fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 14 črc 2011 11:12 
Offline
Nováček

Registrován: 27 úno 2009 12:00
Příspěvky: 3
Bydliště: brno
zdarec, jak moc rozdílný sou motory 1.6 od roku 1995, mám esco rv.1995 který skončilo na střeše a mám ten motor s hliníkovýma parohana...pak je ten novější typ tuším od rv 1997...jak moc se ty motory liší a co všechno je tam případně zaměnitelný?...a co je zaměnitelný na celým autě...chci totiž koupit další esco stejný a co bude špatný případně přeházet. dík

_________________
escort combi- stejnej jak předtím ale rok 97, stříbrnej a v plné palbě=)

escort kombi mk7 1.6/16V 1995, výbava holobyt - skončil na střeše

escort mk4 pětidvířko=D...zreznul na sračku, budiž mu země lehká=)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 14 črc 2011 11:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ty motory jsou prakticky shodné, jen jiné sání, které jde v pohodě přehodit z jednoho motoru na druhý.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 14 črc 2011 21:08 
Offline
Forďák

Registrován: 02 čer 2011 09:17
Příspěvky: 89
ano i já to tak udělal, jediný rozdíl který by tě mohl zaskočit je jiná spojka. starý motor může mít průměr lamely 220mm a nový typ má 210mm. jo ještě se stala jedna věc..přestrájel jsem starý typ na nový, a po prvním svezení to jelo úplně jinak...a to tak že jako o hodně líp než před tím..nevím jestli to bylo tím jak ten motor byl zajetý, ale opravdu to jelo lépe.

_________________
Ex: Scorpio,Sierra,Mondea MkI-MkIII od 1.6 az po 2.5V6, taky konecna 1.8TD->mnoho starosti,malo vykonu,oprava moc penez...vyreseno vymenou za jiny vuz
Nyni- VW Prassat 1.9tdi
Nissan Safari 3.3d superroof>v rekonstrukci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 16:24 
Offline
Nováček

Registrován: 11 říj 2011 10:48
Příspěvky: 38
to mi chces tvrdit že starej typ motoru je živjejší?

_________________
ford escort 1.6 16V ZETEC 66Kw 1995 MK VII klima modrá metla ford escort MK VII 1.8 TD 70 šemíků :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 20:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Nevím jak jsi na to přišel, já čtu, že píše že s novým motorem to jelo líp, ale to je jedno. To určitě není typem motoru, ale stavem toho konkrétního motoru a všeho okolo.

Jinak taková poznámka: Jestli je spojka 210 nebo 220mm nikoho zaskočit nemůže, nemá proč, pasují tam obě, ale spíš může zaskočit jiné umístění startéru, kde při montáži starého typu motoru se startérem vpředu do auta, kde je startér vzadu je potřeba vybrousit řádný kus bloku, aby byl ten startér kam dát. Vše ostatní je jednoduše zaměnitelné.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6/16v 66kw rozdíly
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 09:37 
Offline
Forďák

Registrován: 02 čer 2011 09:17
Příspěvky: 89
mno ale tady řešil 95 a 97, L1E a L1H a tam byl rozdíl v sání, spojce a celým plastovým domečku pro termostat i s teplotním čidlem(jiný konektor, jiný průměr závitu na čidle)
Problém se startérem nebyl(já ho neměl, na obou vozidlech byl pod sacíma svodama).... Nevím jak to myslíš že spojka pasuje, jestli myslíš menší lamelu do většího setrváku s větším přítlačákem to asi jo, ale moc dlouho to fungovat nebude. pokud myslíš přešroubovat celý setrvačník i s přítlačakem, to ano to jde, a ještě musí být správne spojkové ložisko k danému setu :!:

_________________
Ex: Scorpio,Sierra,Mondea MkI-MkIII od 1.6 az po 2.5V6, taky konecna 1.8TD->mnoho starosti,malo vykonu,oprava moc penez...vyreseno vymenou za jiny vuz
Nyni- VW Prassat 1.9tdi
Nissan Safari 3.3d superroof>v rekonstrukci


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz