fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 13:41 
Offline
Nováček

Registrován: 28 čer 2011 11:12
Příspěvky: 13
Při výměně rozvodů jsem zjistil že starý řemen dřel o krycí plech za řemenicí vačky. Je tam vyjetá lesklá drážka. Bohužel i při montáži nové sady se problém opakuje. Pečlivě jsem všechno zkontroloval zejména obě kladky. Vše je O.K: ale problém zůstává


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2011 20:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
a nemáš ty plechy zkroucený, že jsou příliš nalepený na vačkový kolo?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 08:09 
Offline
Nováček

Registrován: 28 čer 2011 11:12
Příspěvky: 13
Nejsou zkroucený, prostě odtlačit plech směrem ke hlavě nejde protože už se o tu hlavu opírá, žádné známky deformace na plechu nejsou.Řemen prostě běží tak, že na přední straně vačkového kola je asi pětimilimetrový neposkvrněný pruh a řemen je až vzadu a leští ten plech za vačkovým kolem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 10:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
tak to je špatně, s tím bych radši nejezdil a dal to do kupy, jedině to zkouknout na kladkách a vodní pumpě, případně řemen opatrně přesunout tam kde by měl běhat a ručně to protáčet aby bylo vidět kde to působí na ten posun....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 13:45 
Offline
Nováček

Registrován: 28 čer 2011 11:12
Příspěvky: 13
Tohle všechno co mi radíš jem již vyzkoušel a nic..Pořád stejné.Napadá měm taková věc, ale asi to není úplně dobré, že totiž to dělá zřejmě ta ozubená kladka z které jde řemen na vačku,zřejmě není její osa úplně přesně rovnoběžná s osou vačky a žene řemen k tomu plechu. Zkusit to nějak zkusmo vypodložit tenkou planžetkou držák té kladky, dotáhnout a myslet si, že jsem trochu vylepšil tu rovnoběžnost. Protočit ručně celý motor a případně měnit to vypodložení až by to bylo O.K. Ale je mi divné že starý řemen dělal to stejné a přesto vydržel neuvěřitelných 115 000km a to bez známek poškození. Jinak ale souhlasím s tebou a taky se mi takový stav nelíbí, kdy řemen dře o ten plech.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 19:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
No každopádně je někde něco vyosené.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz