tvrzené sedla znamenají že se neopírá ventil o hliníkovou hlavu ale že je tam vlisovaný kovový kroužek?
protože moje fofo hlava toto rozhodně nemá....
FOFO má na LPG 100tis a to ho honím jak nadutou kozu
přimazávání ventulů je na nic, lpg prins borec přehodí cca za čtverku
Občas změříte vůle no to je toho kdyžtak vytáhnete podložku. jinak prins má teď apsolutní novinku LPgujou FSI čka. Fabie má hydroštely ale jde tam namontit i klasický koník z feldy.
když si koupíte škatulu na předctih tak se vám ty ventily opalovat nebudou a ještě vám klesne spotřeba, zjistěte si proč se vám opalují ty ventily.... a pak se vždycky zamyslete co by s toho měl plynař kdyby vám kecal.....
k opalování by mělo docházek podle toho co vím, vzdy se můžu mílit kdyžtak opravte..
Velké oktanové číslo směř hoří když se ventil ještě otvírá
při chudé směsi každý na favalech to ochudil aby to nežralo a pak to žralo ventily.
chudá směs s řízeným podtlakem nehrozí u vicebodu taky ne je to oboje řízené lambdasondou
jestli máte strach a stejně auto netočíte nechte si tam namontovat podtlak stojí cca 16 tis honit to můžete na benzín a je to... pro závodníky doporučuji raději seqenci osobně mám ji.... Ale na nějaké 1,6 přibližovadlo na krátké trasy bych volil žízený podtlak je de to hned na plyn nemusí se to zahřívat.
řízený podtlak neradi plynaři montují poněvač je to složitější na nastavení a mají z něj menší malá domů poněvač je levnější.