fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 lis 2024 21:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 09 črc 2012 22:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
Mám na vás znalce modelu RS Turbo dotaz chtěl bych svému mazlíkovy přilepšit pár koní navíc a teď otázka jak toho u rst docílit nejlepší cestou samozřejmě se nechci pouštět do nějaký velký přestavby motoru motor v četně turba mám po go od zhora až dolu takže jak na to má to cenu nevim rád si přečtu vaše názory prostě mu přilepšit trochu dejme tomu na těch 150 koníků nebo se na to mám vybodnout?

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 09 črc 2012 22:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Karoserie, brzdy atd.. jsou taky po generalce? Abys netunil motor a za rok se ti to rozpadlo, protoze bylo neco shnileho co neslo videt jen tak pohledem.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 10 črc 2012 09:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
momentálně řeším motor na zbytku vozu se pracuje je to běh na dlouhou trať neni moc peněz ale chci to pořádně takže nechci nic uspěchat jinak to bude komplet vyvařené a v podstatě krom interiéru a oken vše nové prostě co šlo sehnat se koupilo co nešlo nechalo se nebo se bude nechat vyrábět bude to origo kousek až na motor tam přijde větší cooler a asi nějaký ty úpravy ale právě nechci nic co by nešlo vrátit zpátky.

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 10 črc 2012 10:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
To jdes teda zajimavou cestou. Ja si chci trochu upravit interier, ale dokud nebude karoserie v poradku tak nic delat nebudu.
Podle meho je hovadina tunit motor, kdyz neni moc penez a pak zjistit, ze ostatni casti vozu jsou v zalostnem stavu a uz na ne nejsou finance. Radeji auto v dobrem stavu s funkcnim motorem, nez potuneny motor ve vraku.

Nevim, proste si myslim, ze by clovek mel dat nejdrive dokupy auto tak aby bylo jako celek v poradku. Az pak neco ladit.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 10 črc 2012 12:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
tak těžko budu dělat auto a pak se zabejvat motorem dělám to vše tak nějak na jednou kastle se pískuje aby mě nepřekvapilo nějaký schovaný rezavý místo pak vyvařit a celolak mezitím se zabejvám motorem prostě dělám GO se vším všudy v tom si mě asi nepochopil nechci jedno a na auto nesahat jen ho prostě zrenovovat myslim že zrovna RST si to zaslouží a tuplem když je origo jak sem už psal bude to originál kousek prostě to dělám pro radost myslim že je to hezký auto samo o sobě a neni třeba nic měnit nebo tam bastlit něco co tam nepatří teda krom intercooleru ten tam bude ale to jen proto že je to věc která se nechá vyndat a dát tam origo cooler

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 10 črc 2012 21:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Tak to sa omlouvam, to ja spatne pochopil. ;-)

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012 13:31 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
zdar, pokud chceš nechat motor atd. v origo, tak dej dobrý intercooler, výfuk (dělá třeba Mongoose 50mm-80mm)-podle mne se dá svařit v domácích podmínkách, blow-off ventil, možná alu chladič a chladič oleje. tím bych skončil.
pak můžeš zkusit laborovat s tlakem turba. ale bez správných nástrojů bych možná leda přidal pár psi, páč když přidáš moc, tak musíš upravovat tlak paliva atd. hezké peníze se dají utratit třeba taky za vačku, chip apod. tady už se jedná o desítky koní navíc.
nicméně dle mého názoru 135 nebo 150 koní na tunovém autě poznáš leda někde na papíře nebo na závodech. Já osobně hodlám provést jen první odstavec+elektriku a vstřiky dám z EFI. Pro dobrý pocit;-)

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
Dík za radu prosim tě a ty máš efi z fiesty nebo máš nějakej návod jak z toho efi udělat v podstatě jedíný čeho se do budoucna bojím je právě ten jetronik a rád bych šel cestou efi nebo nějaké stříkačky. mongoose se nechá sehnat tady nebo jen na ebay?

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 12 črc 2012 08:51 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
mám efi z fiesty. motor z escorta je krapet jiný a od hlavy dál je jiné téměř úplně vše.
já v republice nekupoval a nebudu kupovat nic. když porovnáš ceny v UK a u nás, tak cena u nás = cena v UK+pošta z UK+ nějaká marže.
mongoose mají např. na ebay nebo http://mongooseexhausts.com nebo http://www.burtonpower.com/ nebo určitě i někde jinde ;-) ale jak říkám, dle mého názoru to jde svařit v domácích podmínkách za zlomek ceny.

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 17 črc 2012 18:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Tak už ho máš doma jo? Nechceš se přiject ukázat? :)

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 17 črc 2012 23:29 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2011 20:56
Příspěvky: 11
tak jak bolo povedane pokial maz tam lepsie chladenie cize intercooler lepsi plus motor a turbo fakt po go tak najjednoduchsie jak z toho vytlacit viac je zvysit tlak turba co som cital a zistoval tak tych 1.0 az krajne 1.5 psi to zvladne skorej by som dal okolo 1.0 psi nech mas istotu plus dobre nastaveny blow off ventil aby si zmiernilt turbo dieru. Tot moj nazor. Ak chces do toho investovat viac tak da sa zohnat radiaca jednotka, ktora by mala priniest vykon tych 160Ps aspon u nas na Slovensku jeden manik taku kupoval. K tomu zveceniu tlaku turba budes urcite potrebovat minimalne pridavny budik tlaku turba ja osobne by som daval ked uz tak tlak tuba, tlak oleja a teplota oleja budiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 23 črc 2012 19:03 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
na zvyšování tlaku pozor. není to jen o tom nacpat tam víc vzduchu. musíš k tomu dodělat i víc paliva, páč jinak to může vést k chudé směsi a třeba k propálenému pístu ;-)

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 24 črc 2012 17:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
Tak po pátrání všude možně padla volba následující přídavný budíky tlak turba, tlak olej + teplota oleje, vačka, výfuk mongoose, kn filtr, čip zatim se nebudu pouštět do větších akcí, myslím že to bude stačit.

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RST mkIV
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 09:48 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
vyměnil bych vačku za větší ALU intercooler a ALU chladič. jinak máme stejný pohled na věc...

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz