Nagant píše:
Tak to po zapojení do auta a propojení s notebookem jede.
Zaznamenané chyby byly:
P0102 MAF Circuit Low Input
P1120 TP Sensor Out Of Range Low (Ratch Too Low)
P0135 Heated O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1)
P1401 DPFE Circuit High Input
P1409 EVR Control Circuit Malfunction
P1131 Lack Of HO2S11 Switch - Sensor Indicates Lean
(Popis jsem dal podle
http://www.edgeproducts.com/product_ima ... pdf-41.pdf .)
Vymazal jsem je.
Tabulka adaptací:
Prosím o info, o čem vypovídají.
Máš toho fakt habakuk, no uvidí se, co se ti tam nastřádá po tom výmazu.
P0102 MAF Circuit Low Input - jestli jsi měl chvíli odpojený MAF, může to být ono, jinak je MAF nejspíš k.o. jinak kontrola voltmetrem.
P1120 TP Sensor Out Of Range Low (Ratch Too Low) - to samé, může jít o vydřený poťák na klapce (proměříš ohmmetrem) Ratch se ale tuším 'nastavuje' při každém startu motoru, (ratch - hodnota, kterou eec bere jako zavřenou klapku).
P0135 Heated O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1) - chyba v obvodu výhřevu lambdy
P1131 Lack Of HO2S11 Switch - Sensor Indicates Lean - lambda nekmitá, hlásí chudou směs.. Podle mě souvisí s předchozí chybou - máš k.o. lambdu, resp. její ohřev a tak nekmitá a eec se nedostane do režimu uzavřené smyčky. Pokud máš přístup k osciloskopu, tak ji napíchnout aq zkusit, jestli začne kmitat, když motor podržíš v zápřahu - lambda se ohřeje výfukovými plyny a mohla by začít makat, po ochlazení zase k.o...nicméně bude na výměnu.
P1409 EVR Control Circuit Malfunction - nemám tucha..EVR nebo EGR? Pokud EGR, mohlo by to souviset s tím šachováním s výfukem.
P1401 DPFE Circuit High Input - kde by se na tvém auťáku vzalo DPFE?
Jinak jak říká hlavní guru Tomin - adaptace do 10% jsou naprosto ok, záleží ale, jestli si je eec nemaže kvli té lambdě. Jo a jinak jsem rád, že kabel ještě slouží