fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 lis 2024 09:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 zář 2011 17:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Hi, only fordiag interface works with this soft.
Please see at the first page of this thread.
If you have older Explorer, you can have EEC IV unit and this is absolutely does NOT supported by ELM at all.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 21:58 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
Tak jsem dnes odzkoušel vytouženou diagnostiku.
U escorta 96 1.8 mi to při testu napsalo nízké otáčky během testu chyba obsluhy, což nějak nechápu a tak jsem to zkusil ještě jednou s tím, že podržel plynový pedál na 2000 ot, tak zas mi to psalo vysoké otáčky, tak nevím kde je zakopaný pes

A u Mondea 2 16V motor Duratec r.v. 2001 107 kw, tak tam se mi to vše přihlásilo ale nejde mi udělat test napíše mi to chybu 6105 :-(

Jinak je super, že už nemusím lítat kolem auta s měřákem a kontrolovat všechny čidla ručně, tak jen klik klik a mám to. :-)

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 22:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
U toho KOER testu je to tak ze
1, spoustet by se mel pri volnobehu, jinak to muze napsat chybu "vysokych otacek"
2, nekdy v prubehu testu (odhaduji cca 10-20 sekunda) by mel clovek kratkodobe proslapnout plyn aby doslo k navyseni otacek - ecu si tak asi otestuje TPS a asi i jine veci

Na tom Duratecu by KOER mel jit take. Zkousel jsem ho na 2.0L z '2000.
Doplnim do softu nejake detailni logovani abych se mohl podivat co to auto presne vratilo.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 07:27 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
Ah tak to jsem nevěděl, já si to myslel že v tom bude zakopaný pes.

U toho Duratecu, vše funguje, krom testu a výpisu chyb. Ani jeden test nešel. Napsalo to dole v levo toho programu tu chybu.
Když jsem zapl test, tak to jakoby vše udělalo, zvýšili se otáčky, cvaknutí relátek apod., ale po zkončení testu to napsalo chybu to samé u toho druhého testu jen se zapnutým klíčkem.

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 29 zář 2011 17:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Zdravim. V prvni rade bych rad podekoval tominovi za diagnostiku,funguje skvele. Nevim jestli je to zpravne ale DTCs se mi u jednotky motoru vyctou jen pokud mam motor nastartovany (verze 1.21). A jeste bych se chtel zeptat na programovani vstriku u TDCi u jednoho mondea 2.0 TDCi kolem roku 2002 asi,uz presne nevim mi to vycetlo samy cisla, tak sem to nezkousel mazat protoze sem nevedel jestli tam jdou napsat i pismena, na vstrikovacich sou jako vzdy pismena i cisla (16mist) ale me to vycetlo uplne neco jinyho,je to zpravne?a u focusu 1.6 TDCi od roku 2004 kdyz prehazu nebo vymenim vstriky tak je programovat nemusim?dneska sem nad tim premyslel tak me to nedalo a radsi se zeptam,to prece totiz neni delphi pokud se nemylim...

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 30 zář 2011 11:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj.
Predator píše:
Nevim jestli je to spravne ale DTCs se mi u jednotky motoru vyctou jen pokud mam motor nastartovany (verze 1.21).
Nemelo by zalezet na tom jestli se motor toci. Musi byt samo. zapnute zapalovani.
Jakekoliv operace s diag krome zivych dat bych nedelal pri nastartovanem motoru.
U tdci je takove divne chovani, ze pri nekterych operacich kdyz je pripojena diag. nejde na poprve nastartovat. Az druhy pokus. Je to zpusobene jednim povelem ktery sw posila do jednotky. V nove verzi (1.21 beta) to bude lepsi - povel se bude vysilat jen v momente kdy to bude nutne (napr. zacateck pred vyctenim vstriku).
Pokud pak clovek spusti vycteni vstriku pri nastartovanem motoru, tak motor znenadani chcipne. djDeklovi to dokonce nasledne zapsalo nejakou zmatenou chybu o tlaku v railu. Nic se nestane, ale neni to koser.
Proste NEdelat zadne operace na nastartovanem motoru. Tam jen ziva data.
IDSka to resi tak ze stale vyzyva obsluhu "vypni zapalovani, ..."zapni zapalovani", ... "vypni ..."
V nektere dalsi verzi to osetrim - zjistim si jestli se motor toci a pokud ano, fn. neprovedu a zahlasim hlaseni.

Predator píše:
A jeste bych se chtel zeptat na programovani vstriku u TDCi u jednoho mondea 2.0 TDCi kolem roku 2002 asi,uz presne nevim mi to vycetlo samy cisla, ...... tam jdou napsat i pismena...... je to spravne?
Mam zpravu od jednoho uzivatele, ze na starsim dvoujednotkovem systemu NELZE vycist vstriky. Ze to vzdy vycte nesmyslna cisla. Ze pry to takhle dela i IDSka. Me se to stalo na jednom aute taky. Snazil jsem se overit ze neni chyba v softu, ale nic jsem tam nenasel. Bohuzel mam tady jen jednotku z "jednosystemu", takze to nemuzu overit na 100%.
Cisla jsou hexadecimalni, tedy lze zadat 0-9 a A-F.

Predator píše:
a u focusu 1.6 TDCi od roku 2004 kdyz prehazu nebo vymenim vstriky tak je programovat nemusim?
To presne nevim. Pry kazdy Delphi system se koduje, i v mkII. Ale jak je to u Siemensu netusim.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 02 říj 2011 11:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Jo jeste jen jedna malickost, kdyz sem na mym fofo provedl dnes test KOER (studeny motor) tak cca po 15s zacal test motor silne podtacet az skoro zdechl,nez se tak ale stalo tak se test dokoncil a ja jsem motor vypl,je to v poradku?Dik;-)

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 03 říj 2011 15:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2011 13:35
Příspěvky: 13
Bydliště: Štúrovo
Prosím Vás, nemá niekto možnosť vyskúšať Tominov kabel na preprogramovanie vstreku dvojmodulového TDCI? Teda auto ktoré má EEC a zvlášť ICU. S IDS kablom idú vstreky preprogramovať, ale nie načítať aktuálne kódy. Možno Tominov kábel vypisuje nezmyselné kódy a pritom ich preprogramovať vie. Ak má niekto možnosť.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCi kombi 96kW 130PS 15/12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 03 říj 2011 17:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Tomine zaslal sem ti na mail ty fotky, Ka automat neni,myslim ze sem to zkousel i s neutralem ale chyba se tam porad objevovala,ale vyzkousim to zkova nejsem si 100% jistej. S tou druhou chybou to je pravda mel sem studenej motor a mozna u toho focusa me to tak silne podtocilo protoze sem mel taky studenej motor,tak aspon to mam vozkouseny co to udela :)

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 03 říj 2011 21:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,

nahral jsem novou verzi zde: Fordiag 1.21 alpha 8

+ doplnena detailni podpora hodnot pro TDCI
    - doplnen novy typ jednotky - Engine - ICU (injection control module)
    - moznost zobrazeni adaptaci klepani, adaptace IMV ventilu
    - pozadovany / skutecny tlak railu
    - mnoho novych PIDu pro TDCI
    - ....
+ doplnena podpora pro Volvo 2.5L turbo I5 (CAN), pro tento motor:
    - doplnena naprosta vetsina PIDu
    - funkcni nektere budiky v Gauges (RPM/VSS/IAT/ECT/LOAD/SparkAdvance)
+ nove PIDy pro DPF filtr
    + pid DPPF - tlakova ztrata na DPF filtru
    + novy PID "PPFT" - teplota filtru DPF
+ v okne NASTAVENI doplnena moznost zapnout zapis LOGu datove vymeny s ECU
: opraven prepocet VS (rychlost) na TDxx
: PID EOT (jeden ze dvou) - opraven scaling
+ pridany nove PIDy pro TD motory (?Fiesta?/Escort/Mondeo)
CAMDTCY, TIM_FBK, TIM_DEM, TACHO_F (strida snimace pocatku vstriku, ...)

+ novy PID GENVDSD - pozadovane napeti alternatoru
+ novy PID TP1 - pozice skrtici klapky (pro CAN auta - Fiesta, Fusion, ...)
: PID FRP_V (fuel rail pressure) - doplnen prepocet na 0..5V
: opraveno rozliseni "IMV_TRIM" [%], INJx_DEM, CNS_BACKLEV v osciloskopu
: zmeneno rozliseni PIDu "FPUMP_DC" na 0-100%
: opraven problem s rozlisenim pidu "IMV_LRNTRM" (od -2% do +2%)
+ novy PID "TORQUE" - cisty kroutici moment
: zalozka "test TPS" - 3 hodnoty snimace ma kazda jinou barvu

ICU modul je pristupny na vsech TDCI motorech bez ohledu na to, zda jde o jednomodulovy nebo dvojmodulovy system.

Obrázek
Obrázek

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 05 říj 2011 22:14 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2011 21:58
Příspěvky: 1
Jake jsou prosím podminky pro KOEO test u TDCI? Když připojím kabel, zapnu zapalování, připojím se k EEC V a vyberu KOEO test, vypíše se "ECU vrátila kód "22", Podmínky pro funkci nejsou splněny." Stejně se to chová jak u TDCI 2.0L/96kW/2006 tak i u 2.2L/2005.
Dík tominovi za diagnostiku, je za tím vidět kus pořádné práce. Teď už se stím musím jen naučit zacházet :-). Pro info - vycteni vstriku na obou techto motorech funguje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 13:23 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
tak jsem odzkoušel rychle novou verzi a těšil se že pojede i na mém Mondeu, a nic, žádná změna :-(
pořád stejný chyba.

Neukazuje mi ani druhá lambda sonda, v testování MAF, MAP, škrtící klapy jde jen osciloscop, neukazuje žádné hodnoty :-(

Potřebuji zpravit autko a nemůžu vyčíst co mu je :smt005
Přetočil se mi otáčkoměr na přístrojovce a nevím proč, z toho jsem úplně jetel a někdy jako by ukazoval opačně (pozpátku). Diagnostika přístrojovky napsala že je vše ok.

http://www.stistko.com/ford/diagnostika.pdf
Dal jsem to do pdf, neměl jsem nic zrovna poruce

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 18:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
to COLLOUR:
Ahoj!Tvuj problem na mondeu jsem uz nekolikrat resil a nikdy neslo o nakou jinou zavadu nez v pristrojich-na vymenu.Je mi to lito ale tohle je stejnej pripad a nezbyde ti nic jinyho nez vymenit taky prostroje a bude to ok.Rafika otacek lezi na druhe strane a pri pridani plynu jakoby skoci opacne zhruba kolem 3000ot./min.Setkal sem se s tim jen u tohoto mondea - do 2007

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 18:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
navic podle tvyh obrazku je jasne videt ze snimac reaguje v poradku a pristroje neukazujou,jedna se o poruchu nejspis promo na raficce otackomeru kdyz to reknu blbe

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 20:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
to COLLOUR:
udelej prosim nasledujici:
- v okne nastaveni zapni volbu "Zapis komunikacnich dat"
- pak jdi zkusit vycist ty chyby (program zase zahlasi tu 6105)
- pak se vrat do okna nastaveni a vyber "Show data"
- zobrazi se textovy soubor (asi v Notepadu) s hromadou cisel
- tento soubor mi posli na mail (cim driv, tim lip - budu generovat 9ku, tak bych to v ni uz opravil)
Diky predem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 20:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
COLLOUR píše:
Neukazuje mi ani druhá lambda sonda, v testování MAF, MAP, škrtící klapy jde jen osciloscop, neukazuje žádné hodnoty :-(

Druha lambda ti ukazovat nemuze - ta je pro V6 motory (bank 2)
Na budikach jsou jen PREDNI lambdy, NE ty ZA katem. Ty si muzes prohlednout jen pres oscilo. Jsou to ty EGO12 / EGO22(bank2 pro V6)
U tveho motoru (jednorady/jeden bank) musis mit lambdy EGO11 a EGO12

COLLOUR píše:
http://www.stistko.com/ford/diagnostika.pdf
Dal jsem to do pdf, neměl jsem nic zrovna poruce

Diky za to.
Koukal jsem na youtube - jak to pri ohrivani dava zaporny predstih, hezke.
Ty adaptace jsou zajimave - jen uprostred cervene.
Kolik ukazuje spodni "celkove adaptace" kdyz je to na spravnem volnobehu (? 900 ot. ?), proste kdyz uz je to teple.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 20:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
PetrSevcik píše:
Jake jsou prosím podminky pro KOEO test u TDCI? Když připojím kabel, zapnu zapalování, připojím se k EEC V a vyberu KOEO test, vypíše se "ECU vrátila kód "22"

To bohuzel nevim. Zkouseli jsme to spustit u kamose s IDSkou a taky mu to neslo. Ale chyba 22 znamena, ze jednotka pochopila muj prikaz, ze tedy vi o co mi jde, jen to nechce z nejakeho duvodu provest. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 22:42 
Offline
Nováček

Registrován: 02 srp 2010 14:19
Příspěvky: 8
Bydliště: Banska Bystrica
Tu je niečo o probléme KOEO testu u TDCI
http://www.mp3car.com/engine-management ... tines.html

_________________
Ford Mondeo 2.0 Duratorq -TDCi, 96kW, 130k, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 23:45 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
data odeslány, doufám že dobře.

Jinak na adaptace ve volnoběhu se kouknu zítra, dneska už jsem to nechtěl zahřívat před barákem ať nebudím sousedy.
Pokud to pomůže, vyčetl jsem adaptační mapu.

http://www.stistko.com/ford/adaptmap.pdf

moc se v tom nevyznám, ale mondejko to má i zelený naproti můj escort na LPG zásadně červený. U toho escorta je vše bez chyb, tak to asi dělá ten plyn a nebo kovové sání z 1,6 na motoru 1,8 ?.

Jinak do mondea tankuju poslední dobou 98.

Co se týče otáčkoměru, z toho jsem fakt mimo. Pomocí diagnostiky a přihlášení, odhlášení do diagnostiky přístrojové desky, se ručička vrátila na své místo. Povedlo se to asi na po třetí. No ale jsem zvědav na jak dlouho.
Manželka normálně nastartovala, přidala trochu plyn a ručička se přetočila. typoval bych to na nějaký studený spoj.

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 07 říj 2011 19:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 říj 2011 17:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Stolín, Červený Kostelec
Já zdravím,
stal jsem se svým kamarádem novým Majitelem Tomovy dignostiky. Nejdříve bych chtěl velice poděkovat a pochválit vývojáře za výbornou komunikaci a rychlost při jednání :-) Ovšem k tématu, Jsem vastníkem dvou vozidel Ford, kvůli kterým jsem, mimo jiné, Diag chtěl, jedná se o Puma 1,7 r.v.: 98 a Transit 2,5TD 63kW r.v.:98. Ovšem k mému zklamání s Pumou to komunikuje, ovšem dosti podezřele. Chyby nelze vyčíst, píše to Chybu 6105 (program) a adaptační hodnoty nelze vyčistit, opět stejná chyba. Po přečtení fora jsem pochopil, že na tomto problému se pravděpodobně pracuje, ovšem Transita mi to vůbec nenačte jednotku. Ať zkouším IV V nebo Transit Lucas Epic prostě nic nenalezeno. Mohl by mi někdo poradit, zda-li nedělám něco špatně? Po připojení kabelu samozřejmě zapnu program, nadetekuji rozhraní kabelu a zapnu klíček... Nenalezeno, vřele děkují za pomoc. :-)

_________________
Ford Transit 2,5 TD 63kW r.v.:98
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50 kW LPG
Ford Escort MK III 1,3 51 kW r.v.:85 LPG
Ford Fiesta 1,6D r.v.: 85
Ford Puma 1.7 Zettec 92 kW
Ford Fusion 1.4 TDcI
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz