Jedná se o model MKI s roku 1986 s motorizací 2.8i V6 110kw, s manualní převodovkou(udajně se samosvorem).Co se týká motoru sem nadmíru spokojen. Bude chtít sice kluk trochu doštelovat,ale jinak tiká jak digitálky.Do cca 3000ot./min.(nejde otáčkoměr),se mu moc nechce, ale potom to je nářez.Co se týká kastle je v nádherném stavu. Opravdu,dneska sem ton částečně prolezl,jak krtek svoju noru a nic sem nenašel. Prahy,podlaha,nosníky,lemy(jeden má dva malé puchýřky),nic,prostě nic. Všechno zdravé,tajak by to auto mělo 5 let a ni 25 let.Interier je taky fajný(až na palubku,ta je rozpraskaná,jak olačka na prvním rande).Ale to se vymění.Zbytek interieru je pěkny.Výbavu si myslím na svoje roky, bohatá.Přední šiba el.vyhřívaná,el.špigle,el.přední okna,střešní okno(manuál),teploměr,nastavitelný sedák šofera,centrál s dálkovým(vypadá jako original),na palubce je to autíčko s signalizací otevření dveří,varování námrazy,kontrolka hladiny vody v chladiči a odstřikovači(s tím mám trochu problém,dvakrát se mi to při otočení klíčku rosvítilo, ale nejde to),originál rádio+zesilovač,dle mě tež asi s teho roku(ale chybí kabeláž k zapojení),mám i originál roletku na zadní okno.Má to tažné,sic "jen" na 1.4tuny,ale stačí.Plány su velké,ale to měli komunisti tež.
Je třeba udělat zadní tlumiče asi i péra. Jinak ve předu jsou udajně dvě pumpy, které tlačí vzduch do zadních tlumičů,při zatížení.Pravil mi to jeden taky spravný synek, s kterým sem se potkal o půl druhé v noci po cestě z Prahy. Přijel sierou s roku83 XR4. Krasavice,dvoudveřová.Nádhera.Tak dál,hučí přední ložisko,jinak přední náprava je zatím dobrá,potřeba vyměnit přední kotouče.Opravit narazníky.Zadní je praskly,přední trochu.Zítra vyměním aspoň filtr,bo ten vzhledově vypadá,jak s teho sameho roku,trochu to dám do pucu a uvidime pravil slepý.