fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 lis 2024 08:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:44 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
mrknu až zvednu kapotu :) je to možný ja myslel že myslíš něco jiné.. Mimochodem budu o víkendu dávat stabilizátory s pouzdrama.. Máte někdo nějaký typ jak to vůbec povolit ? Jelikož si myslím že imbus už tam ani nenarvu abych to udržel jak to je vyhnilý. Někdo mi říkal že je flexou odřezává..

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 13:21 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
To je fuk, hlavně že to šlape 8) Tyčky stabíku jsem dělal loni na Mondeu a potom, co jsem zlomil inbus, musela jít na řadu flexa...a co to Tvoje špatný startování? Já Ti to vlákno celkem dost zasekal (omlouvám se :oops: ), ale řešil jsem stejný problém, tak jsem nechtěl zakládat nové téma. No a moje rozhřešení tam máš, po vyčištění konektoru lambdy se upravily adaptace a teď to chytá nadrc!

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 13:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Na pouzdra je asi nejlepší popustit nápravnici. Jinak je to docela porod.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 13:43 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
jojo popustit napravnici vím a s tím povolováním to bude mega porod :D jinak teplé starty už jsou v pohodě protože přestalo bejt to velký vedro :D a na 3 válce za studena už mi dlouho neběžel od doby co jsem vyměnil palivový filtr (mezi starým a novým byl velký rozdíl.. starý jsem musel profoukávat docela s násilým kdežto nový šel krásně profoknout :D) Ale tá výměna byla fakt luxus.. zrezlý držák a nešlo ani za nic povolit.. nakonec jsem si musel vzít ráčnu s kloubem a pak se zadařilo.. Tu lambdu zkusím vyčistit konektor a uvidíme :) Snad se zas něco neposere jako u toho čištění klapky :D

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 13:44 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Jinak se neomlouvej :) od toho to fórko je :D

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 18:35 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Hmmm :D tak přesně jak jsem se obával po rozpojení lambdy a prostříkaní zoxidovaných kontaktů se při zahřátém motoru v rozmezí 1000-2000 otáček dusí jakmile tomu víc šlápnu na krk tak už je to v pohodě a zas to normal frčí. Mám to přisuzovat lambdě bo klapce ? Dodám že s klapkou jsem za ohřátýho předtím nejel byl motor skořo ohřátý a nebyl zatím problém. Tak nevím.. Nebo se za tu chvíly mohli z náhody vysrat kabely - svíčky ? :D

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 20:09 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Kabely ke svíčkám můžou odejít podle kvality za pár měsíců a nebo taky přežijou auto. Ale že by vydržely třeba jen pár dnů, s tím jsem se ještě nesetkal. Je dost možné, že jak jsi s tím konektorem zahýbal, tak se dolomily načnuté kabely k lambdě. To je možná důvod, proč to špatně startovalo, měl jsem naprosto stejné příznaky. Zkusil bych, jak psal Tomin, vyštípat konektor, spájet natvrdo a přetáhnout kouskama smršťovací bužírky. Ten konektor jsi něčím prostříkával, nebo jen rozpojil, prohlédl a zase spojil?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 20:41 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
stríknul kontaktolem.. hele po vypojetí to jelo normoš.. o neco slabší výkon.. pak to zapojím a zas vše v pořádku.. tak už nevím jestli si ze mě to auto dělá prdel :D Nebo jestli se řj. jednotka učila třeba tu novou polohu klapky bo ja fakt už nevím :D Už na to šahat nebudu dokat to bude fungovat :D naštěstí jednu lambdu mam schovanou z dárce orgánů :D

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 20:58 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Nejspíš se chytnul kontakt v konektoru. Jestli se v tom radši nechceš vrtat, tak už se na to yprdni, ale já to radši po nastříkání kontaktolem tak dvacetkrát zasunul a vysunul, abych to nemusel dělat za týden znovu :) . Mě pak ještě auto nějakou chvíli nejelo na 100%, nejspíš než se přepsaly adaptace. Teď už to startuje a jezdí jako fík :P

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
jako divím se že takhle blbne už i MK3 mondáci :) otec měl V6 2,5 benzín a to bylo párádní povezeníčko :)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 21:20 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
No, abych Ti pravdu řekl, tak už občas blbnou i MKIV...složitost a poruchovost jde spolu ruku v ruce. Nechci vidět MKIV za 7 let :roll: . Vždycky, když přijedu ke švárovi a vidím, jak do Esca MKVII, r.v. 98 1.6 Zetec ani nedolívá olej a jen jezdí, tak se vždycky tluču do hlavy, proč jsem mu ho prodával. Ale koroze už se od určitého stádia bez většího zásahu nedá zastavit, tak šlo z domu. Ale bylo to jedno z nejspolehlivějších aut, co jsem kdy měl. Pokud Ti slouží, udržuj si ho! A V6ka je V6ka, měl jsem kdysi dvoudvířko Taunuse MKIV v automatu, 2.0V6, to byl taky povoz 8)

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 21:33 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Jojo před zimou ještě menší ochrana podvozku a prdím na to.. jeden lem už byl nasračku, prahy jsou po vyvaření.. hold je to zlý s těmadle autama.. ale to i mondáci MKIII na tom nejsou o moc líp.. klasika spodky předních dveří a známýmu i spodek hnije prý vzádu u zadních ramen u 2004 tdci.. A to jsem jednou chtěl hatchback mondáka :(

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz