fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 19 led 2012 23:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Clouseau píše:
tafi to je jednoduchý nevim kolik ti za něj řek ale neni problem ale já pro to jedu až v polovině února sem mimo čr

no možná se zadaří a vrátim se dřív dal sem nějaký prachy dopředu s pánem je celkem v poho dohoda až se toho skoro bojim snad sem ty prachy nevyhodil z vokna :D


+-5tis, čekám ještě na fotky... no mě by to celkem nevadilo kdy tam pojedeš, nějak to zítra domluvím ještě s ním, ok? Peníze bych Ti zaslal na účet, nebo bych ti je dal při převzetí, jak chceš ;)

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 25 led 2012 14:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Pánové tak řeším teď trochu dilema, tak doufám, že mi pomůžete? Mám zachovat interiér v originálu? tzn žádný zásach do origo věcí, přídavný budíky na sloupek do držáku, řadička pedály vše nechat origo... Nebo mám dát jinou šaltrpáku, pedály a nestarat se? Díky za názory :)

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 25 led 2012 15:49 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
já plánuji nechat vše origo, až na budíky tlaků a teplot. toť můj názor i pro tvé řešení... ;-)

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 25 led 2012 16:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Fred píše:
já plánuji nechat vše origo, až na budíky tlaků a teplot. toť můj názor i pro tvé řešení... ;-)


Díky za názor... Docela mě zajímá tvoje přestavba na EFi... kdyto chystáš?

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 14:55 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
chystám se na to už rok a půl :D auto odpočívá v garáži, motor z EFI Turbo po GO mám v pokoji, komplet elektriku a jednotku na EFI mám na půdě, ve skříni různé budíky a čtyřpístkové třmeny ze sierry cosworth v šopce :-D takže zbývá jen najít čas to dát na jednu hromadu a něco z toho vytvořit :(

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 17:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Fred píše:
chystám se na to už rok a půl :D auto odpočívá v garáži, motor z EFI Turbo po GO mám v pokoji, komplet elektriku a jednotku na EFI mám na půdě, ve skříni různé budíky a čtyřpístkové třmeny ze sierry cosworth v šopce :-D takže zbývá jen najít čas to dát na jednu hromadu a něco z toho vytvořit :(


a o co vlastně jde? já o té přestavbě nic moc nevím

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 27 led 2012 09:02 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
to nikdo o tom nic neví, protože to ještě nezačalo :wink:

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 27 led 2012 12:12 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
EFi RST byla normální tovární verze CVH Turbo motoru, montovaná do Fiesty RST....

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 30 led 2012 11:16 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
přesně tak! :D snad mi tu pak někdo poradí, jak to ozivit na elektriku v escortu...

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 31 led 2012 16:39 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
No, k tomu bude jistě potřeba elektroinstalace z té Fiesty, nevbo jeto EEC IV tuším a RST používá KEjet RJ....

V jádru se dobereš k +/- 5 kabelům co je třeba dopojit...

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 02:09 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
MSQ :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort RS Turbo S2
PříspěvekNapsal: 23 bře 2012 10:05 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
u MSQ bych měl strach, že to vůbec nedokážu nastartovat...a za deset litrů co to stojí bych asi ani neměl odvahu to koupit...:-)

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz