V čipovaný 66ce jsem ještě nejel, takže nemůžu posoudit, ale myslím to spíš tak, že i ta 81kW ti po chvíli ježdění přijde slabá a budeš ji taky čipovat, kdežto z tý 66ky už pak víc nedostaneš.
Co se motoru týče, spousta lidí tvrdí, že 81kW TDI je lepší, než 85/96kW TDI PD, že to je "nesmrtelný" a že PDčka se s.rou, ale já s tím žádný závažný problémy nemám. A hlavně to líp jede, má to 6kvalt a celkově lepší vzhled a úložný prostory (ale to je samozřejmě jen můj názor, každému se líbí něco jiného). Mám najeto cca 410.000km, koupil jsem to s 330.000km a po chvíli jsem dělal turbo, po 50.000km ty vstřiky - 1 byl špatnej, druhej načatej, tak se vyměnili všechny 4 a teď nedávno mi praskla klikovka, což mělo asi na svědomí dlouhé ježdění s KO dvouhmoťákem. Jinak si nemůžu stěžovat.
Na co si dávat pozor? To je těžké, to je jako u každého auta - na všechno.
Zaměřil bych se na chod motoru a turba, převodovku, tam bývají KO synchrony na 3ce a 2ce, jestli funguje bufík, protože bez něj se motor pomalu zahřívá (bufík funguje jen při teplotách pod 5°C) a taky stav poloos a spojky. To jsou nejdražší srandy asi. A Pak ještě celkem drahá položka jsou pneu, protože tam musí být zátěžové (hmotnostní index min. 95), což je cenově cca od 2500,- výše za kus, pokud nekupuješ číny.
_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.euFord Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje