Nebe píše:
Změřil sem ten snímač polohy páky plynu jestli funguje a pokud jsem to měřil správně ( vzal sem si multimetr propích jsem dva dráty prostřední a na pravo, poté jsem hejbal pákou a hodnoty se měnili od 0-7,8... tudíš usuzuji že ten snímač je OK
.....
vzhledem k tomu, že tam je napájecích 5V z řj a jezdec po tom potenciometru mezi 0V a 5V s tím že v krajích se nedostane až ke krajním hodnotám, čili prakticky tam je od 0,6-0,7 do 4,5V, tak jsou tvoje hodnoty jaksi mimo mísu, buďto je tvůj měřák zralej na dupáka nebo si špatně měřil....měřit snímač vstřiku je celkem zbytečný, stačí za chodu motoru jej na konektoru odpojit a připojit... pokud je funkční, měl by se jeho odpojenej stav projevit na chodu motoru, informativně se dá změřit jeho vinutí, jestli není přerušený, ale jako jedinej opravdu regulerní postup měření je jeho oscilogram za provozu, nejlíp mít vícekanálovej osciloskop s napojením na čidlo kliky, snímač vstřiku a solenoid předvstřiku...a pozorovat jak spolupracují všechny prvky v různejch režimech chodu motoru...což nemáš, takže nezbejvá než použít hlavu a garážově dostupný technologie...
...chce to na to jít systematicky, někde začít a postupně dojít na konec, chaotický postupy nikam nevedou...začal bych tím, že když mám něco opravit, potřebuju nejdřív vědět jak to funguje a logickým postupem přijít na to, kde je chyba...