Tak už jsem vyhledal co to je solenoid předstřiku, je mi jasná jeho funkce a příde mi že by to mohl být můj problém. Chci se jenom zeptat, to cvrlikání po otočení klíčku by mělo být pravidelné? Jakože pokaždý když otočím klíčkem vycvaká to uplně jinou jakoby "melodii" nebo jak to nazvat
Snad si rozumíme. Napadlo mě jestli to že cvaká je záruka že je dobrý? Jestli právě ta rozdílnost ve cvakání nemůže naznačovat že je zanesený a občas cvakne dobře občas ne.
Chtel bych ho minimálně zkusit vyčistit podle tvého návodu v jiném vlákně. Mohlo by to pomoct?? Vyzkoušel sem že když otočím klíček (zacvaká), vypnu klíček a hned otočím klíček zase (znovu zacvaká) a počkám až dožhaví a startuju tak to 2x otočí a chytne. Když to nechám zacvakat jen jednou tak to točí třeba 7x než chytne.
Viděl sem jak má zhruba vypadat, ale dnes sem koukal na čerpadlo a zaboha sem neviděl co by to mohlo být? Tady je fotka mého čerpadla, můžeš mi to prosím označit nebo popsat? Děkuju
)
To je jedna věc, a druhá že to tebou popisovaný táhlo co má ovlivňovat volnoběh při studeném startu a velkém odběru proudu se u mě vůbec nehne. Celé to rameno jde dost ztuha, a nehne se ani když studenej startuju, ani když zapnu veškerý elektro v autě včetně výhřevu obou oken a rukou pak tahám za plyn u čerpadla taky to nic nedělá. Tak ti nevím :/ Kde tady bejvá chyba? To lanko od toho ramena mizí někam dolů tak se mi nechtělo v tom dešti nad tím špekulovat.