fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 21:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 00:02 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
chci se zeptat za jakych podminek jde auto do otevrene smycky? Jde mi jen nekdy, pri plnym plynu nebo pri brzdeni motorem, ale tam je problem ze jen nekdy. Jinak jde bank2 pri brzdeni motorem hrozne do bohata. Mam celou tabulku adaptaci krasnou jen u zatizeni 25% je to strasne bohaty a vim ze je to tim brzdeni motorem. Dela mi to od te doby co jsem vycistil volnobezny ventil. Nevim jestli to je tim, jen vim kdy to obohacuje. Nemate nekdo napad co stim, aby to treba driv oteviralo tu smycku? Nebo neco jinyho? Za kazdou radu budu hrozne rad.

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 10:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kdy bude rezim otevrene smycky ovlivnuje hodne veci. Nejak okecavat jednotku aby to delala/nedelala je podle mne nerealne.
napr.:
1, teplota motoru
pokud je motor studeny, NEbrzdi motorem (nezavira vstriky pri zavreni skrtici klapky)
2, pokud je zapsana nejaka chyba kolem TPS
3, pri zapnute klima se brzdeni motorem a tedy i otev.smycka ridi jinak
atd.

Ale v rezimu otevrene smycky se neovlivnuji/nemeni adaptace.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 11:08 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Toho potřebuju právě dosáhnout, aby se mi neměnily adaptace při deceleraci atd. Kdyby mi to šlo do otevřené smyčky je to paráda, ale tím že zůstanou připojené vstřiky tak mi to při jízdě z kopce bez plynu zbytečně směs obohacuje. Nejde TPS ovlivnit stavěcím šroubem? Jediné co mě napadá jestli nezůstává škrtící klapka trošičku pootevřená a tím pádem se vstřiky neodpojí. Protože z prudkého kopce a s hodně rozjetým autem bez plynu se většinou vstřiky odpojí. Jinak auto je úplně bez chyb.

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 17:14 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Hele ale bank 2 jsou adaptace jedné řady válců, kdežto volnoběžný ventil má V6ka jen jeden, tudíž v něm to asi nebude, ne? To by obohacovalo úplně stejně v bank 1, si myslím?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 19:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Hoffmanns: podle ceho soudis ze jede v zavrene smycce ? To, ze nezavre vstriky neni smerodatne. Smerodatna je pouze kontrolka Otevrena/Zavrena smycka. Nekdy pri deceleraci uz nezavre vstriky, ale smes ochudi (nastavenim LAMBSE natvrdo nekam nad 1) a tedy jede v otevrene. I kdyz trochu benzinu porad vstrikuje.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 12:42 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Zavřenou a otevřenou smyčku vidím ve fordiag, no a když jedu z kopce a pustim plyn tak někdy to hodí otevřenou smyčku a přestane koukat na lambdy, jenže ve více případech pustim plyn a najednou koukám jak mi to začne strašně směs obohacovat a samozřejmě jedu v uzavřené smyčce. Stim vstřikováním jsem to třeba popletl, ale vím že kdyby auto přecházelo častěji do otevřené smyčky tak nemám takové problémy s adaptacema. No a ty banky? Včera jsem to napíchl a byly obě stejný, prostě jednou je jedna, jednou 2. Už fakt nevím. Co jsem ještě vysledoval je to že na LPG je ten rozdíl vyšší než když jedu na benzín, ale na ten jsem smazal adaptace a najel si nové a taky no nebylo nic moc, jen to LPG to asi ještě víc zvýrazní. Prostě od doby vyčištění volnoběžného ventilu je to špatný, předtím i na LPG adaptace do 10%. I když ten je asi stejně na odchodu protože mi z vyšších otáček otáčky většinou spadnou až na 450ot./min a potom se srovnají cca. na 720ot./min. Díky za rady :D stejně to asi dopadne tak že budu jezdit s příšernou tabulkou :-D

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 14:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jestli je to stopro od doby sahani na ventil, tak bych zkontroloval prisavani kolem nej. Obvzlast jestli to propada pod volnobezne ot.
K otevreni smycky - predpokladam ze v nizsich otackach se uz otevirat taky nebude.
1, uz se nebrzdi motorem
2, byl by problem pri prechodu na "pristavani" na volnobezne otacky

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 21:37 
Offline
Nováček

Registrován: 20 říj 2012 21:28
Příspěvky: 1
Zdravim a gratulujem autorovi k peknej diagnostike ;)

Teraz k veci.. kupil som ojazdeny Ford Focus 1.6TDCi (r.v.2009, motor GPDA) - chcel by som sa spytat co tato diagnostika dokaze viac (alebo menej) ako napr. FOCOM (http://www.obdtester.com/cz/focom), resp. ako je na tom v porovnani s origos diagnostikou Ford-u. Nikde som nenasiel taketo porovnanie.. samozrejme cenovo to vychadza uplne super oproti obom spomenutym diagnostikam ;)

Urcite to pomoze aj dalsim zaujemcom pri kupe.. Vopred Dik!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 16:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj,
pripravuji srovnavaci tabulku mezi Fordiag / Focom / IDS Cina / IDS prava.
Hned jak bude, hodim to sem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 18:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
OT: jde i na Focus MK1 RS :smt006

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 20:27 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2012 16:34
Příspěvky: 1
tomin píše:
Ahoj,
pripravuji srovnavaci tabulku mezi Fordiag / Focom / IDS Cina / IDS prava.
Hned jak bude, hodim to sem.


Bomba :smt023


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 říj 2012 07:45 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
to tomin: jak to myslíš stim přisáváním kolem toho volnoběh. ventilu? Těsnění je dobrý a šrouby jsou taky utažený. Myslíš to tak že je asi už prostě v háji a nedovírá sám osobně? Díky

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 říj 2012 12:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Myslim prisavani kdekoliv. Je preci jedno kudy se tam ten vzduch dostane, dulezite je ze je nezmereny.
Staci vzit sprej s kontaktolem (isopropyl), motor na volnobehu a zkusit rozprasovat kolem potencialnich oblasti. Ale za zady bych pri tom mel jeste hasici sprej ! (clovek nikdy nevi) :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 08:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2011 13:35
Příspěvky: 13
Bydliště: Štúrovo
Váňa už sa teším. Som zvedavý

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCi kombi 96kW 130PS 15/12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 27 říj 2012 10:33 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2007 12:48
Příspěvky: 24
Bydliště: ŽILINA
Pre Tomina.
Mam záujem o diag. kábel fordiag 3-vej rady na novšie ročniky Fordov. Máš niečo na "sklade"?
s pozdravom valo.

_________________
Ford Focus combi 1,8 TDDI 12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 29 říj 2012 08:15 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
tomin píše:
Myslim prisavani kdekoliv. Je preci jedno kudy se tam ten vzduch dostane, dulezite je ze je nezmereny.
Staci vzit sprej s kontaktolem (isopropyl), motor na volnobehu a zkusit rozprasovat kolem potencialnich oblasti. Ale za zady bych pri tom mel jeste hasici sprej ! (clovek nikdy nevi) :-)


Tak jsem projel všechny hadice a svorky, rozprašoval a poslouchal a prostě nic. A asi ani nikudy přisávat nebude protože po smazání adaptací a najetí poctivých 200km jen na benzín jsou adapace všude v tabulce lehce chudé do 7% :) a samozřejmě při deceleraci na benzín se vše chová jak má. Takže můj problém se týká s největší pravděpodobností LPG. To je seřízené taky dobře, auto krásně jede, táhne, necuká... ale je tam pořád ten problém stim obohacováním při deceleraci, bohužel jsem v SW nenašel možnost jakou toto obohacování zmírnit nebo zastavit :( jinak všem děkuji za rady musim se stim nějak poprat, protože plynaři také nevědí jak na to.

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 04 lis 2012 15:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
pořád nejde akcelerace :(
Obrázek

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 16 lis 2012 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ahoj všem.
Pořídíl jsem kabel pro svoje Fordíky. Vzhledem k mojí neoblibě většinového operačního systému jsem se musel utkat s problémem, jak windowsovskej program rozběhnout v Linuxu. Wine je jasná volba, ale problém je trošku emulace COM portu na USB. Po hledání a čtení jsem použil postup Marka250 a trošku jsem ho vylepšil, abych mohl kliknout na ikonu a spustil se mi fungující program. Provozuju to v Ubuntu 12.04 bez problémů. Pokud někdo funguje v grafickým prostředí KDE, tak asi bude muset použít místo gksudo kdesu. Já KDE nepoužívám, tak nemám jak to odzkoušet.
Kód:
rm ~/.wine/dosdevices/com1            # uvolnění COM1, kdyby byl obsazen
ln -s /dev/ttyUSB0 ~/.wine/dosdevices/com1      # nasměrování USB0 na COM1
gksudo chmod 777 /dev/ttyUSB0            # přiřazení práv portu
~/.wine/drive_c/Program\ Files/ForDiag/fordiag.exe   # spuštění programu
rm ~/.wine/dosdevices/com1            # uvolnění COM1

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 lis 2012 18:23 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
zdravim vsechny uzivatele tohoto super fora:-) mam problem se startovanim, myslim si ze mi pomalu odchazi palivove cerpadlo v nadrzi. Zatim si nejsem jist, nevim co dela cerpadlo kdyz jedu na lpg jestli se toci nebo stoji. Jestli mohlo odejit kvuli lpg?:-( kazdopadne auto blbe startuje, musim dlouho tocit nez to vubec chytne, navic se mi cerpadlo zda hlucne, proste bzuci. A mam to odzkousene i pri ciste jizde jen na benzin s najetou adaptaci. Je nejaka moznost ve fordiag zmerit tlak paliva nebo zkontrolovat stav cerpadla? Nechci hned kupovat drahe cerpadlo. Nebp nejaky jiny napad jak overit jeho funkcnost?:-) dekuji za pomoc

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 24 lis 2012 12:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tvuj motor nema zadne cislo tlaku paliva v railu.
Jedine jak se lze podivat na tlak paliva by byl hodne neprimy - pres adaptace.
Pokud bys mel cerpadlo pridrene a tlacilo by mene nez je pozadovany/regulovany tlak, byly by adaptace hodne rude v celem spektru.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz