechanocké je vlastne elekromagneticky ventil ?

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 23:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak jak to presne funguje Ti nereknu. kazdopadne to ma oboji mechanicky rozdelovac paliva, jen KE-jetronic ma do toho mechanickeho rozdelovace jeste el. konektory a dve ridici jednotky. Montovalo se to i do aut koncernu VW.
Mel jsem pal. pocitac na K-jetronicu, coz je ciste mechanicky vstrik bez RJ.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2005 13:12 
jsmach: Tvoje webova stranka je nefukncni, co to ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: A co diesel?
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 12:27 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Nezkoušel někdo měřič průtoku na diesla? Bylo by to univerzální - teda celá sada (ptůtok + PP + rychlost). Kdysi údajně ve Wartburg. byly impuls. průtokáče s 6400imp/L. Nemá s tím někdo zkušenosti?

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 13:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Je pravda, že ve verzích wartburgu s "vyšší výbavou" je ekonoměr, ale ten průtokoměr je tuším součástí karburátoru. Táta ho má, tak se na to mrknu.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 17:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem to okouknul a je to mimo karburátor. Je tam prutokoměr s jakousi vrtulkou vevnitř (nějak se to přesně jmenuje, ale teď nevím jak). Vedou z toho dva vodiče. Jeden jde do leddiodového ukazatele na palubce a ten druhej ještě navím. Zítra to porozeberu a proměřím.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2006 15:14 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Podle toho, co jsem se dozvěděl, tak na tom vývodu k palubce (LED-ukazatel) by měly být impulsy podle okamžitého průtoku a den druhý vodič je napájení. Má tam být LED dioda, nebo infra - nevím a ta vrtulka prerušuje paprsek. Jeden známý si to svého času nechal někde vyrobit - tu vrtulku (na hrotových ložiscích) i celé těleso z plexiskla, ale pak změnil prac. místo a už na něj nemám kontakt. Když zjistíte, nebo někde najdete, z čeho by se to dalo poskládat - hoďte info.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2006 16:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
PP do motoru TD řešil Marťas na mondeu, něco je o tom tady:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz