fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 17:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pánové pozor. Nezaměňovat klapání zdvihátek se cvakáním vstřiků.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 20:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
:shock: Cvákání vstřiků???To sem ještě neslyšel. u mě jsou to na 100% ty zdvihátka, ale taky by mě zajímalo, jak zní klapání vstřiků. Všude, kde sem byl mi řekli zdvihátka,no. :cry:

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2005 09:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Vstřiky cvakají jak se otevírají a zavírají ai na volnoběh to je docela cvrkot. Zaměnit se to normálně nedá, ale se zavřenou kapotou se zvuky mísí.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2005 23:21 
Tak jeste je tu moznost-nizky tllak oleje...dneska me to prestalo mazet a to vam byl rachot.Nevim co stim je.cerpadlo po chvili zacne nejak bzucet a rozne se kontrolka.poradte... :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 11:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 19 led 2005 12:11
Příspěvky: 30
Bydliště: Okres Trutnov (Královehradecký kraj)
Tak aby ste v tom cvakání nebyli sami... Tak to co se děje pod mou kapotou přehluší i hluk laďáku, a když byl výfuck vykuchanej tak stejně nepřehlušil zdvihátka, nebo co všechno dalšího je tam vlastně v pr... :evil:

_________________
Bílý escort 5dv. 1.4i PTE - 55kW (model 96, vyrobeno 12.95, do provozu 96) Na léto 195/50x15 Dunlop sp 9000 + filtr, rezonátor místo katu, laďák, svíčky NGK (prej sportovní :-)). Pružiny enzo [-3,-3], tlumiče sachs, rozpěry, vrtané kotouče Zimmerman a desky Brembo, snad brzo přední stabilizátor. ; v podstatě všechno utopený prachy... je to prostě jen zdechlá 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 00:14 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Já taky cvakám. Už asi víc jak 30 tisíc km a pořád je to horší a horší. Je jedno, jestli je motor studený, nebo teplý. Cvaká si pořád stejně. Když jsem sundal víko, tak byli všechny ventily bez vůle jakoby na tvrdo. Znamená to, že budou zdvihátka dobrá? Taky má velmi neklidný volnoběh. Celý motor sebou škube jako by se chtěl vyrvat ze silentboků, zvuk ve výfuku jako u wartburgu a otáčky kolísají mezi 900- 1000. Jinak jede bez problémů, nebere olej, svíčky nové. Díky moc za každou radu.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 13:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Martin 1,6: to jako bys úplně přesně popisoval můj motor :(
Mám najeto necelých 180t km, všechny zdvihátka byly měněný tak před 20-25t km.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 15:55 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Jo? A taky se ti už stalo, že ti do auta chtěl čerpadlář natankovat naftu? :( Napadlo mě, jestli to třeba nemůže být opotřebenou vačkou, nebo něčím takovým. Tím bych si vysvětloval to cvakání. Ale proč ten nepravidelný volnoběh? Na sytič běží normálně, ale jakmile si to pak "ubere" začne tarokovat. Přitom nikdy nechcípne. Nebo se to taky kapku sklidní když odpojím čidlo teploty vzduchu.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 16:58 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Zkus se podívat pod kapotu někde ve tmě pokud uvidíš blesky pak jsi doma něco podobného mne postihlo na jaře z ničeho nic a byly to kabely zapalování, měl jsem pocit že se mi pohly vačky.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 19:40 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
No myslím, že za těch 30tisíc by se to už někde snad projevilo ne? Propálilo kabel, nebo blblo i při jízdě. Jenže ty máš taky jiný motor. Na Zetecu je odtrh milimetr tak je jasné, že si to hledá místečko, kde by to mohlo probít.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2005 20:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Martin 1,6: taky mi to přijde jako diesel. Když jsem měl motor na vyměně těch zdvihátek, tak prý vačka byla v pohodě(ale neviděl jsem jí). Původní zdvihátka jsem viděl, některý už byly znatelně horší. Bohužel nevim, jaký zdvihátka nově oasdili, tedy pokud nějaký levnější mohly odejít znovu.
Alexa: v zapalování by to nemělo být, kabely i svíčky měněný poměrně před nedávnem.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2005 20:17 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
V tom případě ještě jedno, nevím z hlavy jak je dělaná vačka Ford rozvodové kolo dává na konus nepohla se náhodou? poměrně malé pohnutí vačky má na volnoběh velký vliv.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2005 23:02 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
To jako, že tam není žádný klínek nebo nic? :shock: A jak to potom zjistím že je to pohlé?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2005 23:45 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Musíš si zjistit jak nastavit vačku ke klikové hřídeli vždycky jsou nějaké značky popř. se aretuje klika na setrváku, na vačce musí být taky buď značky nebo něco na aretaci např u 16V použiješ 5 mm plocháč a zaaretuješ vačky nevím jak to je na tvém motoru. tenhle motor jsem nikdy nedělal možná to najdeš v technice je tam něco, kdo hledá najde.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 07:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Je tam klínek. Podívejte se pořádně. To dřív přeskočí rozvodový řemen, než by se pohlo kolo vačice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 10:33 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Myslel jsem si, že tam bude určitě. Tak tuhle možnost že motor tarokuje bych vyloučil asi. Tak co by to mohlo dělat ještě? Na co bych se měl podívat? Neměl jste někdo taky takový problém? Poraďte prosím.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 19:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím všechny. Poslední dobou se snažím odstranit všechny zvuky co vychází z motoru a nepatří tam (je jich fakt hodně), ale to cvakaní je snad neodstranitelné. Zdvihátka jsou měněná před 40 000Km a cvakaj příšerně. Automechanik mi řekl, že se prý ty zdvihátka přidírají a dají se prý i nějak rozhýbat, ale nejsem si tím nijak zvlášť jistý. Nemáte s tímhle způsobem oživení zdvihátek zkušenosti?

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 20:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
nicus píše:
Zdravím všechny. Poslední dobou se snažím odstranit všechny zvuky co vychází z motoru a nepatří tam (je jich fakt hodně), ale to cvakaní je snad neodstranitelné. Zdvihátka jsou měněná před 40 000Km a cvakaj příšerně. Automechanik mi řekl, že se prý ty zdvihátka přidírají a dají se prý i nějak rozhýbat, ale nejsem si tím nijak zvlášť jistý. Nemáte s tímhle způsobem oživení zdvihátek zkušenosti?


40 000 km ? Ja ti oddelam zdvihatka za 400 km kdyz me pozadas. Rozhejbavani znam, jde vlastne o vykoupani, ale novejm se to nevyrovna.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 20:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Co se teda dá dělat, aby ta zdvihátka vydržela? Olej měním tak jak se má, nikdo s tím nejezdíl nijak zvlášť agresivně (teda alespoň ne moc často :-) ) a měnily to ve fordu, jelikož ten od koho to mám měl peněz dost...

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 21:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Dawe píše:
...40 000 km ? Ja ti oddelam zdvihatka za 400 km kdyz me pozadas...


:shock: To by mě zajímalo jak?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz