fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 srp 2011 22:17 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
ahoj Forďáci.
zase mi to nejede.jestli mi poradíte čím by to mohlo být.
1)nejelo to a tekla nafta okolo páčky volnoběhu. vyměnil jsem O-kroužky. změřil turbo0,5bar, přetěsnil hadice z nádrže a filtru.po smontování to začalo jezdit dobře. po ujetí cca 100km mi najednou po zahřátí začaly klesat otáčky volnoběhu na 500ot. tak jsem to zvedl napnutím toho napínáku bovdenu co jde do servomotorku na řízení volnoběhu.

2)jenže potom se to začalo chovat tak, že po nastartování bez plynu ,otáčky 800ot. a jakmile jsem šlápl na plyn a pustil ho, tak volnoběh vyskočil na 1100ot.a už neklesl dokud jsem nevypl klíček a nenastartoval to bez plynu. a tak stále dokola.

3)potom když jsem se jednou vracel z Prahy, tak po ujetí cca 100km to přestalo táhnout, plyn na podlaze a max 120.
a to ještě do každého kopečka jsem musel řadit za 3. hrozně dlouho to trvalo, než se to rozjelo , než jsem tam mohl dát4. a pětku. pak plyn na podlaze a 110 max. pak už jen 90 a to už jsem se modlil ať dojedu domu, abych to nemusel tlačit. a když jsem přijel v tom parnu domu a otáčky volnoběhu při dojezdu byly tak 400ot.,že to málem chcípalo, tak jsem otevřel kapotu a zjistil, že lanko od serva k páce volnoběhu je napnutý jako struna , páka nadoraz a otáčky přesto 400ot.

jo, ještě když to nechtělo jet, tak pomohlo, že jsem za jízdy vyřadil, prošlápl plyn tak na 3000ot a pak zařadil a to mi připadalo,že to na chvíli zabralo a táhlo víc.ale vydrželo to jen chvíli.pak už mě začaly předjíždět i Felicie..

tak jsem povolil ten nastavovací šroub na páce volnoběhu, abych zvýšil otáčky na 1000 a napínákem na bovdenu to snížil na 800ot. chvíli se to zdálo dobré, ale zase je to to samé.po zahřátí otáčky voloběhu 400ot. a lanko volnoběhu napnuté jako struna a navíc se mi zase začala objevovat sáknoucí nafta okolo páčky.asi jak to rve servo tu páku nadoraz,tak se ty O-kružky vymačkaly:o( nebo to víko už netěsní-nevím..

a)- není mi jasné proč se mění otáčky volnoběhu po sešlápnutí plynu(že by vadný ten potenciometr na plynu?)
b)- pořád musím přidávat volnoběh tím, že vyšroubovávám šroubek páky volnoběhu, ale to vydrží jen chvíli (odchází už čerpadlo?)
c) jak se pozná ucpaný kaťák či výfuk ?

děkuji za cenné rady.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 09 srp 2011 09:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 13:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Podle mě, si to neseskládal dobře, poloha páky vůči hřídelce bude špatně...proto ti jebe i ten volnoběh, případně ti nesedí TPS, navíc tím posunem lanka sis parádně rozhodil jeho chod, ten motorek má totiž koncák na plný zatažení, a to ti musí hrát s táhlem na čerpadle, když je motorkem plně zatažený lanko tak vypne a tahle poloha musí bejt těsně před dorazem táhla na čerpadle...tím přetažením se lanko nedostane na koncák a motorek rve dál přes doraz táhla čerpadla a celý se to vzájemně kurví...to že po zvýšení otáček plynem se páka volnoběhu vrací do parkovací polohy je správná věc, páč pokud držíš plyn, tak není potřeba řešit volnoběh, při poklesu pod cca 1500 otáček se páka zase začíná postupně vysouvat aby stihla zareagovat na uvolnění pedálu plynu a podržela volnoběh na nominálních otáčkách podle aktuálního zatížení motoru který je dost proměnný (záběr alternátoru, sepnutí kompresoru klimy atd.)....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 21:42 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
jak z toho ven?
poloha páky vůči hřídelce jde maximálně otočit o 180stupňů. ¨po smontování mi to ale chvíli jelo. je někde nákres jak tu páku uvnitř dát ?
co teda s tím bovdenem, jak nastavím ten koncák_ mám odpojit lanko a nechat servomotor ať si ho zatáhne na doraz? a pak to seřídit před doraz páky volnoběhu?
díky,D.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 19:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Je to uz par let co jsem to delal,ale myslim ze to jde poznat(obe mezni polohy) podle te packy, co je na ni lanko u motorku.Uz si to presne nepamatuju,ale ono tam vsechno souvisi se vsim a dost blbe se to popisuje.Musi se pochopit jak to vlastne funguje v zavislosti na te pacce.Ja to mel rozdelane ,ve svem stouravem obdobi, po pretesneni cerpadla,kdy to nefungovalo a vydrzel jsem s tim jezdit chvili.Nastavoval jsem to komplet i s potenciometrem na pace plynu a bez nejakeho mereni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 22:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
v podstatě sis odpověděl sám, jen s tím rozdílem, že to do tý plně zatažný polohy budeš muse nějak dostat ručně... řj si každým zapnutím klíčku přesune táhlo na koncák, kde tím získá přehled o tom kde je pro ní krajní poloha a pak si přejede někam do mezipolohy...ta je daná nějakou očekávanou proměnnou závislou i na teplotě motoru..před tím než budeš něco ladit, bylo by dobrý vyzkoušet, jestli táhlo zvýšenýho volnoběhu vůbec funguje...čili jestli přidává otáčky na nějakých 1200 při přetažení rukou do maximální polohy +....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 23:14 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem dneska sundal víko čerpadla, dal tam nové O-kroužky, zkontroloval a složil.
nastavil táhlo a volnoběh. servomotorek to zastavuje cca1mm před dorazem.
zatím jsem to zkoušel projet jen kousek.
zítra to prověřím, mám najet 150km, tak uvidím.
jen mě stále zaráží, že to nemá takový zátah od spodu, jak to mívalo. až když zabere turbo.
a ještě je svláštní, že to občas drží 800ot, sešlápnu plyn a najednou 1000ot.
Walkere prosím tě jak se to chová když je špatné čidlo na klikovce ? a jak když je vadný ten řídící vstřik ?
a ten potenciometr ?
dá se to odhalit na diagnostice?
děkuji

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 23:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Na snímač klikovky můžeš rovnou zapomenout, z něj funguje otáčkoměr a ten ti funguje...snímač na vstřiku bych taky nechal v klidu, bez něj by to dělalo i jiný věci než jen neposlušnej volnoběh (nefunfovalo by řízení předvstřiku) čili jediný co tu ještě zbylo a mohlo být demontováno je TPS...čili ten snímač polohy páky plynu, ten má na volnoběh vliv....jak ho nastavit se zrovna řešilo o vlákno vedle...taky je možný, že v čerpadle zůstala pod víkem vzduchová bublina a to umí taky cvičit s volnoběhem, ale to by se mělo provozem samo odvzdušnit....s diagnostikou netuším asi ne, to je spíš dotaz pro Tomina...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 15:20 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem včera málem nedojel domů...
nafta okolo páčky volnoběhu neteče, auto když bylo studené tak to mělo i trochu zátah.
po ohřátí to jelo max 80. asi po 50km to najednou do kopce přestalo táhnout, jel jsem na dvě... pak jsem se naštval a tu dvojku vytáhnul na 3700ot a najednou to vyrazilo jak divé a začalo to mít i zátah..dojel jsem ke známým , tam to nechal půl dne a večer vyrazil zpět..
při odjezdu to už zase netáhlo a cca po 30 km to začalo zpomalovat i z kopce.. v jednu chvíli jsem jel z kopce za dvě třicítkou a pedál na podlaze a mělo to tendenci zpomalovat:o(
když jsem vyřadil , tak i volnoběh byl najednou 500ot a pak to i chcíplo..
znovu jsem nastartoval, zařadil dvojku , držel plyn až se to roztáhlona 4000ot a najednou , jak když se to procpe to zase mělo zátah a jelo to.. s tím už jsem dojel domů..
po dojezdu už zase volnoběh držel 900ot a motor si předl jako kotě.
připá mi jako , když tam prostě teče málo nafta...
Walkere, je možné, že by odcházelo to rotační čerpadlo? že by se ve vysokých točkách chytlo? dá se to nějak zjistit? třeba tam z venku natlačit naftu z jiné natlakované nádoby?
a jak by se to chovalo,kdyby byl ten přicpaný výfuk?
už jsem fakt bezmocný´´ nevím co s tím

děkuji za rady

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 19:55 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Možná úplně blbá otázka.Nemůže být ucpané odvětrání nádrže?

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 21:48 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
odvětrávání je v pořádku...to jsem kontroloval..
dneska jsem s tím jezdil a prostě sešlápnu plyn a nic, pomalu se to rozjíždí a až ve2500 to nepatrně ožije,ale prostě netáhne.. přitom to startuje a přede jako kotě... ale chová se to jako želva..

dá se nějak poznat jestli to tam dostatečně teče? do toho čerpadla:.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 22:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
to chce klídek...poladils ten servomotorek a volnoběh se uklidnil, ten už ti neblbne...zbejvá ti tah...a ten to nemusí mít, protože ti nesedí TPS s řídící jednotkou...probere se to v točkách a to né proto, že by nějak něco někde povolilo ale nedostatky ve směsi se staly podřadnými, jelikož zasáhla mechanika a to turbokorekce, a začlo to dávat mechanicky víc nafty než jen podle TPS...teď je otázkou zdali je špatně nastavený nebo špatně načtený...asi by neškodilo odpojit řj na dobu než zapomene nastavení a znovu se zaučí...a kontrola voltmetrem přímo na řj pro kontrolu stavu a nastavení toho TPS by nebyla od věci...jen tak mimo soutěž je na tvým autě poznat jak se ti mění pod rukama a každým poladěním něčeho, což potvrzuje jen to co tu říkám, že každej prvek je k něčemu dobrej a ladit ho bajvoko nebo odpojovat nevede k nějakýmu úspěchu a spousta lidí co nadává na nafťáky jak jsou líný ani netuší, že jezděj na rozladěným motoru, kterej v chodu udržuje jen jeho nezmarovitost a zoufalá snaha řj to nějak ustát....ucpanej vejfuk bude pořád, tam se to v tahu měnit nebude...u nádrže to je obdobný...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 22:21 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
Zobrazit zprávu

Walker
Předmět zprávy: Re: nejede-plyn na podlaze+klesá volnoběh po zahřátíSložka: Příchozí
proč jako furt operuješ s něčím ucpaným nebo odešlým čerpadlem, mrtvý čerpadlo je mrtvý, to prostě pořádně nejede už nikdy....tobě to prostě do 2500 otáček netáhne a pak zabere přidávání nafty z turba a ejhle a jede to....prostě to blbě mixuje naftu v době kdy turbo nemá na výkon a přidávání nafty vliv...

Odesláno: 08 srpen 2011, 21:11:23




já mám svýho ropáka rád a vždy jsem se mu snažil dát to nejlepší..no a teď jsem nešťastnej, že prostě něco není v pořádku a nevím co...
je mi to jasný, jen se mi nechtělo věřit, že to TPS může mít takový vliv na dávkování nafty.
co to tam řídí to dáfkování nafty ? tam je jen ten selenoid, jestli se nepletu..
a z kopce to jelo 60 na čtyřku a nechtělo se to vůbec rozjet, prostě jak když tam tu naftu něco nepustí , úplně to brzdilo..
přesně jak říkáš, než to tam přes turbokorektor narve víc nafty


a ten TPS jsem měřil ohmicky a chodí od 2kohmu když je volný plyn a udělal jsem si na něm rysku..měl by sedět... akorát mi není jasné vedou z něj tři dráty a mě to ukazovalo hodnotu jen u dvou a ten třetí proti ničemu neukazoval nic...
jak ho mám změřit napěťově ? kde na řídící jednotce? ta je vlastně schovaná prosím tě kde?

a odpojit řídící jednotku to myslíš jen od baterky, nebo jinak ?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 22:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
no ty třidráty jsou jednoduchý, představ si že na jednom je kterej je na jednom kraji +5V a druhým krajním je protipól 0V a ten třetí je je ten pohyblivej jezdec kterej přes odporovou dráhu mění svoje napětí podle polohy kde je, směrem k +5V se napětí na něm zvyšuje a na druhou stranu klesá....změřit se dá kdekoliv na kabeláži mezi ním a řídící jednotkou tak, že ho nesmíš odpojit ale měřit paralelně voltmetrem k tomu okruhu za zaplýho klíčku abys tam těch +5V z řj měl....oppojit můžeš celkově baterku, pokud tam nemáš rádio s neznámým kódem, jinak bys musel vytáhnou pojistku pro udržování napětí na paměti řj....řj je pokud se nemejlím na A sloupku u spolujezdce....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 23:01 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
díky, no mě právě zarazilo, myslel jsem si ,že to je jak píšeš, a logicky by mělo mezi 1.a 3. vývody být 5kohmů a ten druhý jezdec se měnit podle natočení. jenže mě ten třetí drát vůči ničemu vůbec neukazoval... takže je možná v háji....

a sloupek myslíš pod palubovkou, nebo mezi zad a před dveřmi ?
díky

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 23:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A sloupek je ten vepředu co je na něm přední sklo...B sloupek je ten mezi dveřmi a C sloupek je obyčejně ten u zadního okna...prostě řj je u nohou spolujezdce na tom sloupku ...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 23:19 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
aha díky, to jsem nevěděl...jsem chytřejší:o)

a prosím tě jak jsem nakousl :co to tam řídí to dáfkování nafty ? tam je jen ten selenoid, jestli se nepletu..?,

a z kopce to jelo 60 na čtyřku a nechtělo se to vůbec rozjet, prostě jak když tam tu naftu něco nepustí , úplně to brzdilo..
přesně jak říkáš, než to tam přes turbokorektor narve víc nafty..

nevíš o někom poblíž, kdo by mi případně to pomohl nastavit, jestli se to neumoudří ?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2011 23:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
prostě to nedává naftu, jelikož to pořádně neví že jí to má dávat....ano, solenoid dávkuje a zároveň i časuje naftu na jednu otáčku čerpadla, čili jednu dávku do každýho vstřiku....nevím o nikom kolem, kdo by to u tebe dělal...jestli neví třeba Skaldal, ten je poblíž a mohl by někoho znát...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2011 10:04 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
ahoj, dneska ráno jsem odpojil baterku a zase připojil.. jelo to jakoby plynuleji, nemá to výkyvy ve výkonu, ale je to stále lenoch..
zkusím půjčit ten potenciometr a taky sehnat originální selenoid, ten co jsem tam dával byl trochu jinačí..
kdyby jste věděli o nějakém dobrém ladiči na Pardubicku dejte mi doporučení.. děkuji moc

ještě jen, Walkere, jak by se to prosím tě chovalo, kdyby to rotační čerpadlo méně nasávalo?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2011 11:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Kdybys měl problém s nasáváním nafty, tak by bylo celkově líný, čili ani turboefekt by se nekonal....ale mám pocit, že už nevíš kudy kam...odpojení baterky zase přineslo nějaku změnu, a to znovunačtení polohy TPS....ona může samosebou bejt furt blbě nebo TPS už je v nějaký poloze mrtvý, proto jsem ti říkal jak ho proměřit napěťově, tedy tak jak ho vidí řj...já už pomalu nevím jak ti poradit, ono opravovat auto aniž bych ho viděl nebo slyšel je dost těžký, ber to tak, že ty mi popíšeš nějaký symptomy a já z hlavy tahám nějaký možný varianty...pokud jseš už bezmocnej, dej si pauzu a zrekapituluj co se kdy kde dělalo před tím než tenhle stav nastal...udělej si seznam a znovu to projdem....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Naposledy upravil Walker dne 09 srp 2011 15:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2011 14:50 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Ahoj,
ŘJ je u spolujezdce dole u nohou skoro u práhu( pod deklem -drží ho 1šroubek ) konektor ŘJ drží šroub uprostřed ( tuším,že je tam 10ka hlava na vořech) ) tak bacha,ať s tím nelomcuješ zbytečně q:)

Můžeš popsat nějáký další projevy?
1.Jakej kouř od výfuku?
2.Dělá ti to od doby,kdy si rozdělával čerpadlo? Zavzdušňování
3.Neprolíná ti někde nafta? Pak by se ti někde zavzdušňovalo furt čerpadlo- a to by dělalo,to co ty teď říkáš.
Jak sem pochopil, měnils přívody nafty, klidně možný,že ti to někde přisává vzduch.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz