fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 02:58 
Offline
Nováček

Registrován: 02 led 2013 02:54
Příspěvky: 4
Zdar Chlapi,
Žiju v Anglii a koupil jsem teď Mondeo rok výroby 2002 a je to 130 koňovej motor. Koupil jsem to už v takový stavu, že borec tvrdil, že je asi vstřik špatnej. Vím, že Angličani neumí spravovat vůbec auta a jen vyměňují díly, který jim řekne diagnostika. Já jsem auta spravoval 8 let,takže žádnej servis nepřipadá v úvahu. To jsou jen vyhozený peníze z okna a výsledek nula. Takže problém je,že to smrdí za studena jako Avia. Tak jsem šel hned po žhavičích.Venku 10 stupňů nad nulou. Všechny jsou úplně mrtvý. Zkoušel jsem to pomocí drátu, kterej jsem dal na PLUS na baterce a zkoušel jestli zajiskří- NIC. Takže čekám až mě příjdou žhaviče. Včera jsem jel do práce a sliším, takový cvrdlikání když pustím nohu s pedálu,takže první myšlenka, že turbo je v háji. Poprvé mě to hodilu do nouzáku při 2,5 tis otáček. Pak jsem to zkoušel dál a umřelo to úplně. To chcípne motor. To si myslím, že je tak nastavený,aby si člověk uvědomil, že to nemá zkoušet dál. A včera jsem sundal hadicu od turba a zkoušel jestli má hřídel nějakou vůli. Už jsem viděl kdysi turbo co bylo v pr....li a ta hřídel měla tak centimetr do strany vůli. To moje má tak milimetr. Tak jsem si říkal, že to je OK. Ale než se to žhavení rozblikalo, tak jsem slišel to cvrdlikání a syčení. Necvrdlikalo to jako ukapávají vstřik,ale jak turbo. Hadice mezi intercoolerem a EGR ventilem je nová. EGR je vyčištěný a vyčistil jsem aji ventildekl, kterej byl mastnej od nafty a oleje. Teď jsem se díval na nastartovanej motor a normálně kolem 2. vstřiku to čoudí a lehce jakoby prská nafta. Podle papíru ze servisu ten vstřik byl měněj. Takže jedna perlička za druhou. Jdu ven to natočit ať to vidíte. Pak zkusím dotáhnout. Nebo že by tam bylo špatná těsnění pod vstřikem? Jo ještě jsem si koupil na Ebayi diagnostický kabel F-SUper 2 na fordy. žádnej voheň to není,aůe chyby to přečte. Takže můj plán je vyměnit žhaviče a pokusit se dotáhnout vstřik. Napíšu pak co diagnostika napsala za chybu. Dík za reakce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 16:15 
Offline
Nováček

Registrován: 02 led 2013 02:54
Příspěvky: 4
http://www.youtube.com/watch?v=Yif-tCRJM54 to kouření kolem vstřiku. jestli není jen špatný to gufero kolem vstřiku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 16:20 
Offline
Nováček

Registrován: 02 led 2013 02:54
Příspěvky: 4
Chybové kody v jednotce:
P1631- Main relay(power hold)
P1211- Injector control pressure higher/lower desired (engine running)
P0191- Fuel rail pressure sensor A circuit range / performance


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2013 12:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
dipssy69 píše:
http://www.youtube.com/watch?v=Yif-tCRJM54 to kouření kolem vstřiku. jestli není jen špatný to gufero kolem vstřiku.

Vyměnit ty těsnící podložky, stoprocentně se na to vysrali, když to měnili :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2013 13:24 
Offline
Nováček

Registrován: 02 led 2013 02:54
Příspěvky: 4
Tam je špatný těsnění na ventilovým víku co je kolem vstřiku. Jinak podložky jsem objednal,ale nemám klíč na ty vstřiky. Co mám třeba na svíčky vořechy,tak jsou krátký. Jinak co jsem se díval do papírů,tak dva vstřiky měnili před rokem. Borec co to měl předemnou do toho nasybal za půl roku 1000 liber a to mu vyměnili jenom dva vstřiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz