fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor ide na 3 valce ked je studeny
PříspěvekNapsal: 12 bře 2011 11:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
na nepálícím válci bude svíčka mokrá... ale musíš to stihnout dřív než naskočí - nastartovat a chcípnout. :wink: Tím poznáš že tam benzín jde a bude asi problém v zapalování.
Mě teď nedávno mondeo taky chytlo jen na pět hrnků a až nový nastartování pomohlo tomu šestýmu. Už se to neopakovalo a nevím ani co to zapříčinilo. :( teď už vše zas OK :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor ide na 3 valce ked je studeny
PříspěvekNapsal: 16 bře 2011 15:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Krtku ulitá svíčka , po vypnutí válec ještě nasál , ale jiskra již nebyla. Při startu se ke zbylému přidal nový benzín, svíčka zasraná před samočistícím efektem a je vymalováno. Určitě jsi poslední jízdu než jsi vypl motor jel na malou vzdálenost. Taky mě to někdy dělá, než se svíčka sama očistí, většinou při pár popojíždění na malou vzdálenost. / do obchodu, ale moji to nevysvětlím, že to žere ten 1km jako tank/ :(

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Po studeném startu beží na 3 válce
PříspěvekNapsal: 15 črc 2012 19:27 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Zdravím mám problém se svým Escortem 1,6 16v 66kw, Po studeném startu beží na 3 válce, jakmile přidám plyn, tak beží normálně a problém už se neopakuje. Čím by to mohlo být ? díky

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 09:50 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Mě tohle dělá Duratec u Mondea. Nastartuju, motor se zmítá mezi 300-500ot./min. a po prvním přidání plynu už bez chyby. U mě je to ale dáno vyšší spotřebou oleje (kterou teď zkouším vyřešit), která způsobuje zanášení izolátorů svíček a při prvních pár desítkách výbuchů ve válci jsou ještě studené a špatně pálí (mají svod). Když je vypucuji, tak 1-2 studené starty je to na první cvrnknutí a pak zase...

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 10:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
jaký máš tlaky na všech válcích?

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 12:20 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Asi tuším Michale na co narážíš...na podpálené ventily, že? Tam by ale nestačilo jen přidat plyn, aby se to srovnalo. Trvalo by pár minut, než se ohřeje ventil a sedlo, aby to začalo jakž takž uzavírat a zklidnilo se to.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 16:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
no jednou měl otec u škodovky problém že na volnoběh běžela taky jen na tři ale stačilo dát trocha plynu a v pohodě se chytnul aj čtvrtej, nějakým způsobem byly zapečený kroužky jen na jednom válcu

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2012 10:39 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Jo, tak to bylo asi něco podobnýho jako u mě. Teď jezdím s přísadou na uvolňování pístních kroužků a postupně se ty starty zlepšují.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012 21:19 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
olej mi právě nebere ale kabely od svíček jsem měl párkrát zasraný od oleje předtím než jsem vyměnil tesneni ventil víka, po výměně kabelů to bylo stále to samé. Jinak to dělá fakt jen při studeném startu a né pravidelně, někdy po dni, nekdy po 3-4 dnech.. je to různé. Stačí trochu prošlápnout a už si zas lítá v pohodě a není s tím problém třeba do dalšího rána. Taky mi přijde divné že by byli špatné tlaky protože motor po prošlápnutí je furt studený a až po nějakým čase by chodil normálně po ohřátí.

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2012 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
a ake otacky ma ten motor na volnobehu, ked ide len na 3 valce?

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2012 20:44 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
zhruba 900

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2012 21:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Zvlastne. Mne ked to hapruje a ide len na 3 valce tak si ide na cca 1200 otacok. Nove sviecky to snad poriesia.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 23:01 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže ještě to nemám dlouhodobě odzkoušené, ale u mě pravděpodobně padá tlak benzínu na liště díky špatně těsnícímu zpětnému ventilu palivového čerpadla. Pokud totiž po delším stání (přes noc) otočím klíčkem na kontrolky, tak je dobrých 5-6s slyšet bzučení čerpadla, než natlakuje a pak vypne. Pak nastartuju úplně v pohodě. Zatím jsem takhle měl 3 starty po 3 odstávkách auta přes noc a pokaždé to chytlo nadrc. Předtím jsem otáčel klíčkem hned do startovací polohy a to se tomu nelíbilo. Proto to po prvním chcípnutí už napodruhé chytlo, když to mělo delší čas na dotlakování. No a pokud to takhle bude dál prdím na to. Nové čerpadlo za víc jak 5tis. kupovat kvůli tomu nebudu, holt budu žhavit jako u nafty :-D

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2012 11:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
Yeshterr píše:
holt budu žhavit jako u nafty :-D


Ja sem si zvykl a nepripadne mi to vubec divne. Vzdy pockam 3 sekundy nez vypne cerpadlo, pak teprve startuji.

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2012 12:25 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Přesně tak, jde o zvyk. Taky jsem si musel zvyknout, že po tankování lpg musím jednou za čas cmrndnout do nádrže benzín a dneska už podvědomě při každém tankování plynu přelétnu okem ručičku palivoměru :wink:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2012 12:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Brachovi to na Duratecu dela taky a clovicek od Fordu mu tvrdil ze to je u Duratecu "normalni". Ze se to pry da resit novou kalibraci, ale neda se to vyresit. :-D

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2012 13:21 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Mě tenkrát taky známý co dělá u Charouze tvrdil, že volnoběh 2tis. ot. za jízdy při vyřazení je normální a pak když jsem na fordwiki našel kde má duratec tu podtlakovou hadici odvětrání klikovky a že často praská, tak jsem ji vyměnil a známý jen koukal, poněvadš to ve fordu berou vše jen jako sw. úchylku. Hezky je to popsané v tom pdfku ze školní dílny - tam, kde většina servisů díky prázdnému registru chyb končí, tam kvalitní diagnostika začíná. Na těchto internetových fórech už je dost lidí, kteří vědomostmi a zájmem strčí kdejaký autorizák do kapsy :lol:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 srp 2012 12:47 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Tak už mám studené starty vyřešené. Po laboraci s tlakem paliva a zpětným ventilem jsem se zaměřil na palivový filtr. Zjistil jsem u Frolíka a Rataje, že při prohlídce ve 120tis. vyměnili všechny filtry krom palivového. Ten měl teď najeto akorát 150tis. a po demontáži nešel skoro ani profouknout. Holt opět se mi potvrdilo, že tyhle neodhalitelné závady bývají největší prkotiny.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 srp 2012 22:36 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
tak to jsem rád že se ti problém vyřešil :) kéž by to tak bylo i u mě. Já jsem těd dlouho chod na 3 válce nespozoroval ale mám dlouhodobé problémy od té doby co je teplo že pří ohřátém motoru nenastartuju. Poprvé naskočí cca na 900 otáček a začne chcípat pak jeste po 2,3 skočí jakoby do 300 otáček a pak už startér jen točí. Po vychladnutí zase čapne. Teplotní čidlo vyměněno a dál nevím kam se ubírat ? relé čerpadla ? nebo nemohl by to dělat volnoběžák ?

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 srp 2012 23:05 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Jestli se Ti zahřátý motor neulejvá benzínem, když to nebude chtít chytit, tak zkus podržet sešlápnutý plyn více jak 50%, protočit chvilku startérem (aby se vyfoukal vzduchem spalovací prostor) a pak ho bez plynu nahodit. Zkusil bych v ten moment, co to nepůjde nastartovat, připojit nějakou náhradní svíčku do libovolné fajfky (klidně zkusit všechny), ukostřit a protočit startérem, jestli při těch vysokých teplotách nezačíná haprovat elektronika v zapalovacím modulu a tím pádem, jestli to vůbec hází nějakou kloudnou jiskru. Mám pocit, že volnoběžný ventil by Ti haproval i při studeném motoru, ale to Ti vlastně taky dělá...zkus na nastartovaném a ohřátém motoru odpojit konektor od volnoběžného ventilu a jestli motor nechcípne, či se rapidně nesníží otáčky, tak Ti to saje někde bokem vzduch a volnoběžák je zanesený a nechce otvírat.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz