Zdravím všechny Forďáky Jsem tu nováček a chtěl bych Vás poprosit o radu.
Vlatním Escorta mk6 94' 1.6ku xr3i 16v 66kw cabrio,
1. Chci sehnat
čtyřklapkový sání na tenhle motor, jenže mi to stále příjde víc a víc
nereálný...
Z toho plyne první otázka:
Znáte někdo obchod kde by to bylo možno sehnat?? Nikde to nejde sehnat
2. Uvažoval sem že bych si dal opravdu záležet a sestavil bych si jí vlastnoručně.
Problém je v tom že nevím co všechno bych k tomu potřeboval...
prosím o radu, zda s tím máte někdo zkušenost, nejakej ten inženýr se tu snad najde
Dejme tomu že bych si od sacích kanálků udělal krátký čtyři potrubí, na každý nějakým způsobem "nainstalovat" škrtící klapku ,,na stojato" /o 90" oproti originálu, všechny čtyři srovnat do jedný lajny, propojit je a sladit jej aby chodily současně, to by snad nebyl problém, ale absolutně se nevyznám v tom jak a kam po tý úpravě nainstalovat origo věci okolo toho (volnoběžnej ventil a já nevím co všechno ještě...
Přiznávám že do teď s jistotou nevím co všechno tam okolo tý klapky je a mám v tom docela chaos.
Znám jen ehm teda asi je to...snímač škrtící klapky, ventil volnoběhu...a ty hadičky co tam vedou to nevím, proto se svěřuju Vám zkušenějším. Zajímá mě hlavě to, jak se to řeší když je tam je o tři klapky víc, jak se zapojuje ta elektronika a všechno okolo.
Když je jedna klapka, jeden kabel k snímači, prostě všechno jednou, jak to pak mám řešit v případě 4klapky?
To tam budou 4 snímače klapky, 4 volnoběžný ventily...?Jak se to řeší třeba u toho kabelu k snímači? To se nějak rozvětví?
A nebude z toho mít ECU bordel?
PROSÍM PORAĎTE zda co bude třeba dokoupit, OPRAVTE MĚ, NEBO SE MI PODROBNĚ ROZEPIŠTE JAK NA TO.
P.S. Nechci rady typu vyměnit motor, auto apod...
Časem bych chtěl převrtat motor na 1.8 ccm a jsem spokojen
PROSÍM POMOZTE MI, budu Vám moc vděčnej za jakoukoliv radu, už z toho mám makovici k prasknutí...