fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 zář 2012 01:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2012 02:19
Příspěvky: 3
Bydliště: Jihlava
Zdravím vás a prosím o pomoc s problémem, kterým je u mého 1.6 Zetec L1H z r.98 zhasnutí zahřátého motoru jen za teplého počasí v létě po sundání nohy z plynu. Nastartovat jde normálně, ale vždy až asi po 10ti vteřinách. Po několika takových chcípnutích už stačí jen jízda na málo plynu, třeba ve městě. Pomůže jen motror nechat vychladnout a pokračovat až večer po ochlazení. Celou zimu jezdím bez problémů. Ve Ford servisu při měření napětí HEGO indikovalo, že ovládací systém paliva dodává trvale chudou směs. Nepomohla nová lambda sonda, volnoběžný ventil ani váha vzduchu ani výměna palivového čerpadla. Po odpojení lambdy se problém opakoval, navíc vyskočily emise. Chlazení funguje normálně. Zdá se, že si s tímto nejspíš neobvyklým problémem nikdo neví rady. Moc nejezdím, když,tak spíš úsporně, spotřeba je něco nad 8/100.


Naposledy upravil zdobr dne 27 zář 2012 00:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2012 15:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
viewtopic.php?f=5&t=29747&hilit=tepl%C3%BD+nestartuje

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 zář 2012 17:58 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
co jít například po pojistkovce nebo řídící jednotce ? Mě zas auto nestartovalo za ohřátého motoru :D naštěstí léto je pryč :D Mimochodem kdybys měl zájem tak tu mám funkční řj. jednotku na 1,6 - nechal bych za 200,- ;-)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 říj 2012 15:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2012 02:19
Příspěvky: 3
Bydliště: Jihlava
Mám ještě podezření na čidlo teploty motoru, pak by podle mého laického úsudku byla na řadě ta řídící jednotka. Na další řešení problému budu ale muset nejspíš počkat na jaro... :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2012 12:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To zhasnutí teplého motoru probíha okamžitě po sundání nohy z plynu, vůbec nedojde k zakolísání volnoběhu ? Teplý motor většinou totiž nezhasíná, vetšina má problém se studeným zhasínáním. Nejlepší by bylo napíchnout Forddiag a zkontrolovat všechny funkční členy. Možná tady je někdo z okolí Jihlavy kdo ho vlastní a mohl by to otestovat.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2012 21:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2012 02:19
Příspěvky: 3
Bydliště: Jihlava
K tomu zhasnutí motoru dojde až po chvíli. Třeba sjíždím delší kopec na neutrál nebo brzdím motorem a motor zhasne až na začátku následujícího stoupání - už s nohou na plynu. Nebo po dojetí ke křižovatce, kde se rozsvítila červená, zhasne těsně před tím, než naskočí zelená a já musím čekat dlouhých 10 vteřin, než jde nastartovat. Troubení za mnou stojících řidičů pak předcházím tím, že motor vypnu už při dojezdu sám, protože po těch zhruba 10ti vteřinách nečinnosti jde bez problému nastartovat vždy. Dá se říct, že doba stačící ke zhasnutí se zkracuje se stoupající teplotou pod přední kapotou... A přitom se i zvyšuje frekvence chcípání. Doba nebo počet bez problému ujetých km po vyjetí z garáže závisí na venkovní teplotě případně i na množství slunečního svitu. Volnoběh je přitom v pořádku. Na jaře, na podzim a v zimě můžu ujet 200km a nic. Ukazatel teploty se mírně pohybuje podle způsobu jízdy ve spodní části "normálu" v létě i v zimě. :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz