fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 02:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 TD - rozdíly
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 21:46 
Online
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
páč je tam mezikus...držák kterej drží za vanu a za blok...a v něm je díra na zátku pro vložení aretačního trnu klikovky...to je celý...v něm je pak patřičně závitů na to co nese....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 TD - rozdíly
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 22:04 
Offline
Nováček

Registrován: 03 zář 2011 21:21
Příspěvky: 38
A mohl by mi někdo poslat nákres, nebo foto toho mezikusu? Marně ho hledám už třetí týden...všichni o něm slyšeli, ale nikdo ho neviděl, je to jako Yetti :)

_________________
Ford Escort 1.8TD 1997 dovoz F (2002)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 TD - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2012 02:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
ahoj, vzhledem k tomu,ze blok motoru+hlava+viko ventilu+vana jsou na mem mondeu stejne jako na tvem escu, odpovidam na tvou prvotni otazku=jsou shodne.
dale, kod na vane 96ff6675,jak psal walker, naznacuje ze se jedna o soucastku,ktera prisla do pouziti od roku 1996, to DO.. je neco co zrejme rozlusti jen ve fabrice. radil bych ti vypravit se do nejakeho forddealerstvi vypravit, treba nahodou neco budou vedet nebo to budou schopni nalezt v microcatu.
mozna ti taky pomuze fotka meho stareho motoru (z mondea 1999), kde je mozna ten mezikus, o kterem snad mluvi walker. mozna je shodny i na escu. je v nem dira, o ktere mluvi, na aretacni trn. me na tom, tusim, drzi klimatizace, ale mozna je to to, co shanis. kazdopadne je videt, ze u mondea jsou ty diry na vane, v kterych mas zalomene srouby, vyuzity jinak a to tak, ze 1. je nepouzita a ve druhe je uchyceni trubky chlazeni.
ps. pokud budes chtit rezat zavity do vany (ci bloku?) nekde vyse, budes muset spustit motor tzn. zavesit za ta oka nahore a odsroubovat vsechny ctyri drzaky motoru a motor popustit dolu. mozna se musi i neco sundat, uz si nepamatuji. kazdopadne pro sundani vany musis sundat nejdrive prevodovku, touto cestou bych nesel.
Obrázek

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 TD - rozdíly
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2012 20:21 
Offline
Nováček

Registrován: 03 zář 2011 21:21
Příspěvky: 38
Ahoj,
díky všem za rady, vozidlo se podařilo rozjet, nakonec se odvrtaly závity (musela nastoupit frézka s tvrdokovem, protože se zalomil vytahovák šroubů) a udělaly nové. Spíš jsem se chtěl zeptat na servo. Když jsem ho demontoval, tak jsem z něj odpojil hadici s olejem, ve které bylo nasunuto koleno cca. 90°. Toto jsem velmi ztěžka vytáhl z hadice, ale ze serva lehce. Na konci, který patří do serva byl na okraji zbytek nějaké pryže, asi originál těsnění. Při zpětné montáži jsem tento osadil O kroužke, do kolínka vložil trubku o pár mm silnější, než je koleno a naklepal ho. Tím došlo k jeho mírnému roztažení a do serva jsem ho naklepl v dobré víře, že bude držet. Dnes je to dva dny a z kolínka teče hydraulický olej. Chtěl jsem se zeptat, jak to má správně být a jestli má jít kolínko ze serva lehce, nebo naopak těžce vytáhnout? Dá se sehnat originál těsnění? Nebo se to kolínko dovnitř nějak lepí? Díky!

_________________
Ford Escort 1.8TD 1997 dovoz F (2002)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz