Tak zase menší upgrade, teda spíš story toho, jak mi to auto neni přáno a jak se mi s nedaří.
Ve čtvrtek jsem se pustil do výměny nápravnice, montáže stabíku, upravy řízení a nějakej ten siláč. Tak jsem to rozebral, shodil nápravnici a sundal řízení. Byl vylágrovanej hřeben na P straně v tom silonovym pouzdře ...cca 1mm radiální vůle + byla špatná axiální tyčka na tý straně (cca 0,5mm vůle). Tyčkaobjednána + oba přední silentbloky a v pátek se vyrazilo k soustružníkovi pro to uložení hřebenu. Bum, soustružník nemocnej, zkusim jinýho ... k nedohledání, tak beru tátový auto a jedu do města hledat nějakou dílnu .. zkusim jednu - bohužel, za 10 min odjíždím, ve druhý zavřeno až ve třetí, která se nachází v areálu nemocnice mi byl pan soustružník ochoten věnovat 15min a vytočit mi to futro, dokonce si za to ani nechtěl nechat zaplatit! Dobrá složim to, ale futro špatný, moc veká díra v něm, hřeben má zase malou vůli. No sehnat v sobotu soustružníka jsem se ani nepokoušel, tak sjem to složil tak. Pak neuvěřitelná mrdačka se sbíhavostí (12h), kterou mam v háji doteď ... prostě se bez přípravků do geometrie neserte
. Vstanu v neděli ráno a začínam se balit na kolej do Plzně. Příjdu k autu a prázdný přední kolo .. dofouknu, ale zase ujde.... takže na přední nápravu hodim 13" plechy a na zadní zůstaly alu 14" a s tím odjedu do Plzně.
Ve středu jedu na rozřazovačku z plavání - přes celou plzeň, tak si vezmu auto. Na jedný z největších křižovatek v levym pruhu po rozjezdu MRD! a převodovka v piči, odtlačuju na chodník a volam Oslíkovi, ten je zrovna pryč, ale po hodině dorazí s fiestou 1.3 a odtahuje mě před kolej
[FOTO] Proběhne telefon Prochymu, který mi podle příznaků potvrdil diagnózu převodovky (diff). Večer s oslíkem zase žhavíme fiestu a jedem ke mě domu(cca 70km) pro jinou převodovku a taky už přezutý/zalepený 14"alu na přední nápravu. Stavíme se ještě za Prochym, karlem atd na kafe a razíme zpátky plzeň. Ve čtvrtek pouzepřevezem expressa na dílnu a oslík mi pučí náhradní vozidlo Lancia Delta (1999 1.6 16V), se kterym musim jet v pátek k zubaři (o patáliích s baterkou a policajtech mluvit nebudu). V pátek na večer nejdem do hospody, alena dílnu dělat na pressu. Převodovku drží už jen 2 šrouby, ale musíme končit. V sobotu od rána děláme a když jsem vyndal převodovku (odšrouboval a nechal spadnout do jámy
, kterou anglán nazval hrobem pro mýho pressa
) když jsem postavil špatnou převodovku vedle náhradní bylo jasno že to nevyjde. Ta náhradní je z MK4 a chybí jí příruba na jeden držák, takže pár telefonů a domluvim se s Prochym, že ze dvou seskládáme jednu funkční, ale kdy?! Potřebuju bejt pojízdnej. Oslíkovi se tam na dílně naštěstí válí vyhořelá 1,6zetec s převodovkou. Takže převodovka jde dolu a já si jí půjčil na expressa, tady už to končí složením auta, seštelovánim spojky, koupelí a noční cestou domu, odkud teď píšu. Bylo předpokládáno, že ta převodovka ze zeteka bude hodně krátká, ale neni, je trošku kratší, ale ne o moc, takže je dost možný, že už jsem na benzínovou jezdil doteď. Na 5 točim cca 2300ot a jedu 100km/h, na 2 3500ot a jedu 50km/h