fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 07 bře 2012 16:58 
Offline
Nováček

Registrován: 07 bře 2012 16:49
Příspěvky: 7
Zdravim mám takový problém na mém mondeu odešel motor typ RFN 1.8Td 66kw a dostal jsem nabídku na motor 1.8 Td 66kw typu RFS z escorta.A tak jsem se chtěl poradit jestli ho do mondea dostanu.Předem díky za odpovědi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 07 bře 2012 19:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To dostaneš a úplně snadno...ty motory jsou identický (holomotor, zbytek budeš muset prohlídnout, jestli není nějaká odlišnost kvůli typu auta ...ale je tu jeden a hlavní problém...RFS se dával pouze do escorta a tím ti nebude sedět typ motoru a na stk s tím budeš mít problém...nevím co se ti s starým motorem přihodilo (nejspíš se potkal), já bych to řešil tak že by blok s typem a číslem zůstal původní a z druhýho motoru přeházel potřebný...je to sice víc práce, ale jedinej spůsob jak to provozovat legálně...beztak tě výměna čerpadla nemine, je tam imobilizer, takže to "cizí" čerpadlo neputí...(alespoň imobilizerová část musí bejt z původního vozu....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 00:04 
Offline
Nováček

Registrován: 07 bře 2012 16:49
Příspěvky: 7
díky za radu typem motoru na technickou bych si nějak moc hlavu nelámal akorát teda s tím imem no.já na svém mondeu imo mám off. ale asi teda na tom rfs je ještě řídicí jednotaka čerpadla jo?jinak věci bych přeházel.-) jen kvůli tomy uložení bloku jestli je stejný.jinak dík z pomoc 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
nepíšeš jaký máš mondeo a já si tak nějak vsugeroval mondeo II kde jsou oba RFS z escorta tak RFN mondeo řízený přes EEC-V....pak je ještě RFN starý z mondea I a tam to může bejt ještě přes Lucas EDC...jestli to je s EEC-V poznáš tak, že původní motor v mondeu by měl mít váhu vzduchu, na třetím vstřiku snímač vstřiku a zezadu na vaně snímač klikovky...jestli to tak je, tak immo off je pořešený až úpravou na čerpadle...a to s "novým" motorem ti v tvým autě nepojede, immo ti nepustí naftu...jinak já ti z hlavy přesně nepovím kde je jakej detail malinko jinak, ale když si projdeš zavěšení motoru, vývody pro vodu, uložení příslušenství (altík, klima. servo) a jeho pohon, pak výfukový potrubí, tak uvidíš co je případně jinak...pokud u novýho motoru není pochyb o zachovalosti rozvodů, tak u neznámýho motoru bych vyměnil rozvody včetně vodní pumpy, jelikož není větší voser, když se vymění motor a jede se to projet a rozvody rupnou za rohem nebo když po dojetí zjistíš že jsou rozvody vodou ohřívaný a pod autem se tvoří louže...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 17:16 
Offline
Nováček

Registrován: 07 bře 2012 16:49
Příspěvky: 7
No jedná se o mondeo II rv.1997 a na stávajícím motor váhu vzduchu mám,ze 3tího vtřiku kabl a snímač klikovky taky.-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 19:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
pak nutně musela proběhnout úprava imobilizéru přímo na čerpadle pod tím silným plechovým štítem co kryje stopventil proti jeho zapojení napřímo...a to je nutno udělat i nadruhým čerpadle nebo přehodit původní jestli je ok...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 21:44 
Offline
Nováček

Registrován: 07 bře 2012 16:49
Příspěvky: 7
jojo původní je ok akorát občas ukápne ze solenoidu ale ten bych přehodil z nového motoru(když bude nejhůř).jinak je vše ok.dík za rady :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz