fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor Endura DE
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 15:33 
Jsem teď trochu na rozpacích, co mám v Escu vlastně za dieselovej motor a s jakým výkonem ?
Na motoru (na hlavě vpravo vepředu) mám kód RVA, v papírech původně bylo RVA (51 kW), ale pak majitel přede mnou nechal přepsat motor na RTF (44 kW) !
Každopádně je to neturbovaný 1.8D, což ukazuje i tabulka z VIN kódu, ale o kW a typu není ani zmínka ! Číslo na motoru jsem nenašel.
Poraďte jak data dohledat nebo přesně zjistit.
V Etzoldovi je pro rok výroby 1996 asi ten Endura DE 51 kW s "upraveným výfukovým potrubím", poznám to nějak ?
Díky Jirka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 17:51 
Offline
Nováček

Registrován: 24 srp 2005 18:50
Příspěvky: 17
Bydliště: Malá Tŕňa - SLOVAKIA
Ak je to motor bez turba tak ma "len" 44kW. S turbom moze mat 51 alebo 66kW podla toho ci ma intercooler alebo nie. S intercoolerom je to 66kW a bez neho 51kW. Ale ak tam nemas turbo tak je to kazdopadne 44kW motor.

_________________
Ford Escort 1.6D Ghia 1987 40kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 20:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja mam v technicaku taky jen 1,8 D a mam tam urcite turbo.Hold ford znaci TD jen verze s intercolerem.Pokud ti nasel podle Vin.kodu verzi 51kW tak ta je urcite s turbem.Jedine ze se v tom nekdo stoural.Copak nepoznas jak vypada turbo v motoru?Na parozi je napsano Turbo a z jedne strany vede do hlavy a s druhe je turbo a na ni je nasazena hadice od cistice vzduchu sani.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 07:24 
NEMÁM TURBO !!! To samozřejmě poznám. Ale když si přečteš Etzolda nebo i jiné prodejce ND na Ford, tak všude je uveden i motor 1,8 D Endura (51 kW) a pak obyč. 1,8 D (44 kW) a pak samozřejmě 1,8 TD (66 kW), ten s intercollerem. U toho Endura je jen prý vylepšená výfuková soustava, ale jinak je to neturbované D (?).
Tak fakt nevím, z VIN kodu mi nevyleze parametr o výkonu, nebo jo ?
Nemám to tady v práci, musím se podivat doma...
Jirka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 08:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Jirka H píše:
NEMÁM TURBO !!! To samozřejmě poznám. Ale když si přečteš Etzolda nebo i jiné prodejce ND na Ford, tak všude je uveden i motor 1,8 D Endura (51 kW) a pak obyč. 1,8 D (44 kW) a pak samozřejmě 1,8 TD (66 kW), ten s intercollerem. U toho Endura je jen prý vylepšená výfuková soustava, ale jinak je to neturbované D (?).
Tak fakt nevím, z VIN kodu mi nevyleze parametr o výkonu, nebo jo ?
Nemám to tady v práci, musím se podivat doma...
Jirka


Já mám taky motor označený 1,8 D Endura a turbo tam mám a mám 51kW. Myslím si, že se Ti asi někdo před tebou v motoru hrabal a možná je motor vyměněný.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 10:07 
A jaký máš kód motoru (skutečně vyražený) ? Vypadá to, že motory 1,8D 1,8 TD i 1,8 TD (?) Endura jsou zcela totožné až na turbo a pak asi na technický u mého esca někoho zmátlo to vyražené RVA na hlavě válců a napsali automaticky podle tabulek vyšší kW... A jak je to s tím "vylepšeným výfukem" u Endura, ví to prosím někdo ? Já mám výfuk podle mě naprosto standartní jen s katalyzátorem.
Jirka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 19:17 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2005 13:49
Příspěvky: 25
Bydliště: vavrisovo - slovakia
mam taky problem..xcel by som dat do mojho oriona turbo motor a nemal by som prblemy ???
Checked VIN --------------> VS6FXXWPAFMU36536
Manufacturer -------------> Ford Espana S.A., Almusafes, Spain
Model --------------------> Escort/Orion 91
Body style ---------------> Sedan 4 doors
Production date ----------> 1991/10
Complectation ------------> Ghia
Engine -------------------> Diesel 1.8NA
Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed)
Drive --------------------> LHD 2WD
Conditioner --------------> Without AIR Conditioner
Produced for -------------> A
Colour -------------------> MOONDUST SILVER
Interior -----------------> RAVEN

_________________
ford orion 1,8D GHIA r.v.1991 stirborna metaliza okna v elktrike, nexce startovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 11:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Jirka H píše:
A jaký máš kód motoru (skutečně vyražený) ? Vypadá to, že motory 1,8D 1,8 TD i 1,8 TD (?) Endura jsou zcela totožné až na turbo a pak asi na technický u mého esca někoho zmátlo to vyražené RVA na hlavě válců a napsali automaticky podle tabulek vyšší kW... A jak je to s tím "vylepšeným výfukem" u Endura, ví to prosím někdo ? Já mám výfuk podle mě naprosto standartní jen s katalyzátorem.
Jirka


A kde to je vyražené?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kód motoru
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 07:35 
No já mám RVA vyražené na motoru zepředu vpravo nahoře pod víkem na hlavě válců, někde nad pravým vstřikem. Mělo by to být i na čísle motoru, ten nevím kde je vyražen, je nutno jej hledat zpod zvedáku, zvrchu není vidět. Když někdo poradí kde číslo motoru najít budu rád. Dnes asi pojedu do pneuservisu (střep v pneu - na sněhu !!! - to je smůla)
Jirka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kód motoru
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 08:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Jirka H píše:
No já mám RVA vyražené na motoru zepředu vpravo nahoře pod víkem na hlavě válců, někde nad pravým vstřikem. Mělo by to být i na čísle motoru, ten nevím kde je vyražen, je nutno jej hledat zpod zvedáku, zvrchu není vidět. Když někdo poradí kde číslo motoru najít budu rád. Dnes asi pojedu do pneuservisu (střep v pneu - na sněhu !!! - to je smůla)
Jirka


Číslo motoru je někde zespoda snad vedle převodovky, tam se dívat nebudu. Ale zvrchu na to kouknu, jak budu dnes, jak přijdu z práce, dolovat baterku.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz