fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 11:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
éter v sání fungoval ve V3S, tak proč by nefungoval u escorta. A žhavení se nevyhneš, ale když prostě hned otočíš klíčkem do polohy startování, tak za tu 1-2s se ti žhavky nerozžhaví

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 13:18 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
dj.DEKL píše:
Stačí počkat až cvakne relé a nežhaví ne...


Na žhav. relé je kontakt "50" a to je signál startu.Když začne startovat, tak znova žhaví pro jistotu.U řízených TD to ovládá řj a ta sepne strejně.Je to kvůli tomu, aby nestartoval bez žhavení.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 14:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No ma letita zkusenost je takova ,ze mit poradnou a nabitou baterku,starter ktery ma silu zatrepat s motorem(tocit muzete dovecera a nic) a pak pred startovanim protocit motor a pak nazhavit,klidne dvakrat(proto ta poradna baterka).Potom start s plnym plynem.Pokud tohle nezabere tak se auticko pta co jste delali kdyz bylo teplo.Myslim dobijeni,baterka,filtr nafty,tesnost pal. potrubi,serizeni motoru atd.Ted jsem cet na fofo foru o perfektnim zazitku pri tankovani nafty v tehle mrazech,jak to s pistole na stojanu spise flustalo jak tankovalo.Pokud mate vsak takovouhle naftu,tak vam sebelepsi stav motoru pri startu nepomuze o eteru nemluve.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 17:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Souhlasim, jen mně to po tom protočení startovalo subjektivně hůř, ale jiní si to chválí.

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 17:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Jinak základ je prostě dvakrát až třikrát nažhavit na cvaknutí a pak startovat s plným plynem, bez plynu nemám šanci.

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 23:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
s tim startovacim sprejem to mam takto:asi v pulce toho saciho potrubi dirku kterou tam striknu ten startovaci sprej,takze lepsi sou ty s tou hadickou nez jen z rozprasovacem normalne nazhavim a startuji jako vzdy,ja to aplikoval zatim jen 2x loni kdys si proste postavil hlavu,na ten sprej ti to zavrci i kdys tam nejde nafta,necha se tam i striknout v pripade nouze strikackou benzin.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 20:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
sem premejslel i dat tam dlouhou hadicku az do auta a v klidu to tam striknout zevnitr.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 21:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Tak ono by s jistou mírou invence a s chutí se s tim srát šlo udělat i plně automatický přistříkávač :)

Tady jeden tematický:
Turecký host v Tatrách práší z okna koberec.
Jde okolo bača, zastaví, chvíli kouká a pak povídá:
"Ale copak, Aladine, nestartuje?"

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 16:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak po 3 dnech stání se špatnou baterkou express chytil .. jako startovací zdroj jsem použil COčko :D (20V, 120A) .... vytuhlej motor točil jak když v létě startuju ohřátej motor :D

Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 22:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
ten starter asi musel bejt rad.s toho se muselo kourit. :lol:

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 23:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Startoval jsem ve dvou. Já jsem začal točit, v ten moment mi kámoš zmáčknul čudlík na COčku připojenym na baterku, startér začal znatelně líp točit, ale na voltmetru, co mam v kabině bylo asi 12,5V při startu, když už to chytalo, tak jsem zařval, kámoš vypnuil CO a já teprv přestal točit stertérem, tim jsem předešel nějakýmu přepětí v síti. Beztak ale nejsložitější elektronika v autě jsou hodiny a rádio :D

....jako pojistku 2 jsem připojil přes start kabely jednu vytřískanou baterku, aby kdyžtak taky požrala nějakou tu přebytečnou šťávu

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2012 22:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
mne dycky chytne ale ted se mne stavalo ze nejde na plny vykon jel tak kilo a pak se dusil,tak sem zkusil odpojit palivovy filtr a dal sem tam takovy ten pruhledny se sitkem a ono to chodi,takze v techto mrazech zatuhne i filtr ktery byl novy zacatkem prosince najeto tak tisic km.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 14:45 
Offline
Nováček

Registrován: 05 říj 2009 18:45
Příspěvky: 24
Chtěl jsem natankovat a tak jsem tam chtěl dát i zimní adetiva ,ale to adetivum nešlo natáhnout do stříkačky protože je husté jako med. Je to normální ? V garáži mám -7 stupnů,ale když to adetivum je určené proti tuhnutí nafty,což mě nejde do hlavy. Je to normální ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 14:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2004 21:19
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Je to normalni. Je to koncentrat a ten proste tuhne. Pokud je aditivum rozpustene v nafte chova se uplne jinak.

_________________
Escort95, Hatchback 5 doors, 1996/11, CLX, Zetec 1.6 EFI (90ps), BC/MTX/IB5 (5 speed), 2WD, With AIR Conditioner, MOONDUST SILVER, Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz