fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Moznosti zvyseni vykonu 2.0 NGA 96kw?
PříspěvekNapsal: 04 říj 2012 11:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 kvě 2010 13:38
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha 4
Zdravim vsechny fordaky :D

Zajimalo by mne jak trochu(ne turbo ani v6 nechci) zvednout vykon u meho mondea, docetl jsem se ze jdou
prohodit ridici jednotky ze 100kw verze.Je to tak jednoduche?
nebo je potreba toho vymenit vic?

taky premejslim nad osazenim vyfukovych svodu z rs2000 ,vim ze je potreba udelat prirubu,
zajimalo by mne jestli je mozne to pak dopasovat na puvodni kat? Protoze lidi tam vacsinou maji rezonator a nebo trubku. Duvod tohodle spekulovani je ze mi pred tydnem namontovali novy stredni a posledni tlumic, Auto jezdilo super a potichu ale asi po 1000km to zaclo rvat a rachotit v kabine je citit splodiny, jeste sem nato nekoukal ale vypada ze prdli svody protoze kat vypada v pohode a vejfuk fungl novej...

takze jakej prinos by mnely ty svody?, jestli to pojede stejne akorat to bude rvat tak nato seru, a co spotreba?

vim moc otazek :roll:, budu vdecnej za kazdej nazor :smt006

_________________
`92 Ford Transit 150Swb 2.5D
minulost:
´96 Mondeo turnier mk1 2.0 ghia,ABS,ASR.
´96 Mondeo turnier mk1 1.6 16V
´ 96 Transit 190Lwb 2.5D - anglican
´80 Lada 2103 1500s 75hp- zeleny sip
´76 Lada 2103 1500s-prvni auto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2012 13:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mam ty RS svody, chce to prevarit tusim 2 a 3 valec, zmetec nema dve lambdy, takze by asi optimalni bylo udelat na vetvich nejakou komoru, ktera by umoznila jednu sondu, ale to uz zase muze narusit proudeni kvuli kterymu tam clovek takhle krouceny parozi dava. Prdnout sondu uplne na konec by pri ponechani puvodniho spojeni pres grafitovej krouzek mohlo mit za nasledek ze by to kvuli netesnosti mohlo prisat vzduch a tim by to nabouralo rizeni motoru, predpokladam, ze ne pozitivne.Bez krouzku napevno riziko uklepani, jinak jedine pres vlnovec a priruby napevno.Jo to parozi pekne hicuje a pokud je dole na motoru neco citlivejsiho, tak mu to neudela dobre, ani kdyz je to omotany. Ja tam mam starter a po delsi jizde a zastaveni ma problem .
Muj nazor na tohle je asi takovej, ze pokud nechces moc investic a prace kvuli nic extra vysledku, tak bych radsi zjistil a opravil problem na serii a mel bych klid.Jinak rozdil mezi 96 a 100, ja ti nevim, s km, co maj ty motory natoceno vetsinou asi nebude moc poznat rozdil.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2012 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 kvě 2010 13:38
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha 4
Takze na rs svody se vyprdnu(prozatim) nebude treba koukal jsem do toho a je asi zlomenej jeden ze sroubu s pruzinou mezi katem a svodama,ktere jsou naprosto ok. takze se to da do kupy,
nakonec sem zjistil ze mam v technicaku 97kw takze rozdil 3kw je opravdu maly. ale zas mi prijde ze 4 kobylky k dobru za 500kc neni spatny ;-)
lidi rikaj ze takovej rozdil nepocitis a ze ladeny vyfuk a sportovni filtr je jen pro zvuk,
ja osobne ale opravdu spozoroval zlepseni a to u zeteca 1.6 !!! prosim pekne i kdy jasne ze sem to nikdy nemeril ale staci mi ze to auto tahne lip ze motor jde vytocit rychlejc do otacek, ted mam 2.0 prej nejlepsi volba pro upravy. mimochodem muj motor by mnel byt po generalce, vse tomu zatim nasvedcuje. to ze ma uz zasebou nakej ten kilometrik je asi jasny ale kdo z Vas ma penize na tuning typu seskladam si novej motor a budu jej pak tunit. :lol:

futura: Jo a ty rs svody na tom motoru mas jaky jsou teda prinosy/pocity??? s fiestou to musi delat poradnej bordel teda ten 2.0 a vaha auta :D

_________________
`92 Ford Transit 150Swb 2.5D
minulost:
´96 Mondeo turnier mk1 2.0 ghia,ABS,ASR.
´96 Mondeo turnier mk1 1.6 16V
´ 96 Transit 190Lwb 2.5D - anglican
´80 Lada 2103 1500s 75hp- zeleny sip
´76 Lada 2103 1500s-prvni auto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2012 08:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak prinos je hlavne, ze to vypada pod tou kapotou jako racing,pocitove to mozna chvilku po namontovani pripada jako lepcejsi, ale casem uz ten pocit zmizi a konkretne u fiany, ktera ma malej motorovej prostor to spis komplikuje zivot. Pokud to chci sundat, musim sundat naraznik i chladic, i pres omotani to pekne topi, muzu pouzit jen jednu lambdu ze dvou vetvi. Vzhledem k tomu, ze na bezny jezdeni mi ten vykon asi bude stacit i bez tohodle pleteni, chci vyzkouset origo 2l svody,bude tam dost mista, pripadna udrzba se o dost zjednodusi, nepredpokladam nejaky zasadni snizeni vykonu. Jen to asi nestihnu premontit letos, takze konkretni zkusenost bude az za delsi cas.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 08:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Pak jedině nějaký vačky s čipem, víc toho asi nejde za relativně nízký peníze

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 11:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty penize jsou fakt relativni,nevim, jak dneska, ale pred par lety vacky nesly pod 10 a cip taky nejakej litr stal.Mel jsem oboji, vacky Piper, cip Collins , takze by se dalo rict, ze to uplnej shit nebyl a nejak me to neoslnilo. Volnobeh s vackama proti origo takovej tvrdsi, min pravidelnej, ze by se to tocilo do bezvedomi proti serii se taky rict neda a s cipem to bylo neco podobnyho.Ale je fakt, ze kdyby mi to nekdo tvrdil v dobe nabuzeni, tak mu moc neverim. Dneska po prakticky zkusenost dam radsi ty prachy do dilu na motoru, saly, krouzky?, Go hlavy a takhle osvezenej motor nejede vubec spatne a navic muzu ten potencial vyuzivat bez toho ,ze bych mel stazenej zadek, ze tam neco odejde neco letityho, nacatyho.Tot muj soucasny stav vyvoje.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 17:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
rs svody na 2.0L doporučuji !! rozdíl je znatelný

edit: opraveno :D:D

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Naposledy upravil Radek124 dne 20 říj 2012 18:53, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 17:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
ty dvě procenta...to bych se na to asi vysral :-D

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz