fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 lis 2024 07:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 říj 2011 12:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2011 13:35
Příspěvky: 13
Bydliště: Štúrovo
Tomine, dík za kabel, dnes prišiel. Mám ale otázku. Prečo nejde u mondea 2.0 TDCi 96kW 11.2001 zobraziť KOEO a KOER? Vypíše "ECU vrátila kód "11" Unknown error code 11.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCi kombi 96kW 130PS 15/12/2001


Naposledy upravil pehaf dne 12 říj 2011 12:53, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 říj 2011 12:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vetsina TDxx motoru neumi KOEx testy. Nelze to spustit ani na IDSce.
Kod 11 znamena ze ECU tento povel nepodporuje.

(U nekterych dieselu to asi lze provest, ale tam vraci jednotka chybu 22, coz znamena ze na to nejsou splneny podminky. Zatim jsem neprisel na to, co ji vadi.)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 říj 2011 18:22 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2007 12:48
Příspěvky: 24
Bydliště: ŽILINA
Nazdar Tomine
Tak som dnes skášal ten absolútny tlak v sacom potrubí podľa tvojej rady a bez úspechu .
Potreboval by som dáku staršiu verziu kde je budík na absolútny tlak aby som zistil kde je chyba trebárs 1.21 alfa2.

_________________
Ford Focus combi 1,8 TDDI 12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 15 říj 2011 19:30 
Offline
Nováček

Registrován: 11 říj 2011 12:15
Příspěvky: 1
Respected Tomas, I am owner Eskort МК-7. How I can buy your device? The matter is that I from Belarus and I would like to receive it. Prompt how many it costs and how I can pay it? Excuse but I do not understand on CZ. If you will not complicate it is possible to send the answer to my mail?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 17:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nova verze je zde:
Fordiag 1.21.13 - Instalační soubor
(Fordiag 1.21.13 - pouze samotné EXE)

v1.21.13
: opravena chyba v testech KOEx na EEC IV
(Must specify additional parameters)
v1.21.12
: meraky tlaku v kPa - opravena chyba v prepoctu tlaku - zobrazoval nizke hodnoty (kPa se prepocitavaly na psi)
: zlepseno rozliseni hodnoty KAMRF na oscilu - rozliseni od 0.5 do 1.5 (bylo od 0 do 2)
: opravena chyba pri pokusu spustit KOEx test na CANove jednotce - program spadnul chybou
: budiky pro "Cyl x RATIO" - max. hodnota zvednuta z 6 na 7
: budik pro "Cyl BACKLEV" (signal ze snimace detonaci) - zmena max. hodnoty z 16V na 5V

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 19:42 
Offline
Forďák

Registrován: 04 pro 2009 13:59
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
na focusu 1.6 16V, 2002 (facelift)
abs: funguje
airbag: funguje
klima: funguje
gem: funguje
ecu motoru: nefunguje

na focusu 2.0 16V, 2001 (facelift)
abs: funguje
airbag: funguje
klima: funguje
gem: funguje
ecu motoru: nefunguje

mam nahrano fordiag verze v 1.21.9. Co muze byt spatne? Prave kvuli te diagnostiky motoru jsem to koupil (chci pres zimu delat prestavbu)

na prvni pripojeni a zkouseni:
Chyba v průběhu připojování: interface-Bus busy
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: chyba číslo 20001
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: chyba číslo 6005
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: chyba číslo 6005

na druhe pripojeni a zkouseni:
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: interface-Bus busy
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: interface-Bus busy
Jednotka ECU nebyla nalezena/připojena !
Chyba v průběhu připojování: interface-Bus busy

_________________
Focus RS r.v.2004, 2.0 16V Turbo 200kW+, 3-dvéř Hatchback, modrá - lámač hnátů
Focus ST170 r.v.2002, 2.0 16V 127kW+, 3-dvéř Hatchback, černá - na rozstřel
Fiesta r.v.2002, 1.4 tdci 50kW,5-dvéř, šedá - přibližovadlo
Focus r.v.2006, 1.8 tdci 85kW, kombi, stříbrná - každodenní

rozkuřovač v http://www.focus-garaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 23:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Mrkni na piny v konektoru - neni nahodou jeden ohnuty/zkratovany ?
Pri prvnim pokusu o vyslani dat na SCP sbernici se asi kabel vyresetuje (proto pak chyba 20001=timeout)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 23:37 
Offline
Forďák

Registrován: 04 pro 2009 13:59
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
jsou rovne :wink: Na pohled bez poskozeni.

_________________
Focus RS r.v.2004, 2.0 16V Turbo 200kW+, 3-dvéř Hatchback, modrá - lámač hnátů
Focus ST170 r.v.2002, 2.0 16V 127kW+, 3-dvéř Hatchback, černá - na rozstřel
Fiesta r.v.2002, 1.4 tdci 50kW,5-dvéř, šedá - přibližovadlo
Focus r.v.2006, 1.8 tdci 85kW, kombi, stříbrná - každodenní

rozkuřovač v http://www.focus-garaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 11:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kabel vzdycky zablika ledkama po pripojeni k napajeni - stridave blikaji obe led asi 2-3 sec.
Nezacnou ledky takhle blikat pote co se pokusis pripojit k jednotce motoru ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 11:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2009 14:58
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha 8
Zdar, co takhle Ford Scorpio Cosworth, BOA takže EEC IV máš nějaké zkušenosti, auto mi občas chcípne a nejde pak cca 20s nastartovat, jen točí. Po téhle době chytne jakoby nic. Stává se to za studena i za tepla, po 50 metrech jindy po týdnu, měnili jsme co se dalo, OBD I nic nehlásí (jak jinak). Měněný díl potom co se závada opět projevila vždy vrácen zpět. Auto jsem přivezl s touto závado o prázdninách z německa, takže zatím žádný zásah kutila domácího. Pojistkovka řidiče vyměněna za repasovanou, komplet kabeláž motorová zkontrolovaná, opravená. Opravena kabeláž k automatu, k čerpadlu, překostřeno, na týden vyřazen immodebilizér nová lambda, kabely, svíčky. Vyzkoušené díly z jiného auta: Váha vzduchu, ŘJ, Edis, hall, TPS, jednotka alarmu, vstřiky i s lištou. Fakt už nevíme jak dál, potřebujeme živá data.

_________________
Ford Scorpio 1998, 2,3i kombi, automat, tempomat, ASR, dual klima, recaro
Ford Scorpio 1994, 2,9i 24V Cosworth, sedan, executive, Lorinser
Ford Scorpio 1992, 2,9i sedan, automat, s ním jezdí syn a manželka....
Ford Sierra 1990, 2,0i sedan, momentálně zazimovaná na dvorku...
Ex: Scorpio 4x, Sierra 5x a š120


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 13:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,
BOA lze pripojit. Je to vyzkousene. Je to EEC IV a predpokladam ze jeste nemas DLC konektor, takze musis najit 2pin konektor pro ziva data.
Jen to je na EEC na jinych pinech nez u Zetecu. U BOA to jsou piny 9 a 28 !
viz. schemata Cosworth V6 BOA

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 13:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2009 14:58
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha 8
SUper, kouknu na, dík.

_________________
Ford Scorpio 1998, 2,3i kombi, automat, tempomat, ASR, dual klima, recaro
Ford Scorpio 1994, 2,9i 24V Cosworth, sedan, executive, Lorinser
Ford Scorpio 1992, 2,9i sedan, automat, s ním jezdí syn a manželka....
Ford Sierra 1990, 2,0i sedan, momentálně zazimovaná na dvorku...
Ex: Scorpio 4x, Sierra 5x a š120


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 19:14 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Dnes jsem zkoušel poslední verzi softu a při KOEO testu se mi zobrazila chyba 1709
(Park/Neutral Position Switch Out of Self-Test Range The DTCs indicate that the voltage is high when it should be low. PNP/CPP circuit short to PWR
Damaged PNP or CPP switch
PNP/CPP circuit open in the SIGRTN
Damaged PCM
When exercising either the PNP or CPP switch the voltage should cycle from 5.0V to low)

Problém je v tom, že v žádné předchozí verzi programu se tato chyba nezobrazuje - dnes vyzkoušeno

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 10:05 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2007 12:48
Příspěvky: 24
Bydliště: ŽILINA
Nazdar Tomine
Verzia 13 zatial OK :-)

_________________
Ford Focus combi 1,8 TDDI 12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 20:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To Jemar: ze by si soft pokazde vymyslel P1709 ? To ti udelalo na jednom aute, nebo na vicero ?
Zkousel jsem to ted na me V6 a nic. Teda spousta chyb jo (jednotka na stole bez cidel), ale 1709 ne.
Muzes mi prosim poslat LOG z tehle akce ? Predem diky.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 08:27 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
tomin píše:
v1.21.13
: opravena chyba v testech KOEx na EEC IV
(Must specify additional parameters)


Ne, zkoušel jsem to jen u svého Focusu. Je možné, že tato úprava softu může mít vliv i na KOEx testy na EEC V?
Jinak si to neumím vysvětlit. Další zvláštností je, že dříve jsem nemusel v KOER testu nic ovládat (volant - posilovač atd.) a test prošel bez chyby. Nikdy mi taky žádnou chybu neukázal. Nyní mi vypsal chybu (už si nepamatuju číslo) v tom smyslu, že se nemohl otestovat snímač tlaku posilovače řízení. Po opakovaném testu s pootáčením volantu se už chyba neopakovala. Možná je teď vše v pořádku a problém byl v nižších verzích programu. Fakt nevím, jen mě zaujal ten rozpor mezi jednotlivými verzemi programu, nic víc.
P1709. Co je to za chybu? Zatím jsem nenašel nějaké mně srozumitelné vysvětlení.

Log pošlu, nejdřív v neděli.....

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 10:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,
od verze 1.21.xx do ECU posilam pred spustenim KOEO testu povel ktery ECU "prepina do diag.modu".
V prubehu testu pak kazdych X sekund jeste nove posilam zpravu "diagnostic tester je pritomen" (aby si ecu sama
nevypla diag.mod). Toto jsem tam pridaval protoze nektere jednotky nechtely jinak spustit KOEO test.
Takze je mozne ze na tve jednotce se to chova trochu jinak a ze starsi verze z nejakeho duvodu
nevycetla vysledky koeo. Bud je ECU nevratila (ukoncil se v ni prubehu behu koeo test interne), nebo soft spatne interpretoval to co po skonceni ecu vratila. Ale to jen spekuluji.
Kdyby si se nekdy mohl dostat s pc do auta a zaroven byt pripojeny na netu, muzem zkusit prijit tomu na kloub.

ohledne P1709: ma tvoje auto spinac spojky ? Zkus ji v prubehu koeo testu take parkrat stisknout.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 11:59 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Zítra sice budu mimo net, ale kabel a noťas beru sebou. Podrobně vše znovu prozkouším a otestuji, snímač polohy spojky mám (v záložce přístroje ale kontrolka není aktivní). Zkusím vyzkoušet během testu několikrát sešlápnout.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 12:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Zapni si prosim ten zapis dat v nastaveni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 říj 2011 19:29 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
V podstatě je asi vše v pořádku. Dříve test jakoby doběhl (bez jakéhokoliv mého přičinění) a vždy skončil úspěšně oznámením "žádné chyby".
Pokud nyní spustím KOEO test (motor stojí, zapalování zapnuté), nedělám nic a nechám test doběhnout do konce, vypíše mi to 2 chyby:

  • P1000 - neřeším
  • P1709 - Park Neutral Position Switch Out Of Self Test Range

Při dalším KOEO testu jsem zkoušel střídavě šlapat na pedály spojky, brzdy a plynu a vykoledoval jsem si další chybu:

  • P1000 - neřeším
  • P1709 - Park Neutral Position Switch Out Of Self Test Range
  • P1124 - Throttle Position Sensor A Out Of Self Test Range

Při další zkoušce jsem držel po celou dobu pouze sešlápnutý pedál spojky a hleďme:

  • P1000 - neřeším

Závěr - pokud chceme být úspěšní, je třeba držet po celou dobu testu sešlápnutý pouze pedál spojky, pak proběhne test v pořádku :wink: :!:

V testu KOER (běžící motor) je třeba pootáčet volantem kvůli testu snímače tlaku v servořízení, jinak následuje chyba:

  • P1650 - Power Steering Pressure Switch Out Of Self Test Range
  • P1000 - neřeším

Vím, že se oba testy řešily v souvislosti s řídící jedotkou EEC IV, měl jsem za to že to u EEC V to funguje trochu jinak, ale zdá se že nikoliv a zřejmě byla chybička v programu. Nyní už to vypadá že program funguje normálně.....

ForDiag_COM.LOG mám uložený, pokud bude třeba, není problém ho poslat....

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz