fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2004 11:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Dodo to, že ti lambda indikuje chudou směs je její funkce, ale rozhodně by to nedávala do paměti. Spíše ti to ukazuje, že lambda sonda dává nízké napětí, takže pomalu, ale jistě umírá.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 10:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdar lidi! Tak jsem se rozhodnul, že se teď budu trošku podrobněji zabývat diagnostikou svého motoru na zdechlině. Nevíte někdo jaký kódy to teda má vyblikat a jestli to tedy vůbec něco vybliká. Teď to o víkendu skusím tak jsem na to zvědavej. Nakonec jsem se dočelt, že by ty kódy u 1,4CFI, EEC-4 měli být dvoumístné..tak jsem z toho jelen. JInak, před časem jsem byl u nás na dědině na diagnostice u jednoho "odborníka " přes fordy. Vyplivlo to na něj z nějaký mašinky asi 7 třímístných kódů, ale sdělil mi, že mu k tomu nedali žádnou tabulku těch kódů tak mi to bylo k šípku ( prej je to v pořádku...údajně-pochybuju!!)..jinak to byli chyby trvalé a když jsem to posílal kámošovi do fordu tak mi sdělil, že to jsou nesmysly a ani podle zde uvedených třímístných kódů ani jeden neexistoval..tak nevim co s tím. Motor netáhne vůbec..mám ppodezření na teplotní čidlo v CFI a TPsenzor...
poradíte někdo???Dík moc

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 14:16 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zdechlino dvoumístné kódy nejsou problém. Dvoumístné měli Sierry a na netu se toho válí dost. O víkendu si snad najdu chvíli času a přepíšu je sem v češtině - jak třímístné, tak dvoumístné.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 21:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2004 20:09
Příspěvky: 26
Bydliště: plzeňsko
Já jsem taky skusil LED diagnostiku. Důvodem byl problém v chodu motoru. Při klidné jízdě vše OK,při potřebě větší akcelerace motor při cca 4500 ot/min zvadnul a dál se mu moc nechtělo do otáček.Zkontroloval jsem běžné věci (svíčky ,kabely-ohmicky,tlak paliva na liště ,paliv. pumpu ,čidlo teploty ,konektory atd., vyměnil paliv. filtr), ale žádný "zjevný " problém jsem neobjevil. Až jsem zkusil odpojit konektor od MAF a motoru se vrátila chuť k životu. Řídící jednotka v tomto případě zřejmě pracuje s defaultními hodnotami a ne s reálnými. Po připojení zpět jsem auto prohnal a zdá se , že jede jako dřív. Snad to vydrží.

Jo jinak výsledek testu byl 521,538 tak nevím co si o tom mám myslet.
Nesetkal se s tím někdo ?

_________________
GIGO Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2004 10:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
521 - Tlakový spínač posilovače řízení není aktivován
538 - Chyba obsluhy při dynamickém testu

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2004 20:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Mrazíku máš příliš volný překlad pro kód 538
- já tam čtu "nedostatečná změna RPM během testu", což za předpokladu že RPM znamená to, co všeobecně znamenát má (rotation per minute - otáčky za minutu), pak je asi potíž v tom, že motor se při testu sám nevytočí tak vysoko, jak by při testu vytočen měl být.

Můj test proběhl úplně stejně, 521 - asi jsem málo točil volantem během testu a 538 nepřišlápl jsem plynový pedál, zítra to prubnu znovu.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2004 21:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2004 20:09
Příspěvky: 26
Bydliště: plzeňsko
Dík za doplnění informací . Zítra to taky zkusím znova.
Volantem jsem při testu točil- no spíš pootáčel, což bylo asi málo a na plyn jsem nešlapal -to je fakt.

_________________
GIGO Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 12:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Cagos píše:
Tak jsem to testoval na svém Escortu 1.6 16V r.v.93. U testu motoru mě to vyblikalo 552 a z paměti 111. Nechápu proč se to nepřepíše do té paměti. Pak jsem ještě zkoušel test běžícího motoru. Postupně se sami začaly zvyšovat otačky až nevím kam a pak to vyblikalo hromadu kódů, že jsem to nestačil zapisovat :shock: . Ale nevím jestli se u toho testu běžícího motoru nemá ještě něco dělat, přecejenom vysoký otáčky se zavřenou škrtící klapkou nebudo nic moc :wink: .


Na mém autě to vyblikalo také 552 a z paměti 111. Probíral jsem to s klukama na chatu a nejspíše se jedná o ventil EGR, který ale můj motor určitě nemá. U tvého auta asi bude. Tak nevím co si o tom mám myslet. Jestli někdo tuto "závadu" odstranil tak ať se podělí o zkušenosti. Psal tady také Kamil (str.2), tak možná už něco pořešil?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 15:08 
Jak jsem jiz psal na (str.2), vypisovala mi diagnostika a stále vypisuje kod 552 a paměť 111. Samotného by mě zajímalo co je asi špatného. Na diagnostice kde jsem si nechával prověřovat tento výsledek, mi řekly, že je to na nějakém druhém vzduchovém okruhu a měl by to podle počítače být el. magnetycký ventil za pravým světlem, ten mi taky proměřily, a prý je v pořádku, ještě mi poradily, ať se podívám a překontroluji hadičky, které sem vedou a odchází, na první pohled jsou dobré, ale kdo ví, jak je má člověk prohlédnou, když vedou snad všude. Do dnes bádám a nevím co s tím, a na co vlasně ten kód přesně ukazuje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 15:09 
zapoměl jsem typ auta, tady je:

Ford Escord Sedan, Chia, rv 96, 1.6 Zetec EFI 16V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 16:18 
Ahoj ,chtěl bych se zeptat na přesný popis činnosti pro diagnostiku motoru(zapojení je jasný ale na co kdy šlapnout nebo kdy točit volantem atd...)
Stačil by i odkaz na netu-příspěvky jsem prošel ale moudrej z toho nejsem.

dík moc


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 19:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdar! TAk co se týče toho popisu, co se má u diagnostiky dělat tak je to přesně popsáno v tzom odkazu, co uvedl surda:http://www.volny.cz/martin.surynek
Ale pokud neumíte německy, jako já tak Vám to stejně moc neřekne.
Já jsem si dělal diagnostiku o víkendu. Stihl jsem jen statický test, ten test běžícího motoru jsem nestihnul. Vypsalo mi to 55 při KOEO a 11 z paměti. To mi dost nejde do hlavy, že v paměti je vše OK, když mě to dost zlobí. Halvní problém, kterej se teď vyskytuje s příchodem chladných dnů je, že mi už i TEPLÝ motor zůstává po vyřazení na "volnoběh" viset někde ve 2000otáčkách. Spadne to až teprve, když uplně zastavím a po delší době. Nevíte nběkdo, co znamená ten kód 55??

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 19:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
NAzdárek!!Tak jsem se právě díval do slovníku a zjistil jsem tohle. Kód 55 u diag. Typu A :b "Leerlaufwahlkontakt liegt auf masse" by mělo znamenat něco v tom smyslu, že nějaký kontakt od volnoběhu je na kostře. Nevíte někdo, kde ten kontakt najdu a co dělá (že by zadával požadavek na volnoběh??) a co s tím mám teda dělat?? No možná by to mohl být nějaký končák na tom snímači polohy škrtící klapky....?Nevíte někdo??

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2004 06:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ta Zdechlina. Najspíš máš kabel který ovládá volnoběžný ventil prodřený a dotýká se kostry. Nebo je problém přímo ve ventilu. Předpokládám že auto má obtokový ventil pro řízení volného chodu.
To Kamil. Jak říkáš ten ventil za pravým světlometem, to by asi mohlo být ono. Podle manuálu "FORD CODE READER" je kod 552 - Thermactor air bypass selenoid circuit fault. Což je v glosáři manuálu vyloženo jako
:THERMACTOR AIR BYPASS SELENOID - Selenoid switches engine menifold vacuum. Vacuum reacts on thermoactor bypass valve to bypass thermactor air to the atmopshere. Used on Ford MCU feedback carburetor system.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2004 07:56 
Standa píše:
Cagos píše:
Tak jsem to testoval na svém Escortu 1.6 16V r.v.93. U testu motoru mě to vyblikalo 552 a z paměti 111. Nechápu proč se to nepřepíše do té paměti. Pak jsem ještě zkoušel test běžícího motoru. Postupně se sami začaly zvyšovat otačky až nevím kam a pak to vyblikalo hromadu kódů, že jsem to nestačil zapisovat :shock: . Ale nevím jestli se u toho testu běžícího motoru nemá ještě něco dělat, přecejenom vysoký otáčky se zavřenou škrtící klapkou nebudo nic moc :wink: .


Na mém autě to vyblikalo také 552 a z paměti 111. Probíral jsem to s klukama na chatu a nejspíše se jedná o ventil EGR, který ale můj motor určitě nemá. U tvého auta asi bude. Tak nevím co si o tom mám myslet. Jestli někdo tuto "závadu" odstranil tak ať se podělí o zkušenosti. Psal tady také Kamil (str.2), tak možná už něco pořešil?


No u mne v kauze 552 celkem nic novýho. Zjistil jsem, že je vadný (zkrat na cívce) ventil zpětného vedení spalin (na r.v.95+ už prý není). Tak jsem ho vyhodil a hadičky zacpal šroubkama. Ventil jsem chtěl nahradit odporem, ale nezjistil jsem jaký má mít odpor (ikdyž mi tady někdo sliboval, že mě to na svém autě změří). Vedlejší efekt vyhození ventilu je, že mě klesla spotřeba o cca 0.5l/100km :P , ale možná to je jenom náhoda.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 20:39 
Tak "vyblikal" kódy a mám následující výsledky:
1 test čidel 111 - OK
2. výpis paměti ŘJ:
171 - Kyslíkový senzor ne měnění - systému bylo u adaptive limitů - Jediný, Spravovat nebo Pěstovat HO2S - Regulace Paliva
172 - Kyslíkový senzor ne měnění - systému je nebo byl hubený - Jediný, Spravovat nebo Pěstovat HO2S - Regulace Paliva
183 - Palivová Soustava byla hubená u prázdný Jediný, Spravovat nebo Pěstovat HO2S - Regulace Paliva
Je to přeloženo Eurotranem, je to rychlejší než to překládat a smysl se dá pochopit.
Signalizuje to špatnou směs, palivový čerpadlo jsem měnil před 14. dny, takže proměřím Lambdu, asi bude KO. Motor má občas dunivější zvuk, což by nasvědčovalo na velké množství vzduchu.
Pro jistotu si vyrobím indikátor lambda sondy viz. Mrazík http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=15, chybí mně jen integráč
LM3914 (už je objednán) a celé to spájet.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 21:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdar Stando. Já mám ale pocit, že CFI žádný volnoběžný obtokový ventil nemá. Nenašel jsem o tom ani slovo v Etzoldovi ani v tom popisu jednotky CFI, který je tu ke stažení..tak nevim. Že to bude nějaký kablík, to je asi zajímavá myšlenka. Nemohl by být třeba na snímači škrtící klapky??Napadá mě, jestli tam není něco jako koncák, který by říkal ŘJ, že nešlapu na plyn...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2004 20:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Nerozchodil někdo konečně diagnostiku na Escortu 97 a výše ???

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika+ chyby
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 22:10 
Ahoj vsem, musim uznat ze jsem se k Vam dostal nahodne, mam Mondeo 1.8 16V DOHC 93 jelikoz jsem mel problemy s motorem. Postavil jsem si blikacku od mrazika a ejhle funguje dokonale.. :shock: :)... procetl jsem si forum,chtel bych se take podelit o sve zkusenosti... volnobezne otacky jsou rizeny volnobeznym ventilem podtlakem, ten se hodne casto zanasi a stava se ze zustava vyset = vysoke otacky kolem 2000 rpm :? :) da se vycistit pomoci benzinu ale opatrne at nepotrhate membranu... chtel jsem se zeptat zdali nemate nekdo preklad jak postupovat pri testu se spustenym motorem, a popis codes... dekuju :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2005 19:30 
Omlouvám se, znovu jsem prošel téma diagnostiky a pokoušel jsem se najít odkazy nebo něco, co by směřovalo k návodu na to jak tu diagnostiku udělat. Našel jsem jenom německej návod, ale ten mi prostě nepomohl. To radši anglickej. Můžete-li někdo poskytnout srozumitelný návod nebo typ na něj, poskytněte ho prosím. Blikátko jsem vyrobil, ale co dál? Připojim, dám klíček do polohy I a to vše? Pak nastartuju a co dál? Jenom odečítám kódy??? :( Pokud jsem to přehlíd tak sorry. Díky


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz