fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 pro 2024 10:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2012 22:49 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Já myslel že na ní letí nespálená směs, samozřejmě kyslík ale i benzín...myslíš, že by to v tom případě vyhodnotilo jen ten kyslík? Nebo jak vlastně pozná lambda bohatou směs - že na ní dopadne jen zbytek benzínu, na který ve směsi nevystačil kyslík? Tudíž že na ní nedopadne žádný kyslík? Nějak jsem se do toho zamotal :roll:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2012 23:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Lambda neresi jestli na ni strikas benzin. Rozeznava jen pritomnost/nepritomnost kysliku.
Uzkopasmova lambda poznava jen dva stavy - bohata/chuda. Chuda hlasi tehdy, kdyz na ni dopada nejaky kyslik. Jakmile na ni zadny kyslik nedopada, hlasi "bohata". Nic jineho v tom neni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2012 06:28 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže v tomto případě by to mohlo znamenat, že při tak malém výkonu, kdy je škrtící klapka defacto uzavřena tak obtokovou šachtou letí tak málo vzduchu v poměru ke vstříknutému benzínu, že na lambdu už neletí žádný kyslík...?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2012 10:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Zajimava poznamka,teoreticky by to tak mohlo byt.Ostatne myslim ze vyfukovy ventil se zavre vzdy s nejakym zpozdenim aby nasata smes vytlacila jeste zbytek te spalene do vyfuku pokud se nepletu

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2012 16:44 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2012 12:08
Příspěvky: 3
Bydliště: Presov
tomin píše:
fordero1: mas SZ, cinkni mi prosim (od pondeli dal) az budes u pc s kabelem


bohuzial nemam SZ, som tu este velmi kratko :( to vies pravidla fora, 10 prispevkov, inak smola, ziadne SZ ...

_________________
Ford Focus C-MAX 1.8 (92kW) 10/2004 (LPG - Lovato easy fast)
Renault 19 1.8 (54kW) r.v. 1/1992 (LPG - Stag100)
EX CARS Ford Escort Ghia 1.3 r.v. 12/1990 (LPG)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 črc 2012 08:54 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Predator píše:
Zajimava poznamka,teoreticky by to tak mohlo byt.Ostatne myslim ze vyfukovy ventil se zavre vzdy s nejakym zpozdenim aby nasata smes vytlacila jeste zbytek te spalene do vyfuku pokud se nepletu

Ono to je v podstatě naopak, ale efekt stejný. Hezky je to vysvětleno tady :arrow: (4. doba - výfuk)
http://www.smartweb.umimto.com/modules. ... page&pid=2

Ještě nám tu ale hapruje ten kyslík, jak psal Tomin :?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 črc 2012 11:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Jo tam je to pekne popsany,ale ja mluvil o vytplachu valce a ty o samopreplnovacim efektu,coz je takova setrvacnost,oboji tam najdes takze mame pravdu oba:-D ja si jen rikam aby sme moc neodbocili a nebylo to z jinyho duvodu ty moje adaptace,nevim,ale problemy s auto zadny nejsou tak to mozna az tak resit nebudu,dekuju za poznatky;-)

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 10 srp 2012 21:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
Tomin, dík za diagnostiku, dnes došla.
Soft je OK, pripojil som v pohode Focusa 1,8TDDi, aj ECU aj ABS (čidlo v háji).
Ale bohužiaľ neviem pripojiť Mondeo 2007, 1,8TDCi.
Nechce pripojiť EEC V ani ICU iba automaticky.
Ale tým pádom mi idú iba niektoré budíky pri naštartovanom motore.
A nesvieti ani zelená dióda.
Toto potrebujem poriešiť, lebo studený motor štartujem na piaty krát,naskočí a zdochne.
Vieš mi zistiť prečo?
Please help.
Rado

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 10 srp 2012 21:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,
Mondeo 2007, 1,8TDCi je uz CANove.
Tedy pripojeni delej jen s vyberem "autodetect".
Pokud se vybere EEC V, program zkousi pripojit jen starsi skutecne EEC V jednotky na PWM sbernici. Tedy logicky can auto nenajde. Autodetekt musi byt funkcni na vsech autech krome EEC IV (=hodne stare benziny, nic jineho = Escort MK7, Mondeo MK1)

Modul ICU ma pouze vstrikovani Delphi (Focus MK1, Mondeo MK3)

Nektere budiky na CANovych jednotkach aktualne nefunguji (zustanou sede). Delam na tom.
Zitra vecer bych chtel vygenerovat verzi 1.23 kde je pro canove jednotky pridano X novych PIDu
+ jsem vylepsil detekci jednotky (vycteni partnum, VINu, atd.) Hned potom rozchodim ty sede budiky.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 srp 2012 14:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
Tomin, ale chyby ak by boli, tak by ich vyčítať malo, nie?
A posielam Ti printscreen pri teste Mondea, neviem aké napätie má mať MAP.
Možno z toho vyčítaš niečo viac.
Dík za odpoveď.

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 srp 2012 19:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vycist chyby by mel kazdopadne. Pokud neco pri cteni chyb selze, program by mel zahlasit neco jako "Nelze precist chyby". Pokud vycteni probehlo a zadne chyby nejsou zapsane, program vypise v seznamu chyb "System pass".
Ad napeti MAPu:
to je ruzne podle typu motoru. Ja MAP u TDxx overuji pres PID "tlak v sacim potrubi". To uz je totiz prepocitana hodnota na Pascaly. Pokud neni jeste roztocene turbo (volnobeh), musi tam byt cca atmosfericky tlak.
Nektere motory maji primo PID "BARO". To je tlak v sani zmereny jeste pred nastartovanim motoru.
Pokud by MAP kecal, tento tlak bude ujety, tedy dost vzdaleny od 100kPa.
Horsi by to bylo pokud by MAP u 100kPa meril dobre a kecal by az pri vyssim tlaku. U benzinu by se to poznalo na adaptacich. U dieselu clovek musi vedet kolik ma cca tlacit turbo na max. vykon a to pak zkontrolovat pres ten PID "MAP neco".

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 srp 2012 17:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2012 20:48
Příspěvky: 6
Bydliště: Darkovičky
Výborná spolupráce s Tomem,mám 2.2TDCi 2008 /129Kw.Mám teď 1,23.01 verzi od něj přepracovanou a už chybí jen pár věcí k plné spokojenosti.Dobrá práce.

_________________
Ford Mondeo Kombi MK4/2.2TDCi/129KW/06-2008/DPF-on/EGR-on


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 srp 2012 07:32 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2012 07:23
Příspěvky: 9
Ahojte...kupil som si S-Maxa 2.2 TDCi Duratorq 129kW rv.2008.
Po precitani tohto vlakna som poriadne domotany. Predpokladam vsak ze mi pomozete.
Predpokladam, ze komunikacia je CAN kedze novsie auto. Myslel som, ze to komunikovat bude len s origo softom, ale vidim ze aj Mondeo 2.2TDCi co je to iste dokaze komunikovat. Tomin, ako to je teda....?...co dokazem vycitat, alebo nedokazem.
Vdaka Mirec

_________________
Ford S-Max 2,2 TDCi 200HP, r.v.2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 srp 2012 15:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2012 20:48
Příspěvky: 6
Bydliště: Darkovičky
Chlapi jak připojujete kabel v linuxu(Ubuntu 12.04LTS)?Softík pod wine jede ,ale dostat kabel na com port se mě nedaří.Při výpisu USB zařízení tam je "Bus 003 Device 004: ID 0403:6001 Future Technology Devices International, Ltd FT232 USB-Serial (UART) IC" ale v systému jej nevidím ani v softu.
Další dotaz je k androidům,zprovoznil někdo kabel s fordiag na nich?

_________________
Ford Mondeo Kombi MK4/2.2TDCi/129KW/06-2008/DPF-on/EGR-on


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 12:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Miro369: mas mail

marko250: ve Wine je treba propojit FTDI zarizeni s COMem. Wine jsem nikdy nezkousel a tak se vlozim info co mi poslal jeden uzivatel:
By the way, I am using your software on Linux with Wine (see:
http://www.winehq.org/), and it works perfect. Tested it with Ubuntu
12.04. Linux has a driver for the FTDI USB-to-serial chip and most
(perhaps all) Linux distributions include it (plug and play). The only
thing that has to be done is to create a link to the virtual COM port
(/dev/ttyUSB0) so that Wine can use it
, as instructed here:
http://www.winehq.org/docs/wineusr-guid ... -configure

ad Android: kabel urcite s androidem pujde, ale NEpujde software fordiag. Ten je psany pro PC/Windows, tedy uplne jiny operacni system.
Na Androidu bys musel pouzit nejaky soft ktery spolupracuje s ELM327 kabelem. Fordiag kabel se po zapnuti chova jako ELM kabel.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 13:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tady je prvotní otázkou čím se přihlašuje onen kabel, zdali to je zařízení kompatibilní s USB - RS232 donglem atd...to ví Tomin já kabel nemám, takže nemůžu to tvrdit jasně. Z toho co tu bylo vypsáno, zařízení se "pouze představí" linuxu tím že linux detekuje Vendor a product ID...a v linuxu není pro tohle zařízení s tímto ID udev skript, takže neví co to je a tudíž ho nepřipojí s nějakýmu obslužnýmu modulu...v případě že to je kompatibilní USB- serial zařízení, bude nutno se pokusit jej přiřadit ručně pomocí konzolových příkazů...pomocí lsusb lze zjistit výpis zařízení typu usb a jejich ID kódy, přes dmesg lze zjistit jak s nimi systém nakládá (zda jsou již obslužena, mají přiřazený ovladač atd.) a ručně přiřadit ke kabelu obsluhu USB-serial zařízení lze pomocí modprobe usbserial vendor=0xXXXX product=0xYYYY kde XXXX je Vendor ID kabelu a YYYY je product ID kabelu (to jsou ty čísla v tvém výpisu) stačí udělat výpis dmesg před zadáním modprobe syntaxe a po ní a měl by být znát rozdíl v rozpoznání kabelu...ten by se měl objevit jako nový prvek dev coby ttyUSB0 (případně vyšší číslo, pokud už nějaké zařízení v systému existuje) pokud nebude pod wine funkční, pokračoval bych dle Tominova příspěvku v nastavení wine devices, kde se tomu ttyUSB0 přiřadí konkrétní com X (ten by měl odpovídat rozsahu software fordiag, na kterém očekává data) co se týče Androidu, tam nikdy nic v kvalitě Tominovy diagnostiky nebude, tady není ani teoretická možnost provozu fordiag...prvotní problém je v zařízení, kde nativní androidní zařízení maj malej rozsah displeje, nemaj X86 architekturu a tím pro ně neexistuje Wine verze, navíc Android není Linux ale upravenej derivát vycházející z linuxovýho jádra, navíc je v user režimu, kdy nelze nijak spravovat, kromě obecných nastavení a správy aplikací...tudíž by to chtělo mít zařízení upravený s odemčeným rootem a jádro zřejmě doplnit o spoustu modulů, představa že tablet bude "očekávat" na svým usb portu diag. kabel nebo USB-serial je dost zcestná, USB těhle zařízení je omezen na USB mass storage, případně klávesnici a myš či OTG přenos...proto drtivá většina Android tabletů neumí nativně ani 3G USB modemy a je nutno je zprovozňovat pomocí flastrů APK nebo rovnou reflashovat celej systém upgradovanou verzí s podporou 3G zařízení...tím se nevylučuje, že nějakou formu autodiagnostiky někdy někdo amatersky dá, nicméně funkční diagnostiku pro Ford v kvalitách Fordiag bych neočekával...vývoj a provoz je určenej pro Woknouz, tak by měl běhat na woknouz, Wine a podobný berličky jsou pro lidi co se Woknouz technologie nemohou vzdát...a její funkčnost je daná "nosnou" distribucí linuxu s kernelovou výbavou a verzí wine....ořezanej kernel a wine lite asi nemaj takový možnosti jako plná verze...mít tenhle problém, zvažoval bych USB flash možnost windows XP a portable apps a v nich instalaci fordiag, preferuju běh softu v nativních OS než řešení konverzních problémů...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Naposledy upravil Walker dne 23 srp 2012 20:59, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 15:10 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2012 14:44
Příspěvky: 3
Ahoj Tomin,

ja len tak okrajovo co sa tyka starsieho modelu Mondeo Combi, 1.8 TD, rv. 1999.
Tak na nom sa nejde pripojit na riadiacu jednotku AIRBAGOV a taktiez v PRISTROJOCH to neukazuje rychlost - je to sede/nefunkcne.
Ci by sa to nahodou nedalo opravit , hlavne ta rychlost.

Ďakujem

_________________
Ford Mondeo Combi MK2
1.8 TD Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 20:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,

rychlost lze opravit na 90%. Mrknu na to.
Pripojeni airbagu je mozne az od Mondea MK3. Do MK2 airbag neumi komunikovat a pouze vyblikava chyby na palubce.
Escorty vsechny a Mondeo po MK2 airbag nelze.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 24 srp 2012 14:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2012 20:48
Příspěvky: 6
Bydliště: Darkovičky
Takže pro provozování v linuxu(Ubuntu 12.4) je zapotřebí několika kroků:

1.instalace wine(přez centrum softwaru -CS)
2.instalace ovladače kabelu a to konkrétně FTDI:Library to control and program the FTDI USB controller libftdi1 a Library to control and program the FTDI USB controller libftdipp1(opět CS)
3.zasunout kabel a v terminálu si ověřte přiřazení na port ttyUSB0(může být i jiné číslo)

marko@marko-ubuntu:~/.wine/dosdevices$ dmesg

ve výpisu by se měl objevit nějak takto a tím je jisté že je kabel použitelný:
[ 1054.432657] USB Serial support registered for FTDI USB Serial Device
[ 1054.432745] ftdi_sio 2-1:1.0: FTDI USB Serial Device converter detected
[ 1054.432791] usb 2-1: Detected FT232RL
[ 1054.432794] usb 2-1: Number of endpoints 2
[ 1054.432797] usb 2-1: Endpoint 1 MaxPacketSize 64
[ 1054.432800] usb 2-1: Endpoint 2 MaxPacketSize 64
[ 1054.432802] usb 2-1: Setting MaxPacketSize 64
[ 1054.435192] usb 2-1: FTDI USB Serial Device converter now attached to ttyUSB0
[ 1054.435232] usbcore: registered new interface driver ftdi_sio
[ 1054.435235] ftdi_sio: v1.6.0:USB FTDI Serial Converters Driver

4.spojit kabel s fordiag běžícím pod wine(bohužel to nejde aoutomaticky samo),v terminálu se přepněte do dosdevices ve složce /.wine a sice zadat

cd ~/.wine/dosdevices/

5.a vytvořte zde odkaz pro wine na port com6,zkráceně se dá říct ,že tím převedete ttyUSB0 na COM6(čísla dle fordiag si zvolte 1-9 víc nenabízí v linuxu),v terminálu zadat

ln -sf /dev/ttyUSB0 com6

6.takže nám teď běží soft fordiag pod wine,ovladač kabeluUSB,máme nasměrovaný port COM6 pro něj,ale stále to nepojede,protože potřebujem administrátorská práva pro bezproblémový běh,čili poslední je v terminálu zadat před spuštěním fordiag toto

sudo chmod 777 /dev/ttyUSB0

Nyní lze již spustit Fordiag a připojit interface a diagnostikovat dle jednotek,ještě nezapomeňte v menu "Nastavení" programu zadat vámi vytvořený port pro kabel(tady byl vytvořen COM6),funguje i tlačítko vyhledat.Ještě zapracuji na tom přiřazení práv,ať se to nemusí zadávat před spuštěním,později doplním.

_________________
Ford Mondeo Kombi MK4/2.2TDCi/129KW/06-2008/DPF-on/EGR-on


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 24 srp 2012 16:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Pry by melo jit spoustet nativni Linux prikazy i z Win programu uvnitr Wine. Tedy melo by pak jit
udelat vyse popsane kroky automaticky. Do 1.23 jsem pridal pokus s detekci jestli sw bezi ve Wine.
Pokud to bude chodit, muzu zkusit spustit nejaky ten
Kód:
ln -sf ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz