fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 00:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 12:07 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Je to podobné jako na VW, znamená to závadu na řízení motoru.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 12:44 
Offline
Nováček

Registrován: 01 kvě 2010 13:42
Příspěvky: 19
Bydliště: Ivanovce,Trenčín
nicocz píše:
Ještě zasílám live data z volnoběhu. A chci se zeptat na tlak paliva kolik by měl normálně být. Jestli tato hodnota je v pořádku. Protože po napojení na diagnostiku ForDiag to ukázalo chybu P0087

Ten budik na vypocitaný/požadovany tlak je nejaky zvlastny. Tie hviezdicky znamenaju ze je to nad rozsah, rucicka nad 200, co je zle. Strategia riadenia motora je taka, ze ak sa tlak pozadovany a skutocny lisia o viac ako +-5MPa, ECU nastavi davku paliva na nula a motor sa zastavi, pripadne sa neda nastartovat. Tych 29MPa aktualnych pri volnobehu je OK.
P0087 je tlak paliva v zásobníku - příliš nízký/zavada snimaca tlaku paliva. Samozrejme oproti pozadovanemu tlaku je namerany tlak opravdu "prilis nizky". To by ti mal teda motor velmi zle startovat a zhasinat.
Nerobi ti to nakoniec to odpojene a vadne cidlo MAP? To je jedna z velicin pre ECU na vypocet davky.

_________________
Ford Fiesta 1,8 TD r.v.4/2000 55kw
Ford Focus combi 1,8 TDCi r.v.3/2003 85kw

predtým:Ford Sierra 2,3D combi a Sierra 2,0B combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 13:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
No včera jsem ještě raději měnil palivový filtr a byl úplně černý ale ne tak hodně aby nepropouštěl ale co mě zarazilo bylo to, že když jsem do nádržky nedal naftu tak po otočení klíčkem z nádrže nešla nafta do nádržky s filtrem. Tak se chci zeptat, jestli je normální, že se do té nádržky musí dát nafta i s filtrem aby to začalo vše jít tak jak má?. Protože ani po 10-ti dlouhých otočení se do nádržky nedostala ani kapka nafty. Tak si začínám myslet, že je v háji plnící čerpadlo v nádrži.
Jinak ty budíky můžou ukazovat špatně, protože soft mě neukazuje všechno co by měl a tak ani ten budík nemusí. Tomin už na tom pracuje.

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 17:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
A má to podávací čerpadlo v nádrži?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 18:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
dj.DEKL píše:
A má to podávací čerpadlo v nádrži?

Ano, má.. Problém je to, že se kvůli tomu musí vyndat celá nádrž. Takže o víkendu to zkusím vyndat..

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Me takynebezeli vsechny budiky a mam pocit ze zrovna budik s tlakem paliva mi nesel - respektive nekdy ano, nekdy ne (nebo na nejake zalozce ano a nektere ne) - uz si to nepamatuju,mel sem to napichli jednou na zkousku

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 20:07 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Určitě má čerpadlo v nádrži?Do roku 2004 tam neni a ani Galaxy 2006 ho nemá.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 08:53 
Offline
Nováček

Registrován: 01 kvě 2010 13:42
Příspěvky: 19
Bydliště: Ivanovce,Trenčín
nicocz píše:
Ano, má.. Problém je to, že se kvůli tomu musí vyndat celá nádrž. Takže o víkendu to zkusím vyndat..

Ak mas fofo 1,8TDci, potom ziadne podavacie cerpadlo v nadrzi nie je. Je integrovane v cerpadle /VP30/VP44/ a nasava naftu cez filter. Podla servisky treba naplnit filter naftou.Odvzdusnis tak, ze odpojis vstreky na el.konektore, aby to negrcalo do valcov a neodpisalo to katalyzator, odvzusni sa to pretacanim motora do prepadov. Dobre je aj vymontovat zhavice, aby nebola kompresia, ide to lahsie,vtedy ani nemusis plnit filter, natiahne si to. Ak by sa nizkotlakova vetva nenaplnila, mas niekde netesnest od nadrze po cerpadlo.
Este k tym budikom fordiag - skus to prebehnut nizsou verziou fordiagu, ak ECU naozaj ziada tlak 200MPa, potom nenastartujes, lebo ECU blokuje start kvoli ochrane motora.

_________________
Ford Fiesta 1,8 TD r.v.4/2000 55kw
Ford Focus combi 1,8 TDCi r.v.3/2003 85kw

predtým:Ford Sierra 2,3D combi a Sierra 2,0B combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 14:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
pcamaro píše:
Ak mas fofo 1,8TDci, potom ziadne podavacie cerpadlo v nadrzi nie je. Je integrovane v cerpadle /VP30/VP44/ a nasava naftu cez filter.

Tak to je mě divný to, že se přímo pro moje FoFo prodává samostatné podávací čerpadlo do nádrže.. :// Včera jsem s tím byl ve fordu a stojí 2500,-...

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 15:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
pcamaro: nemotas si 1.8 TDDI s 1.8 TDCI ? On ma 1.8 z roku 2008 a to uz je ponekud neco jineho nez TDDI s VPxx, ne ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 17:15 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Ono to bude nějaké zamotané celkově.Focus do roku 2006 určitě čerpadlo nemá (ani TDCI ani TDDI), Galaxy 2007 jsem nedávno měnil filtr a určitě tam čerpadlo neni a Mondeo má čerpadlo pouze u silnější verze motoru (a ještě mimo nádrž)

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 22:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Antony - co myslis tim ze mondeo ma cerpadlo pouze u silnejsi verze motoru,myslis 2.0 TDCi 96kW nebo 2,2TDCi 114kW?

Kde je to cerpadlo umisteno?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 22:49 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Mondeo III a je to TDDI.66KW nemá čerpadlo a 85KW má na pravé starně těsně před nádrží.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012 10:26 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2012 10:11
Příspěvky: 7
Zdravím. Mám diagnostiku od Tomina asi měsíc. Nelze mi na vyčíst adapt. tabulky KAM / chyba č. 6105 / u Fusion 1.4 r.v2009 a Mondeo 2.0 r.v 2006. Na escortu 1.6 Zetec mi to sice vyčetlo, ale samé nuly. Odpověd zná asi Tomin.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012 10:30 
Offline
Nováček

Registrován: 01 kvě 2010 13:42
Příspěvky: 19
Bydliště: Ivanovce,Trenčín
tomin píše:
pcamaro: nemotas si 1.8 TDDI s 1.8 TDCI ? On ma 1.8 z roku 2008 a to uz je ponekud neco jineho nez TDDI s VPxx, ne ?

nie, nemotam, viem odlisit Di a Ci, je pravda ze rok 2008 som si nevsimol, cize cerpadla maju ine oznacenie.Podla podpisu ma Focus modelova rada 2004, teda Focus II, predpokladam ze s motorom KKDA alebo KKDB. Palivovy system je bud Bosch, Delphi alebo Siemens.Vsetky tri systemy maju nasavacie podavacie cerpadlo integrovane do cerpadla. Blizsie by sa dalo zistit v ecate podla win.

_________________
Ford Fiesta 1,8 TD r.v.4/2000 55kw
Ford Focus combi 1,8 TDCi r.v.3/2003 85kw

predtým:Ford Sierra 2,3D combi a Sierra 2,0B combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012 11:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
kauli: Ten Fusion to bohuzel nebude umet. Mam tu jednu jednotku z Fusion 1.6 a ta to vubec neumi poslat.
Mondeo 2.0 Duratec by ale mel jit normal. To je jeste MKIII, predpokladam. U MKIV to aktualne jeste nelze (jeste to neumi sw v PC).
pcamaro: ja mel na mysli hlavne to "/VP30/VP44/". Predpokladal jsem ze VPxx jsou cerpadla pro TDDI technologii.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012 20:48 
Offline
Nováček

Registrován: 16 dub 2012 09:10
Příspěvky: 3
To Tomin:
Zdarec. Tak diagnostika slape uplne v poho, jen mam takovej problemek :-)
Kdyz chci zadat novy "kod" vstriku C2I jaky je postup?
Pripojim se do RJ motoru-
Nactu C2I kody, smetákem smazu kod, zadam novy, kliknu "Write" a dal delam co po mne chce
(vyp-zap zapalovani...) napise to ze je to OK ale motor jede jak valach.
Kdyz dam znova nacist C2I kody nacte to ten puvodni 00-00-00-00-00-00-00-00

Co delam spatne?
Je to Focus 1.8 85 KW F9DA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 17:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,

ano, postup je takovy jak si napsal.
To je auto vyrobene pred/do roku 2002 ? Pokud ano, je to dvoumodulovy system (samostatna ICU jednotka)
a u nej nelze zobrazit kody vstriku. Pouze je zapsat. Je to vlastnost toho systemu.
Vycteni sice probehne, ale jednotka posle do diag. nesmyslne cisla.
Samotne kodovani/zapis C2I aby mel ale probehnout. Tedy je mozne ze mas smazany/spatny kod jeste na jinem vstriku
a nebo ze je spatny jeste jiny vstrik.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 29 dub 2012 13:50 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2012 16:55
Příspěvky: 48
Bydliště: Brno
Ahoj a diky Tomine za kabel, funguje vyborne :) Je to super vec na pochopeni auta a co se kdy deje :)

Tady je tabulka adaptaci meho Mondea po ujeti cca 400km. Trochu mesto, hlavne dalnice s klimou a peti lidma v aute :) Jo a neni to ciste na Special 95, ale myslim, ze v nadrzi bylo cca 30-40% Etanolu 85:
Obrázek

Po precteni vlakna a hrani si s autem bych rekl, ze jede ok. Trochu me zarazi dlouhodoba spotreba cca 11L/100 (prumer tohoto typu je kolem 9/100). Jdu jeste pohledat na foru, jestli se to tu resilo, ale jen tak obecne: Jde pomoci dat z ECU zjistit neco, co by ukazalo pricinu? Vim najisto akorat to, ze jeden valec ma horsi kompresi - neco o mem autu a motoru jsem psal tady:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=70&t=36139.

_________________
Mondeo Mk2 kombi, benzin/LPG, 1.8 Zetec RKJ (85kW)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 29 dub 2012 20:06 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Zkoušel jsem ForDiag na Galaxy 2.3 (model 2000) v benzínu a mám dva dotazy. Při připojení ŘJ motoru píše ForDiag diametrálně jiný VIN než je skutečný (ukazuje 5S1Y310G325GZWP99) :shock: . Můžete mi to někdo vysvětlit?
Druhý dotaz je, nelze připojit k diagnostice nic jiného než ŘJ motoru. Vím, že je to společný hybrid s VW, ale předpokládal jsem, že jediné kam se nepřipojím je ŘJ pro 1.9 TDi.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz