fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: neznamy konektor v motoru
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 18:56 
Offline
Nováček

Registrován: 18 říj 2012 18:31
Příspěvky: 1
Zdravim,
mam fiestu 98 s benzinovym motorem 1.3 predelanou na LPG.
Mam problem takovy, ze kdyz radim (z nizzsi rychlosti na vyssi - takze otacky jsou vcelku vysoke) - pustim plyn a zmacknu spojku - tak normalne by mely otacky spadnout (nekdy se tak stane, ale tak v 1/3 pripadu) - me ale v tom lepsim pripade zustanou, a v tom horsim se dokonce jeste zvednou a drzej (kdyz jedu trebas 70 km/h a nachvilku tam soupnu 5-tku - tzn, ze ho donutim jit s otackama dolu, tak uz dole zustanou). Mel jsem auto v autorizovanem servisu Ford (timto je proklinam do ctvrteho kelene) a ti mi na druhy pokus pry povymenovali nejake zpuchrene hadicky - po jejich zasahu se problem odstranil... kdyz jsem vsak cca po tydnu sel dolivat chladici kapalinu - vsiml jsem si ze v motoru je rozpojeny konektor (na obr. vyznacen cislem 1), konektor byl cisty, takze rozpojeny nebyl dlouho - takze kdo jinej nez servisaci!! Tak jsem ten konektor (jeho druha pulka je nekde dole pod svym protejskem) spojil a problemy se opet dostavily!! Byl jsem se zeptat chlapka co mi to pedelaval na plyn - a pry to jeho konektor neni - asi to tedy bude z originalni instalace - a ted se Vas prosim ptam - nemate nekdo tuseni od ceho by to mohl byt konektor ???

Pak mam jeste dalsi problem - auto i pri teplem motoru temer netopi - podle vsech moznych zminek jsem chtel zacit s proplachnutim radiatoru - ale nejsem si jist, ktery trubky to jsou (bohuzel jsem to nikde nenasel) - doufam ze by to mohli byt ty na obrazku oznaceny dvojkou. Poradte prosim nekdo jak na to.

diky Fik236.
obrazek na uloztu (http://www.ulozto.cz/xaspRWX/motor-fiesta-jpg) :
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznamy konektor v motoru
PříspěvekNapsal: 30 říj 2012 23:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 pro 2009 15:11
Příspěvky: 77
Bydliště: Nové Strašecí
Hele, konektor těžko říct, koukam, že to je 3pin.. na něčem takovym je myslim nějáká diagnostika, ale těžko říct takhle z fotky z 2 metrů.. :D Zkus mrknout kam cca vede, nebo aspoň jestli má ten konektor nějaký označení.. Jinak místo čištění radiátoru bych se spíš zaměřil na termostat, nebo bych ten radiátor vyměnil..

_________________
Henry 1 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - klima, posilovač, abs
Henry 2 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač :D
Henry 3 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs
Henry 4 - Ford Escort r.v. 1998 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs, centrál, ppc
Mrtvola - 1978 2.3, 3dv. - nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznamy konektor v motoru
PříspěvekNapsal: 31 říj 2012 10:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Co se konektoru týká, tak bych si tipnul, že odpojili snímač rychlosti na převodovce, a co se týká topení, tak ano, správně, tyhle hadice vedou do radiátoru, ale u těchto Fiest bývá většinou problém spíš s elektroventilem, viz. http://www.dilyford.eu/dilyford/eshop/3 ... Transit-Ka a nebo se samotným ovládáním ve voze, prostě že nefunguje regulace.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznamy konektor v motoru
PříspěvekNapsal: 13 lis 2012 10:37 
Offline
Nováček

Registrován: 19 říj 2010 14:27
Příspěvky: 18
Bydliště: Lovosice
Zaručeně konektor od čidla rychlosti z převodovky. Zapojený by být měl, mně u 1.25 chybělo čidlo (náhon tachometru našroubovaný rovnou do bloku převodovky) a při zastavování s vyřazeným kvaltem mi padaly otáčky zase moc rychle a chcípalo to. Zkus nechat zapojený konektor a odpojit aspoň na půl hoďky baterku, ať se ŘJ naučí nový režim po odstranění závad (výměna hadiče, zapojení čidla). Pár desítek km bych tomu na naučení nechal.
K tomu topení - to že se porouchá el. ventil otvírání topení je bohužel docela častá závada, doporučuju spíš nový díl než vrakáč, ten plast časem děsně zkřehne a mohl by ti při výměně taky kousek zůstat v ruce jako mně.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz