fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 14:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
kdyz otevru, mam podtlak..........auto neblbne a do plnych beru porad.........nevim hosi, kde mate chybku...

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 21:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Taky mám podtlak pří otevření nádrže a nemám problém. Naopak, s autíčkem jsem velice spokojen, jezdí jak má a rozhodně ho nešetřím.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 05:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Takže co je správně - přetlak nebo podlatk? Podtlak se mi jeví logičtější.
Napadá mě, že přetlak by moh vznikat třeba kdyby čerpadlo na výstupu trochu netěsnilo a část natlakovaného benzínu se vracela do nádrže.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 06:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
monroe píše:
Standa píše:
To Monroe: že auto nechce jet s plnou nádrží je hodně zvláštní, není to jen náhoda. Na kolika plných nádržích se problém vyskytl?

Stalo se to třikrát... vícekrát jsem neměl odvahu tak trápit motor... Chová se to, jako by nešel vůbec beznín do motoru (nebo šlo menší množství)... nevím... Je to opravdu záhada...


No jestli se to stalo opravdu 3x, tak mě napadá že plná nádrž se asi nelíbí palivovému čerpadlu. Tím že se natankuje plná se zvadne hydrostatický tlak na dně nádrže, tedy také u lopatek čerpadla a to má problém s otáčením. Tipuji že čerpadlo už dlouho nevydrží.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 07:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Já mám problém jen občas,že si to po natankování škubne (jednou- při prvním větším sešlápnutí plynu) a pak je to OK, ale pry to občas je normální pokud se vezme hodně plná a benzin je zpěněný, tak než se ustalý - občas nějaká nečistota. Jinak problémy nemám.

Jinak v nádrži mám většinou podtlak, ale už jsem zažil i přetlak a vypary mi celkem nechutně vlítly do ksichtu ..... auto v tu dobu bylo pěkně vypařené ze slunce. Spíš mě "trápí" to že když natankuju plnou, tak mi prvních 20-50km skáča palivoměr a občas problikne i kontrolka. Jakmile ujedu nějaký ten km je to zase OK a ukazuje to dle zvyklostí.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 08:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Ale já mám přetlak v nádrži i když při tankování otvírám nádrž a jsem s palivem prakticky na suchu. Tak nevěřím, že by se těch pár litrů benzínu nějak rozpínalo a vytvářelo přetlak. Přetlak v nádrži nezůstává, protože když třeba ráno(prostě nějakou dobu po jízdě) zkusím otevřít nádrž, tak nic nefoukne.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:09 
Offline
Nováček

Registrován: 12 čer 2005 20:15
Příspěvky: 26
Bydliště: Plumlov
Tak mě napadá..... vy co máte v nádrži přetlak - neí to jen chyba v diagnostice? Nepletete si pojem s dojmem :-D (bez urážky)? Přetlak by tam mohl být skutečně jen při dlouhodobém stání na plném slunci, ale během tankování - zastávka při jízdě - by tam být skutečně neměl. Ledaže by tam nějaký tuzer nacpal tlakování, ale to mi jaksi nedává smysl :shock: .

_________________
Slávek, Ford Escort CTX 1,6 16V (66 kW), 3/97, 5dv, moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Přetlak poznám, prostě při otevření to odfoukne ven, jak povoluju víčko, tak ho to i trochu vytlačí.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 14:37 
Bendy&Macíček píše:
Já mám problém jen občas,že si to po natankování škubne (jednou- při prvním větším sešlápnutí plynu) a pak je to OK, ale pry to občas je normální pokud se vezme hodně plná a benzin je zpěněný, tak než se ustalý - občas nějaká nečistota. Jinak problémy nemám.

Jinak v nádrži mám většinou podtlak, ale už jsem zažil i přetlak a vypary mi celkem nechutně vlítly do ksichtu ..... auto v tu dobu bylo pěkně vypařené ze slunce. Spíš mě "trápí" to že když natankuju plnou, tak mi prvních 20-50km skáča palivoměr a občas problikne i kontrolka. Jakmile ujedu nějaký ten km je to zase OK a ukazuje to dle zvyklostí.


Tak mně kontrolka nebliká, protože mi ani nikdy nesvítila... viděl jsem to u více escortů, tak jsem tento problém neřešil. Vím, že tam ta kontrolka je, ale asi jen na parádu.. :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 10:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
monroe píše:

Tak mně kontrolka nebliká, protože mi ani nikdy nesvítila... viděl jsem to u více escortů, tak jsem tento problém neřešil. Vím, že tam ta kontrolka je, ale asi jen na parádu.. :D


čeče co ty máš za rok? pokud máš MK VII teda 95 nahoru, ty hladové oko nemají :-(

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Monroe, už jsi na něco přišel? Já mám teď kolem 420 km po čerpání, tak zas musím šupky hupky k pumpě, než to začne zlobit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 16:28 
To Bendy:
mám 97, to oko tam je... když jsem sundal přístrojovou desku, viděl jsem tam oranžovou kontrolku (stojan). Není to ale zapojené...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 16:29 
To Nagant:
No zatím na nic. Naše problémy jsou ale trochu rozdílné... já nesmím takovat plnou, aby to neškubalo... Co jsem tady obdržel za rady bylo zkontrolovat bezn. čerpadlo.. tak až to udělám, podělím se o zkušenost. :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 14:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
... a já zas musím tankovat včas. Tak jo, asi to stejné není.
Ještě dotaz - nemáte někdo fotku palivového čerpadla benzíňáka, přesněji řečeno celého toho kompletu co je v nádrži? Zajímá mne, zda to má dole nějaký sací koš, hadici apod. Nějak si to z toho Etzolda neumím přesně představit.
V nádrži benzínového auta už žádný další palivový filtr/síťka není?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 12:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak oproti situaci popsané v druhém příspěvku tohoto tématu to po výměně zapalovacích kabelů a lambda sondy vypadá lépe, už jsem párkrát čerpal i po ujetých 500 km.
Nadále ale trvá to, že auto nejlépe jede, pokud se po natankování plné nádrže nechá pár dní stát. Takže možná nějaké nečistoty nebo odvzdušňování. Na další zkoumání asi ale dojde až po zimě.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 13:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
taky by to mohl dělat zpěněný benzín :-( :-?

Já jsem na Escu měl hranici 500km pak už to bylo celkem o nedojetí
:-)


Asi jsem to tu psal , kamarad měl u Fáčka to samé co ty, najednou se mu zkrátil dojezd, bylo to ohnutou saci trubkou v nádrži - v nádrži zustal benzín, protože to sání se dostalo výš nad dno a tím pádem se začal nasávat vzduch

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 13:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Ja s Escortem běžně najezdím kolem 550 Km na jednu nádrž.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 13:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevím, že by se to pořád šejkrovalo? :D
Možná to bude na úpravu čerpacích zvyklostí - čerpat těsně před dojezdem nejlíp v pátek večer.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 13:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
přiznám se nezkoušel jsem to,ale oko se ozývalo v rozpětí 480-500 a pak jsem radeji tankoval a tak by se asi ješte nějakej ten kiláček najel a celkem by to odpovídalo s Mrazíke když vezmu v potaz, že já mám kombajna :-)

Je to divný, hlavně benzin si celkem rychle sedne a nemělo by to vadit, jedině, že by Ti to zpěnění dělala palivová soustava... zkus tam nalít něco na vyčištění :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2006 22:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Hladový oko nemám, takže nemohu pžesně říct, kdy by se rozsvítilo. Většinou tankuju kolem těch 500-550 Km, ale někdy se zapomenu a přeženu to, ale už se mi stalo, že v zatáčkách začalo hučet čerpadlo, motor neškubal, ale asi už povážlivě nízká hladina paliva. Rozhodně bych tohle nedoporučoval.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz