fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 13:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?

Díky za info.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 14:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Liberec ráno -8 na jedno žhavení 2s. startér

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 14:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2004 05:45
Příspěvky: 74
Bydliště: Ústí nad Labem
2x žhavím a chytne hned!!!!! :D Takže si nemůžu stěžovat :lol: :smt033

_________________
Historie - Ford Escort combi 1,8TD (66KW), r.v.10/97 výbava 2xairbag,klima,ABS....atd.
Současnost : Peugeot 406 2.0 HDI,r.v.01, výbava : všechno co to má mít :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 16:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
V práci Transit 2.5D kterej nežhaví a baterka vydrží 3x 5sec startování... lano to jistí :lol: Praha -5 stupňů

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 17:07 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Ráno -15 stupňů:
1. Dvakrát nažhaveno, startér 5 vteřin.....nic.
2. Znovu dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin.... klep, klep,....nic.
3. Opět dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin...... klep, klep, klep,....nic.
4. Přestávka 30 vteřin na chlazení startéru. :?
5. Jednou nažhaveno, startér víc jak 10 vteřin, půl plynu a pak dlouho zase klep, klep, klep, klep a hurá naskočil. = žhavičky v pr...i. :(

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 18:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Lancelote píše:
Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?

Díky za info.

V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce.
Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: v Prerove ??
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 19:09 
Offline
Nováček

Registrován: 08 led 2006 23:37
Příspěvky: 9
Bydliště: Přerov
urcite to koupis napr. naproti prerovance v tom servisu.prodava tam dily od autokelly a ti je maj.
jinak tranzit 2.5D nazhavim a chytne :]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 19:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15°C a startuje v pohodě :-)))

Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě.

Zatá Garáž :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Naposledy upravil Bendy&Macíček dne 09 led 2006 19:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Bendy&Macíček píše:
Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15;C a startuje v pohodě :-)))

Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě.

Zatá Garáž :-)

Mluvis mi z duse!Akorat mi to nechcipne ,ale ma strasnej chod, nes se to ustali.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Ráno -18
1 žhavení
1-2 s start
okamžitě běží a během cca 15 s se ustálí
automat.zvýšený volnoběh jsem zrušil a předělal na růčo :D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Proc?Me se to prave libi a taky ti to automaticky prida(udrzi volnobeh) treba pri popojizdeni v kolone.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl.
Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Nejlepší je nažhavit až vypne relé a pak teprve točit starter

Díky za info.[/quote]
V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce.
Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.[/quote]

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
mrJekill píše:
akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl.
Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho.

Tak to jsi to mel blbe sestelovany.Me to zvedne volnobeh jen pri nizkych teplotach a po minute to pomalu spadne na volnobeh,samozrejmne v zavislosti na okolni teplote.A to startovani po rozepnuti relatka, to je samozrejmost.Po nastartovani ti to stejne prizhavuje.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Startování
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 23:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Ráno jsem měl v autě na teploměru -8,5 a tak jsem raději žhavil 2x, vždy do zhasnutí kontrolky. Motor naskočil tak po 1s startování.
S autem jsem zatím nestartoval při teplotě nižší než -10°C, takže by mě docela zajímalo, jaká by byla situace při těch -18°C :?: .

Napadá mě, zdali pro případ úplné nouze nekoupit nějaký ten startovací sprej, co se nastříká před startem do sání. Nemáte s tím někdo zkušenost ???

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 08:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Já včera při -15 až -17 nažhavil a hned při prvním otočení jsem věděl že je zle. :cry: Sotva se to točilo a za chviličku už byla baterka vyšťavená. Startovací kabely mám samozřejmě 30 km daleko u rodičů v garáži :x , dobíječku nemám a tchán ji má v práci tak dnes mi ji doveze. Navíc nemůžu najít 13 klíč a :( ni obyčejný ani nástrčkový abych baterku vytáhl, a soused ho jako naschvál taky nenašel takže si ho musím dnes půjčit od tchána. Ty šrouby tam drží jako přibité. :( :? :x :cry: :evil:

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 08:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 09:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Bendy&Macíček píše:
Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá


To mě možná ještě čeká až se mi podaří uvolnit ty šrouby. Ach jo.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 09:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost :-(

Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 10:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Jo díky za info ohledně těch žhavičů, ještě by mě zajímalo, jestli má nějaký vliv počkat při žhavení na cvaknutí relé, a jestli ano, proč tedy kontrolka žhavení svítí kratší dobu, než po kterou svíčky ve skutečnosti žhaví. Já žhavím 3x ale jen po dobu svícení kontrolky. A ještě pánové jakým způsobem funguje ten zvýšený volnoběh, také mi nejde, ale po startu to běží tak na cca 800 ot a svítí dobíjení, jemně klepnu po plynu, dobíjení zhasne a otáčky se ustálí na 900.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz