fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 říj 2012 20:15 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Závada se projevuje takto: Majitel auto rano zaparkoval na parkovisti a ja pro nej sel vecer.Nazhavil jsem auto tocilo a nechtelo vubec chytnout.Tak jsem pridal pri startu trosku plynu a auto chytlo,ale pri volnobehu v nem strasne klepalo jako kdyby slo na 3 valce,pri rozjezdu studenym nema vubec vykon.Ale jak se zahreje trosku,tak to jede,ale pri volnobehu to hrozne klepe.
Píše to tyhle závady?
P 0120 čidlo polohy škrtící klapky
P 1765 timming selenoid circuit
p 1641 fuel pump primacy circuit
je to EEC-V
motor tam dával někdo jiný.Na co se zaměřit,muze to byt padani nafty a nebo treba predvstrik?Popripade jak se sesteluje predvstrik? dik za rady


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 01:10 
Offline
Nováček

Registrován: 01 zář 2010 13:43
Příspěvky: 14
Prispevok prekopirovaný zo strank www.fordclub.sk

Tlaky na vstrekoch maju byť 145 -FORD ESCORT 1.8 TD 66Kw-
Predvstrek sa pridava pootočenim osi čerpadla v smere otáčania motora

+ este toto:
Mňa by zaujímalo, ako sa nastavuje nejako "vedecky". Ja som si ho nastavil od oka a na pocit ako sa mi to páčilo.

Mám tiež čerpadlo Lucas a pravda je, že keď povolíš tri istiace šrouby tak môžeš otáčať tým stredným šesťhranom. A Keď sa na to len tak pozrieš, že čo vlastne otáčaš, tak ti bude jasné, že otáčaním v smere motora pridávaš. predstrek. Teda presne ako si napísal.

A poradím hádam len toľko, že ak ti motor ide, len trebárs dymí na bielo prípadne vynecháva, tak to bude zrejme malý predstrek, teda treba pridať.

A zase keď motor príliš klepe, dymí na čierno, ale tak fakt vela tak treba predstrek ubrať.

V každom prípade ak je motor schopný ísť a chceš to len doštelovať, tak pootočiť na príslušnú stranu fakt o málo, trebárs 1mm. Predtým než namontuješ naspeť kryt rozvodov, tak si skús naštartovať a najlepšie aj sa previesť.

_________________
FORD Escort 1,8 TD, 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 21:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je dobrej blábol....motory s EEC V maj předvstřik řízenej, takže nějak v rozumný míře cukat nemá smysl, jelikož si to řj vykoriguje...takže maximálně budou jiný hodnoty korekcí. Pokud se ta míra přežene a řj už to nebude mít jak vykorigovat, tak to vyhlásí jako chybu a motor bude zbytečně namáhanej a hlučnej. Tyhle motory se maj stavět normálně na aretační body a o zbytek se postará řj. Touhle cestou se tomu moc nepomůže, spíš naopak, pokud to nejede dobře, je chyba jinde.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 22:09 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Walker píše:
To je dobrej blábol....motory s EEC V maj předvstřik řízenej, takže nějak v rozumný míře cukat nemá smysl, jelikož si to řj vykoriguje...takže maximálně budou jiný hodnoty korekcí. Pokud se ta míra přežene a řj už to nebude mít jak vykorigovat, tak to vyhlásí jako chybu a motor bude zbytečně namáhanej a hlučnej. Tyhle motory se maj stavět normálně na aretační body a o zbytek se postará řj. Touhle cestou se tomu moc nepomůže, spíš naopak, pokud to nejede dobře, je chyba jinde.


tak co by jsi mi doporučil?Múže být na vině ten potenciometr na čerpadle?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2012 20:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten má vliv na motor za běhu, pokud to nejde dobře nastartovat, tak to bude spíš solenoid předvstřiku. Ten je víceméně jedinej zásadní prvek kterej může nějak ovlivnit jinak mechanický vstřikování...samosebou, že tím myslím vadu okruhu řízení předvstřiku, to proč nejde solenoid (jestli je vadnej přímo on, nebo řj chybí nějakej signál, bez nějž nelze solenoid řídit, třeba signál čidla polohy klikovky) už bez bližšího průzkumu nepoznám...něco kolem už jsem na forum napsal, tak si to pohledej, jen dodám, že otočením klíčku když zacvaká, tak to s jistotou znamená jen funkční kabeláž a řj, děje se to za stojícího motoru, takže žádnej signál o poloze klikovky se nekoná.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2012 21:14 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Mám ještě otázečku,kde ten selenoid najdu?Je zepředu čerpadla a nebo je schovanej za čerpadlem?
dík za radu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 11:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Zepředu.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2012 20:53 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Ahoj
Zjistil jsem že je v tomhle motoru 1,8TD je čerpadlo,který tam nemá být.Může být příčina v tom,a nebo toto čerpadlo tam klidně může být a mám hledat chybu jinde?To který tam má být,tak má mít ovládání selenoidu od řídící jednotky (kostrou) a při zapnutí klíčku má být na druhém vodiči selenoidu 12V.
Jenže zde to někdo zapojil,tak že na jeden vodič dal to spínání od jednotky a druhý vodič ukostřil.Já jsem to zapojil,tak jak to má být na čerpadle v originálu zapojen,po nastartování se vymazali v paměti závad ty závady,kromě toho potenciometru natočení plynu.Ten potenciometr je špatný,to vím.Ale ty ostatní závady předtím nešli vymazat,ted jo.Ale závada je skoro stejná,akorát,byl chod motoru malinko tvrdší a hulilo to ihned po startu spíš šedočerně.
Mám otázku může to celé dělat to,že tam je jiné čerpadlo?Jaké čerpadlo má v tomto motoru být?Vložil bych sem foto čerpadla,ale nevím jak ho sem vložit.Jinak to čerpadlo je starší než tam má být.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2012 14:40 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Ještě prosím,k čemu je důležitý potenciometr na páčce plynu na čerpadle?Je to jen na řízení Egr,nebo se podle toho určují daleko důležitější věci?U tohoto motoru je špatný ten potenciometr,diagnostika ho píše ihned po zapnutí klíčku.Mohlo by to mít vliv na chod a to špatné studené startování a nepravidelný běh a bílou dýmivost?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 říj 2012 21:24 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Forum support


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 19:47 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2011 20:16
Příspěvky: 33
Díky všem za rady,moc si jich cením.
Motor už jde jak hodinky.Čerpadlo co někdo namontoval do tohoto motoru,byl úplně z jinýho (staršího) motoru.Řídící jednotka proto nemohla spínat ten selenoid co je vpředu u čerpadla,jelikož ten selenoid se ovládá na tomto starém čerpadle jinak.Proto nešel předvstřik.Jelikož je čerpadlo možná dražší než toto celé auto a majitel ho má jen na stavění baráku,tak jsem mu na hřídely čerpadla přidal trošku předvstřiku a odstranil padání paliva.a motor chodí jak hodinky.
Děkuji všem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz