To bude spíš nějaký výrobní 'kaz'. Díra tam nemá co dělat a molitanová kostka je tam kvůli tlumení hluku, tak tak. Nevím, jak je to dělané konstrukčně, jestli pod pantem je v plechu díra a základna pantu je pak přivařená jak po obvodu, tak zevnitř tou dírou, aby spoj byl pevnější. A ještě by to po obvodu mohlo být zatmelené.. Ale to může posoudit někdo, kdo se v tom víc rýpe, málokdo běžně sundává pant
Ale jak tak koukám na tu fotku, tak nějak si neumím představit, jak by ti tam kolem toho pantu někde mohla vzniknout taková díra, aby to tolik teklo dovnitř, psal jsi, že i po jednom polití se ti hned vevnitř dělalo mokro. Spíš se podívej, jestli to dobře těsní ten husí krk s drátama ze dveří a spínač na osvětlení (ale ten kdyby tekl, tak už je tak zoxidovanej, že nebude fungovat a poznal bys to).. Nemáš spíš někde na tom a-sloupku pod tou tím těsněním vyrezlou díru?
Jinak Já svého času řešil taky vodu v autě, nejdřív v kufru.. Auto v té době zdravý (jezdí dodnes, tak třeba ještě i doteď
), takže žádné díry ve vratech apod, ale v kufru pořád mokro..Zkontroloval jsem světla, hrdlo nádrže, zatmelil těsnění zadních vrat..prostě typické místa, ale mokro v kufru pořád. Pak jsem nasadil zadní plastové podběhy, projel slušnou průtrží a v kufru rybník, rezerva plavala. Tak jsem rozčalounil celý kufr a zjistil, že Escortíka nejspíš vyráběl turecký dělník v německé fabrice v pátek odpo a už měl asi i Ramadán nebo co, spoje mezi plechem vnějšího a vnitřního blatníku nebyly vůbec zatmelené..tak na to padly dvě pixly Resistinu a od té doby v kufru sucho. Pak mi ještě teklo skrz dveře, jak jsem se v nich hrabal (dával jsem el. zrcátka, měnil repro), tak jsem nepochopil funkci té molitanové výplně, ona je tam jak proti hluku, tak proti vodě a pak mi po vnitřním tapecu dveří teklo dovnitř...jak jsem ji dobře opět přilepil, byl klid..
Escort je prostě spotřebák s plánovanou životností na jednu sadu rozvodů a tak to musíme brát..