tak cidlo na budik uz vysila jak ma, rafika normalne se uz zvedn, navic termostat podle me fungoval dycky, ptze kdyz sem hodne dlouho stal, treba zacpa, tak se roztocila vrtule, a za chvili se zas vypla ptze uchladila to co mela, tudis musi fungovat, jinak bych ho uvaril, jina situace by byla kdyby blbnul a spis se nezaviral a byl stale otevren, ptze nekdy strasne dlouho trvalo nez se zahral, ale to mohlo mit shodu s tim cidlem na budik, ted po par minutach ta rafika de nahoru,...
ale mam dalsi indicii k zavade, po nastartovani za studena, pri slapnuti na plyn chcipa, kdybych ten plyn drzel tri vteriny a dyl tak na féra chcipne... podle me ten potenciometr, nevi jak je klapka na vzduch a tim padem de vic benzinu nez ma.. to mi rika selsky rozum?? .-)
takze parkrat takhle nadribluju s plynem a pak uz dobry cca 30 vterin toho lehkeho jakoby zahrani...
coz?
jop tak teda abych porad nikoho neotravoval... to cidlo na potenciometru sem sundal tam bylo vse o.k. kontakty jako novy... dal sem nesel, pak sem teda na termostatu, snad to byl termostat sundal kabel ze spodniho cidla, tam situace byla horsi tak trochu ocstil, strikl tim elekotrovodicovym sprejem a prave od ty doby ta rafika ukaze jak ma...
takze dalsi postup bude hledani tech dvou kontaktu nekde za motorem a neco vymyslet, pak napisu...
zatim mi prosim povez co to chcipani.. diky; o)