Takže s čím otravuju- mám esko komb, 1,8, 94r.
Na začátku května mi to začalo jet na 3 válce,tak jsem vyměnil kabely a bylo to ok,jen to trochu škubalo kolem 2000 ot.,tak jsem vyměnil i svíčky a bylo to úplně ok.Ale v tu samou dobu to přestalo startovat na první pokus,většinou druhý až třeti a ještě k tomu lehce přidán plyn.Pak se to jaksi samo ztratilo a začalo chytat na první škrt,ale občas při startu jakoby zavrčí v pojistkovce. Pak začal blbnout volnoběh-po nastartování vyšší otáčky a pak klesne jak má na 1000,ale pak lítá nahorů dolů,občas chcípne (ted už vždy
) ,někdy to udrží a absolutně se s tím nejde rozjet,to se udusí,takže to bud musím nechat zahřát nebo vytočit nad dva,ale to je problém,protože se dusí že
Poslední dva týdny se to zhoršuje.Projel jsem forum a udělal následující-vyměnil vzduchový filtr,palivový filtr,odvětrání klikovky včetně kolínek,vyčistil volnoběžák,klapku,zkusil vyměnit volnoběžák za stopro funkční,čidlo TPS za taktéž funční,kabely jsem dal ty staré a kupodivu to jede na čtyři a ne na tři jako tehdy,svíčky jsou staré zhruba měsíc NGK ptr5 a13, když odpojím váhu,tak to chcípne,tak že funguje (?),reset ŘJ,prostě jsem udělal vše,co tu kdo radí a NIC,je to stejné,akorát se dá trochu lépe rozjet studený motor.Ted už to při neutrálu chcípne vždy,při rozjezdu se to dusí,vystřelí až nad 3000ot,to pak jede super,ale níž se to prostě dusí a dusí až chcípne,ujedu tak jeden km a finito kuwaaaa
.Napadla mě ještě lambda,ale nemám to jak vyzkoušet,protože nemám zkušební kus
,ale po odpojení konektoru žádná změna.Kdo poradí,je tu machr z mého okolí?:)