fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DOHC 2.0
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 13:23 
Ahoj, zavítal jsem na tohle forum i když nemám zrovna escorta, ale scorpio. Trápí mě starování. Mám DOHC 2.0 a při startech to někdy kopne zpátky, jako by šla jiskra ještě před horní úvratí a štajfne to motor. Taky volnoběh občas kolísá, spíš za studena. Při jízdě to cuká, kolem 2 tis. otáček, při jemné akceleraci. Lambda je nová. Hlava je na tom repasovaná, zdvihátka jsou čistý. Předchozí motor se choval stejně, než mi ulítl ventil. Zřejmě to bude elektrikou. Jsou na tom nový kabely, svíčky, cívky. Nemáte s tím někdo zkušenost?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 19:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Elektrika je na tomto motoru stejně zapeklitá jako u Zetecu. Ale co vím bezpečně jestli máš dělanou hlavu tak bachá na rozvody nastavují se na 2 a 1,6 stupně přesně vačky a není to taková sranda. Tak jestli není celý problém v tom a taky pozor na podtlaky častý zádrhel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 19:34 
Jenže dělal mi to i původní motor, choval se na chlup stejně. A do toho zasahováno nebylo. Takže vylučuju, že by nastavili špatně rozvody. Chlápek co to dělal to dělá často a říkal, že to není možný, že to dali přesně na risky, jinak by se to potkalo prý. Moc tomu zase nehovím, takže nevím. Potlaky jsem prošel, v podstatě vše. Jen kabeláž od EDIS k cívkám ne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 20:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tohle je moc divný, tipoval bych na řemen o zoubek (nebo více zoubků ?) nasazený jinak, protože pálení válců určuje řídící jednotka s edisem.
Co čidlo na klice ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 21:14 
Problém je v tom, že tenhle motor je z auta, na kterým to nedělal. to znamená, že je mechanicky v pořádku. Jak čidlo kliky, tak rozvod, mimochodem je tam řetěz. Motor jinak tahá dobře, na to že má 85kw a auto 1700kg pohotovostní. EDIS jsme zkusili měnit a tou to není. Musí být někde problém v elektrice. Je to oříšek, ale jen tak se nedám :roll: Na cívkách je stálý plusový napětí a jsou edisem ukostřovaný=jiskra. A ta tam lítá asi kdy nemá. Když se dává řemenice na vačkovou hřídel, dá se potočit?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 14:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Na Zetecu se řemenice na vačkových hřídelech pootočit dají a také se jimi pootáčí při nastavování rozvodů. Na tvém 2.0 DOHC by to mělo být stejně tak. Jestli není vadné některé čidlo by mohla odhalit diagnostika, zkoušel jsi ji udělat? Jen pro upřesnění jiskra se zapaluje vždy před HÚ, jde ovšem o to kolik před HÚ. To si ale vyhodnocuje ŘJ v závislosti na otáčkách a zátěži motoru. Obecně čím vyšší otáčky tím větší přestih.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2005 15:21 
Jestli jsou v pořádku nastavení řemenic na vačkách nevím. Chlapi říkali, že se nastaví na nějaký risky. Diagnostiku řj jsem zatím nedělal, je na tom OBDII a k fordovi se mi nechce. Otázka předtihu je mi jasná, jinak auto jezdí dobře a spotřebu má řekl bych adekvátní automatu a jízdě na kratší vzdálenosti, nějaký město a tak. Nějakých 9,3l. Budu to dál řešit a zkoušet a dám vědět, jak to pokračuje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2005 20:57 
Ahoj Petře.Jeden typ.Vem si nějakej izolovanej drát a propoj levou cívku s baterkou.Plus baterka na plus cívka.Měl bys slyšet,jak ti sepne čerpadlo na benzin.Nastartuj auto a zkus,jestli to bude ok.Pokuď ano,tak máš v háji elektronické zapalování-malá krabička v pravé části motoru.(kolem 500kč na vrakáču)PS:pokuď vypneš motor,tak ti stále poběží,po odpojení toho drátu zdechne.Kdybys něco nechápal,tak napiš,přiblížím ti to víc.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2006 20:50 
jirpos píše:
Ahoj Petře.Jeden typ.Vem si nějakej izolovanej drát a propoj levou cívku s baterkou.Plus baterka na plus cívka.Měl bys slyšet,jak ti sepne čerpadlo na benzin.Nastartuj auto a zkus,jestli to bude ok.Pokuď ano,tak máš v háji elektronické zapalování-malá krabička v pravé části motoru.(kolem 500kč na vrakáču)PS:pokuď vypneš motor,tak ti stále poběží,po odpojení toho drátu zdechne.Kdybys něco nechápal,tak napiš,přiblížím ti to víc.
Mohl by si mi prosím upřesnit kterou levou cívku myslíš? on to je dost širokej pojem :-)


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz