asi takhle:
podvozek AVO coilovers (tuhost i výška) 8000,-Kč
špéra origo Ford + skříň šikmej zub, 4,29st 6000,-
řízení 2,6otáčky 4000,-
komplet brzdy 260x24př,253x20zadní,vše ferodo,př.d.DS3000 8000,-
přední ramena na SKF unibalech 3000,-
vyhřívané př. okno 2000,-
makrolon boční a z. okna 2000,-
tilton omezovač pákový 2500,-
nádrž 22litrů hliníková + pěna 3000,-
svody zetec 4-2-1 3000,-
oil catch tank bidrin 1000,-
sedačka Bimarco Expert červená - velká 3000,-
sedačka Rceland 1500,-
4bod pásy Sparco červené 2500,- pár
Speedline 6x14 4x108 disky bílé 5000,-
6x14 4x108 alu disky 3000,-
5,5x14 4x108 origo Ford disky + Nokian W 8mm 7000,-
kastle: pěknej rám p.Kramář, lehká palubka, světla, kabeláž, lehce bouchnuto na PZ světlo, cz papíry 1,8 16V 130k, za cenu rámu, tj 15000,-
-tedy v součtu za 80000,- po dílech
-jde tedy o komplet auto bez motoru a nějakejch drobností, nejradši prodám vše komplet za 65000,- + přidám mnoho ND
vše dohodou, bylo to lehké a spolehlivé auto, možno osadit jakýmkoliv motorem z fiesty, nebo 1,6 - 2,0 16V ZETEC
takhle sem to prsknul na ewrc, forďákům bych asi mohl slézt
řekněme komplet za 60...
stačí tomu 1,8 130k z něčeho, já s tím tak jezdil roky
jestli chcete někdo šetřit, tak něco vymyslíme, může odjet klidně na plecháčích s obyč gumama za 50... to je pokud by to někdo chtěl stavět cena podvozku, brzd a rámu...
ideální vstup do světa motorsportu...
pokud se nepletu tak tohle je videjko s 1,8 který jsme pak naměřili 127koní
to auto je prostě lehký, proto jede
http://www.youtube.com/watch?v=9qtyn4gqd5ga tady je to určitě s 1,8 130k se sériovou elektronikou, tak jak je to v každý fiestě, ještě s tichým vejfukem
http://www.youtube.com/watch?v=TnF44DxuVC4