fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 23 lis 2012 00:26 
Offline
Forďák

Registrován: 12 pro 2009 15:46
Příspěvky: 191
Bydliště: Kly u Mělníka
Zdravim forďáky, pořídil jsem escorta 1.6 diesel, MK4 rok 89 když jsem ho koupil tak nedobíjel, tak jsem zrepasoval altik a zjistil jsem že z čerpadla teče nafta šílenym způsobem, chtěl jsem ho vyndat, ale vůbec mi to nejde, mam sundanej vrchní rozvoďák, zezadu 3šrouby na čerpadle taky, řemenici taky, ale nejde mi vyndat, jako by ještě vysel na spodnim rozvodáku, musim to rozebrat taky, nebo jen vypáčit? Hrál jsem si s tim asi hodinu, sundal kde co a prostě nechce ven

Další věc, repase by vyšla na nesmyslný peníze, nevíte jestli by pasovalo čerpadlo z 1.8diesel? Budou pasovat řemenice? a hlavně kvůli otáčkám motoru atd.? Předem díky!

Sice je ošklivej, starej, blbě se na něj scháněj díly, ale vyhazovat ho nechci, už jsem si na něj zvyknul
:D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 24 lis 2012 12:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Předpokládám, že ti čerpadlo teče kolem páky plynu horem přes víko čerpsdla...tam je cena repasu šílená, v ceně někoika krabek cigár se to dá opravit....ale ty ho chceš vycuknout ven, co ti v tom brání poznáš až odmontuješ ten kryt rozvodů....vyměnit čerpadlo z 1,8D nejde, protože je tam jiná metoda nastavení rozvodů....1,6D má rozvod klika-čerpadlo pevnej a seřízení se dělá natočením čerpadla v oválných dírách jeho upevnění, tak 1.8D to má přesně opačně, čerpadlo je napevno a seřizuje se na rozvodu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 24 lis 2012 17:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Dost mi to připomíná můj nákup...jel jsem 100km bez funkčního altíku a po čase začalo kapat čerpadlo...ještě se připrav na startér a budeš mít pokoj :) Jinak já jsem čerpadlovej problém svěřil sem http://www.opravarenstvi.cz/ .... nabídli mi 9000,- za opravu se zárukou a 3000,- bez záruky...tak jsem vzal tu levnější a 3 roky mám klid.. :) nicméně kolem páky plynu mi to nechcalo... auto nezahazuj...pokud nejsi závodník, tak jezdím za 4,5l jakékoliv nafty s VIFem a jsem absolutně spokojen...jezdím poslední měsíce tak 1000km týdně...

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 25 lis 2012 22:14 
Offline
Forďák

Registrován: 12 pro 2009 15:46
Příspěvky: 191
Bydliště: Kly u Mělníka
Já jel s KO altikem domů cca 60km, pak už se nedalo jet, nesvítili světla a byla tma, tak jsme zbytek dojeli na laně, aby toho nebylo málo tak se dovysypala převodovka :D takže auto nešlo ani roztáhnout, doma jsem přišel na to že altik je mrtvej kvůli tekoucímu čerpadlu, do čerpadla jsem se nikdy nehrabal, zkusil jsem ho rozebrat, tekl v prostředku mezi vývodama do vstřiků a tou hlinikovou částí čerpadla, tak jsem to zkusil rozebrat, vyskákali na mě pružinky, kolečka a další části čerpadla :lol: tak jsem ho chtěl sundat, ale nějak mi to nešlo, koupil jsem rovnou celej motor s dobrym čerpadlem a mam klid, o víkendu to přehodim a dám vědět, čerpadlo sundám až bude motor venku a připravim na repas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 16:43 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Dělal už někdo repas čerpadla? Hlavně přetěsnění mezi tou hliníkovou a vysokotlakou částí?

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 19:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Je to tam utesnené jedným O-krúžkom. Potrebuješ dobré oči, ruky, čo sa netrasú, ten O-krúžok a chuť do práce. :D

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 20:04 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
OK a nevíš rozměry toho kroužku? Nikde to nemůžu najít.

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 20:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, neměl by někdo nějaké schéma čerpadla, nebo nějakou dokumentaci, která úkony typu výměna o-kroužku usnadní? :) Stačil by i "rozsyp" s čísly dílů...pak je problém tyhle díly sehnat...např. je ten kroužek toto? Začíná mi to zase sáknout a tentokrát to hádám na tu hřídelku plynu. Také jsem někde četl, že se používal kryt na altík, aby ho ta případně tekoucí nafta netrápila...neřešil to někdo? Předem díky a MKIV D zdar :)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 21:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Záleží co máš za čerpadlo....třeba u Bosche jen vyměnit kroužek nestačí, mění se ve víku i futro uložení tý hřídelky, když to necháš starý, tak za půlrok to poteče znovu. Je na to opravná sada ve který je těsnění pod víko, futro a okroužek páky plynu a táhla zvýšenýho volnoběhu. Vyrábí to třeba HC Cargo v kvalitě jako Bosch, je to přímá druhovýroba pro Bosch.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 23:05 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
A koho mi doporučíš na lucas?

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 17 dub 2013 07:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
W50L: lucas/delphi: TAD Praha, uz jsem to zde psal tisickrat: http://www.tadpraha.cz/

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 17:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tady jsem našel tu opravnou sadu na Bosch co mi sedí na moje čerpadlo, nejspíš má 1,6D stejný. http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... E3MA%3d%3d

Tady kompletní rozborka čerpadla .. je lehce jiný, ale v principu stejný http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... f=8&t=6694

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 20:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Ty debile, kdo tohle vymyslel...

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 23:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Týjo Bomba! Díky všem :)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Malfis píše:
Ty debile, kdo tohle vymyslel...

??? ... Špatný ráno?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 12:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Jak jsi to pochopil? :) ...reakce na to složení čerpadla

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 16:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
"Ty debile" znam jako přímý oslovení (kandidáta na) debila. Na vyjádření úžasu používám oslovení s krávou nebo pí*ou :D

Abych nebyl OT, tak teď jsem byl v garáži měřit tu hřídelku plynu a její velkej průměr je 10mm a malej průměr (pod O-kroužkem) je 6,5mm Takže pokud bys nebral tu sadu, tak bych hecnul kroužek 6x2mm a nebo 6,4x1,9mm ... katalog kroužků najdeš na http://www.rubena.cz/

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 19:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
:mrgreen: Dík...já to nejdřív musím umejt, abych zjistil odkud to sákne..pak bych asi šel cestou sady a vyměnil i to futro...díky tomu fotoseriálnu vidím, že se tam žádná goauldská technologie neskrývá...tedy pokud se to všechno nevysype do písku...to bych si pak klidně nechal říkat "debile" :D

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 22:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nevim proč, ale asi dneska nemá můj net svůj den...už dvakrát mi spadnul dlouhej příspěvek, a potřetí ho psát už nebudu....pouze sada, ostatek je nahovno, čistota při práci, rozebírat tak aby bylo jistý že to stejně složíš...odkaz na sadu je ok...ten obrázkovej postup od fotky s kladívkem už moc ne.... pracuj tak, aby otvor pro pouzdro byl nepoškozenej, plocha pro těsnění taky a víko se nemohlo prohnout nebo zkroutit....radši howgh než to zase spadne....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 22:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nevim proč, ale asi dneska nemá můj net svůj den...už dvakrát mi spadnul dlouhej příspěvek, a potřetí ho psát už nebudu....pouze sada, ostatek je nahovno, čistota při práci, rozebírat tak aby bylo jistý že to stejně složíš...odkaz na sadu je ok...ten obrázkovej postup od fotky s kladívkem už moc ne.... pracuj tak, aby otvor pro pouzdro byl nepoškozenej, plocha pro těsnění taky a víko se nemohlo prohnout nebo zkroutit....radši howgh než to zase spadne....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz