fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: K-jetronic a tlak
PříspěvekNapsal: 08 zář 2011 11:29 
Offline
Nováček

Registrován: 24 zář 2009 19:52
Příspěvky: 27
Ahojte,

(Escort XR3i 1,6 K-jetronic 77KW)

Dlho som tu nebol, ale iba preto, že som jazdil bez problémov. Tentoraz riešim rovnaký problém ako naposledy. Nemôžem naštartovať, nejde iskra ani palivo.
Otázka znie: ak by bol malý tlak v palivovom okruhu mohlo by to robiť tento problém ? (neotvára nejaký ventil na jetronicu na základe tlaku ?
Potom ma napadá už iba RJ ale ktorá :)
Skúšal som klasika úkony:
-ide palivo? ano
-čidla (termo - pod sánim, v sacím a pod.)
-indučka (výmena)
-relé (palivové von a napriamo)
........
Skoro všetko je na motore nové / zánovné, jediné čo je tam od začiatku je čerpadlo. Preto tá otázka. Tlak paliva som nemeral (nemal som čím / nejaká dobrá rada ?)

_________________
Ford escort Mk.4 1987, 1,6L benzín injection, (XR3i) trojdverový
sport katalyzátor, rezonátor a ladený výfuk Remus.Prevodovka 1/2 krátka, športová spojka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: K-jetronic a tlak
PříspěvekNapsal: 08 zář 2011 16:39 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
Ano, tlak čerpadla otevře vstřiky...jiskra by měla jít stále, zřejmě je další problém buď v RJ, nebo v elektroinstalci k ní, či v cívce, kondíku v rozdělovači, apod...

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: K-jetronic a tlak
PříspěvekNapsal: 08 zář 2011 19:36 
Offline
Nováček

Registrován: 24 zář 2009 19:52
Příspěvky: 27
Erika XR píše:
Ano, tlak čerpadla otevře vstřiky...jiskra by měla jít stále, zřejmě je další problém buď v RJ, nebo v elektroinstalci k ní, či v cívce, kondíku v rozdělovači, apod...


Ďakujem za odpoveď. A ten tlak spína nejaký spínač čo signalizuje RJ tlak ?

_________________
Ford escort Mk.4 1987, 1,6L benzín injection, (XR3i) trojdverový
sport katalyzátor, rezonátor a ladený výfuk Remus.Prevodovka 1/2 krátka, športová spojka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: K-jetronic a tlak
PříspěvekNapsal: 08 zář 2011 20:50 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
Tlak čerpadla otevře vstřiky sám od sebe, poté co motor nastartuje na vstřik za klapkou, a podtlakem, poté co naskočí, otevře klapku ve vstřikovací hlavě - zjednodušeně řečeno, jsou to mechanické vstřiky bez elektrického voládání...

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: K-jetronic a tlak
PříspěvekNapsal: 09 zář 2011 05:47 
Offline
Nováček

Registrován: 24 zář 2009 19:52
Příspěvky: 27
No to viem že ide o mechaniku, len ma tam stále pletú tie dva konektory, či niesu pre čidlá, či niečo kontrolujú. Takže musím prebehnúť kabeláž a elektroniku. Och. Čo už dúfam, že niečo vykúzlim, ale aj tak ďakujem.

Nápad ako zmerať tlak čerpadla ? Neviem či to merať napriamo alebo cez nádobku. Nemám o tom akosi prehľad.

_________________
Ford escort Mk.4 1987, 1,6L benzín injection, (XR3i) trojdverový
sport katalyzátor, rezonátor a ladený výfuk Remus.Prevodovka 1/2 krátka, športová spojka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz