fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 dub 2013 16:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
nedavno sem na svem motoru RVA 51kw vymenil čerpadlo za čerpadlo z mondea td 66kw auto jezdilo bez problemu... včera večer jsem dojel dom bez problemu auto sem zdechnul a dnes rano sem ho normalne nastartoval vyjel sem před vrata pořad žadna změna po zavření vrat sem nasednul že se rozjedu a auto nemelo výkon tak sem mu přišlapl lechce plyn auto popojelo tak 2 metry zdechlo a už nechtělo nastartovat.
Po dlouhem přemlouvani se motor rozbehl až když sem mu dal čuchnout etheru ae když sem ho zdechnul a hned chtel natočit tak se mu bez etheru nechtělo a když s tím jedu tak to nemá žadný výkon a hulí to jak temelín... vzduchovej i palivovej filtr je ok solenoid předvstřiku sem skoušel měnit dokonce i snímač polohy paky plynu sem proměřil a naměřil sem stejne hodnoty jak na funkčním autě nafta tam je a už mě prostě nenapada co by tomu mohlo být ještě skusim mrknout jesi mi neskočil rozvodak o zub ae nic víc už mě fakt nenapada :cry:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2013 11:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
tohle vzhledem k náhlosti změny opravdu vypadá na posunutí čerpadla. Buď nemáš dotaženou napínací kladku řemenu čerpadla nebo rozvodový kolo na čerpadle. Lepší by bylo to kolo, páč volná kladka věršinou značí řemeny v háječku, jelikož se o sebe odřou a jsou na výměnu.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2013 18:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak jsem se přemluvil a rozdelal sem to že se mrknu na rozvody a byla rozpadla kladka co napíná rozvodák k čerpadlu a řemenu tam byla už jen 1/3 z cele šířky takže sem to odhalil tak tak... ještě že sem to nezkoušel znova startovat to už by to ten rozvodák asi nedal :D :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2013 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jak byla rozpadlá, nalisovaný ložisko se jentak v tichosti nerozpadne....a s řemenama je to jak jsem psal, aspoň je vidět , že nekecám....ale radši bych ti přál to povolený kolo čerpadla, tam i za cenu demontáže servopohonu by to šlo ještě nenásilně seřídit....teď tě čeká vyčistit celej rozvodovej prostor od těch chlupů z řemenu a minimálně sada novejch řemenů...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 dub 2013 20:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
omlouvam se myslel jsem že bude rozpadla ae po vytahnutí ze spodu z krytu jsem zjistil že to nevydržel akorat šroub kterym byla přitahlá takže největší problem bude vytahnout šroub z bloku i když se nezalomil u kraje a kousek trčí ven z díry tak to pujde blbe :D a řemeny už mam obědnany novy vyjdou mě dohromady na 700 a až budu mít motor nekdy venku skrz kompletní přetěsnění a skrz dovaření nejakejch častí motor. prostoru tak udělám celý rozvody i s kladkama to už na to budou snad peníze :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 dub 2013 21:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
ještě jedna otázečka... borec co mi to obědnaval se me ptal jesi chcu řemen šířky 20 nebo 22mm že prý tam je rozdíl dle roku ae že už si nepamatuje od jakyho roku to bylo a ja sem ho změřit nemohl když sou ubroušený tak sem vzal tech 22mm auto mam 1997 tak doufam že se tam nedával ještě ten užší :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2013 21:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Dostaneš tam oba rozměry...sada tuším CT 902 nebo 702 už si to první číslo nepamatuju přesně od contitechu nebo dayco je ověřený a v pohodě...Bosch je taky bez problémů...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 19:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak rozvodáky mam značky GATES a musím říct že je na tom motoru velmi znat že sou nove ty řemeny... připadne mi tížší a jde líp za plynem :wink: :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2013 00:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
No, tak mužu garantovat, že na tom výrobce řemenů má nulovoý zásluhy.
Zasluhuje se o to to, že máš správně seřízenou vačici a čerpadlo vůči klice

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2013 23:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
te mi jasný že značka řemenu na to nema vliv ae docela mě překvapilo že je to tak razantně znat na tom motoru pač když sme dělali na naší benzinove vectře rozvody tak to temu motoru bylo asi jedno jel furt stejne a nebyl tam znat žadnej rozdíl kdežto tady u teho tdčka je motor tižší živějši a na volnoběh mi připadne takovej klidnější :D :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2013 08:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Opět a ještě jednou..že je tam nový/jiný řemen na rozvodech, to na to má nulový vliv. Ale při té výměně rozvodů se buď cíleně, nebo šťastnou rukou podařilo seřídit čerpadlo vůči klice a právě to seřízení má tebou popsaný efekt.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 06 kvě 2013 10:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2013 09:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
:roll: :lol:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 16:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
docela mi to zni jako blbost když sem s řemenicí na čerpadle nic nedělal tak jak bych mohl seřidit čerpadlo vuči klice prostě sem jen zaaretoval kolo na čerpadle na klice a na vačce sundal sem stare řemeny a dal nove takže netuším čem by se to tak mohlo seřídit... jediny co me bylo řečeno znamych co dělaji auta bylo to že pokud je motor po novych rozvodech lepší tak že je to tím že starej řemen byl vytahanej :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 20:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
tak jestli jsi nehejbal s řemenicema, tak to jsi pěknej segedýn. Protože teď nemáš pořádně došponovanej řemen. Máš povolit řemenici na vačce i na čerpadle, ty 2 věci si zaaretovat, zaaretovat si kliku, dát tam řemen a přes ty povolený řemenice ho došponovat (pružinou na kladce) a pak teprve utáhnout řemenice, takhle sis došponoval jen půlku řemene a když jsi vyndal aretační přípravky, tak si to sedlo a řemen máš trochu povolenej... nehledě na špatný časování .. podle mě sis posunul předvstřik, že to líp jede, al ev zimně to nenastartuješ

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak dík ted už vim... je to prvni naftak na kterym sem se s timhle setkal ten motor je dost odlišnej oproti obyč dieselum při dovežení dom sem i docela čuměl na to že tam sou dva rozvodaky ae věřím že ho v zimě normalně nastartuji... když sem ty rozvody dělal tak sem s tim byl potom na víkend na vysočině kde brzo rano byvaly občas 3 stupne a startoval bez problemu a hlavně hned, 3 stupně sou sice už relativně teplo ae věřím že mu to nebude dělat problemy v zimě a kdyby dělalo tak bydlím na kopcu takže ho pošlu dolu nebo mu dam přečíst noviny jak se to dělalo s tatrama a chytnout musí každopadně ty rozvody už předělavat nebudu protože su od teho vždycky špinavej jak to prase diky špatnemu guferu na klice tak se necham rači překvapit :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
a ještě sem si vzpoměl že pokud bych si posunul předvstřik tak by motor nemohl byt tižší a živější zaraz protože jesi se nepletu tak když se zvětší předvstřik tak je motor tzv.tvrdší ae zase docela líp jede a pokud se zmenší předvstřik tak to bude tižší a líný jak pes a ten muj motor měl před tím než se mi o sebe obrousily ty stary řemeny strašnej zvuk to byl snad nejhlučnější traktor v okolí :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz