Tak po delší době aktualizuji stav:
Hlavní věc je ta, že spodek je (tedy byl) totálně sežranej. Zadní levá část nosníku díky rzi přestala existovat a bylo vůbec zázrak, že při převozu neupadla náprava. Stejně tak vpravo vpředu je u spolujezdce tak 5x5cm díra a dalo se tudyma kouknout na čalounění... Naštěstí mám šikovnýho známýho, u kterýho sem auto nechal a po několika hodinách dřiny to nejduležitější zespod vyvařil a hodil do laku proti korozi.
Zbytek podvozku je poměrně dost uzenej ale proklepával sem to a zatim to už "jen" (
) z 95% vypadá na povrchovou vrstvu a celej spodek proto čeká ještě pořádná oprava a ošetření.
Na tom Escrotu bude ještě spousta další práce, po delším koumání a zjišťování už vím následující závady:
- Levej zadní tlumič - K.O
- Klakson
nevim čim to ale nefunguje. V pojistkový skříni na pojistku vůbec nebyly svorky a po čase sem je našel někde hluboko v palubovce. Když jsem tam hodil pojistku tak to ani nemuklo. Podivný bylo, že ze svorek vedl oranžovej a černej kabel ale když sem koukal letmo ke klaksonu tak z něj vedl fialovej a černej. Zatim sem to ale nehrotil a bude to teprve předmětem šetření
- Zadní stěrač
bez odezvy, nevim jestli motorek nebo jen vedení, neměřil sem zatím.
- Mlhovky zadní
vpředu ani nejsou, vzadu fungujou ale je tu problém s jejich tlačítkem. Nechce zůstat zamáčklý...
- Levá přední brzda
když sem to projížděl tak auto brzdilo vcelku fajn ale problém byl, že když jsem jel pomalu (cca 25km/h) a z lehka sešláp brzdu, začly se ozývat podivné zvuky, vyloženě jak kdyby něco vlevo vpředu o něco dřelo. Byl to vyloženě zvuk jak kdyby kolo šoupalo o podběh ale dělala to brzda.
- Ruční brzda - K.O
- Baterka - 15% životnost
- Otáčkoměr
nejspíš kvůli změně motoru jsou jiný budíky. Už jsem si zde i různě po netu našel několik návodů jak ho zprovoznit tak uvidíme
Nejsou to až zas takový ohromný průsery a krom toho podvozku se na tom postupně dá a bude pracovat
Ten podvozek mne mrzí ale zase jsou tu způsoby, jak tomu autu ještě na pár let vdechnout život a to je to o co mi jde. Krom těchto vyjmenovaných je zapotřebí ještě udělat samozřejmě výměna všech srandiček podvozku jako čepy a silenbloky a jak je vidět na fotkách tak zhruba všechny plechy karosérie.
Co si vyloženě pochvaluju je motor. Původně je tohle kastle z verze 1.8TD 44kW RVA ale někdo tam dal motor 1.8TD 66kW RFD. Bohužel/naštěstí, mi přijde, že tam nechal původní převodovku, protože při testech na rovinkách se to pozoruhodně rychle dostane na 120 ale už na 90 to řve jak hovado na 4ku a na 5ku sme vytáhli maximálku 170km/h (dle otáčkoměru, můj odhad bude spíš 160 dle toho jak to nadměřuje při nižších rychlostech v porovnání s naměřenýma hodnotama z radaru) a už nemělo tednenci to tlačit. Přijde mi, že kdyby byla převodovka delší nebo měla aspoň 6tej kvalt, tak by to tam sedělo daleko líp, alespoň v porovnání třeba s 1.8DT Laguna Combi, která dokáže vytlačit až na 220km/h.
A nepotřebuju slyšet, že to mam radši hodit ze skály a sešrotovat
Během dneška ještě přihodim fotky