fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 čer 2012 20:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2007 20:43
Příspěvky: 158
Bydliště: Kroměříž
Stando super ! :smt038 To by stálo za to, dát to do foto návodů od Perni - co říkáš? :smt006

_________________
Ford Escort Combi 1.8i 16v 85KW/115HP, RKC (Zetec-E), EEC-V, 09/1996, modrá metalíza, ABS, klimatizace, elektrony BORBET "14"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 čer 2012 19:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Větrák už funguje na všechny 3 rychlosti. Novou tepelnou pojistku jsem namontoval přes svorkovnici, přeci jen jsem nechtěl pájet při takovývh provozních teplotách.

Obrázek

Obrázek

Ještě musím koupit nový pylový filtr, jelikož mám už 2 roky starý a dost zanesený, což mohl být důvod pro přepálení tepelné pojistky.

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 14:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ještě se zeptám na opačný případ.
Pokud mi nejde jen 3. stupeň, nemůže to být tímto modulem, ale jen v pojistkovce, přepínači, kabelech apod.?

Ještě to upřesním, myslím,že třetí stupeň mi nejde vůbec jen v poloze vpravo, na uzavřený okruh to na třetí stupeň fouká asi jako na první či míň.
1. a 2. stupeň na obě strany v pořádku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 19:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Stačí když z toho modulu předřadného odporu vytáhneš patici a uděláš si žárovkou zkoušečku, ale tak 50-60W. Jeden konec žárovky ukostříš a druhý konec budeš postupně zasouvat do patice. Při poloze ventilátoru 1-3 budeš mít napětí postupně na všech pinech. Když při nějaké rychlosti žárovka svítit nebude, tak je problém po cestě k předřadnému odporu.

Pak je v cestě vlastní přepínač a pojistkovka

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2012 17:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Díky Stando, příležitostně na to mrknu...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 19:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ten třípinový konektor z kompletu předřadných rezistorů jde sundat pouhým tahem za konektor?
(Mně to nejde. :( )

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012 06:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mě ten konektor šel dolů jen potažením k sobě, žádná pojistka tam nením pokud si dobře vzpomínám.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 zář 2012 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mně připadne, že je tam napravo u konektoru nějaká packa, ale konektor nepovolí, ať ji přitlačím k základně rezistorů nebo naopak přimáčknu k tělesu konektoru.
Edit: Tak ne, šlo to sundat, žádná západka tam není. Jen to chtělo chvilku viklání a pomoct si vypáčením šroubovákem.

Rezistor se jeví v pořádku, oměřeno.

Chtěl bych se zeptat, jaké pozice (konektory) pojistkovky jsou to mezi panelem přepínačů topení a blokem předřadných odporů, chtěl bych se podívat, zda není jen v pojistkovce povytaženo.
(Až zjistím, že mi na blok rezistorů nejde napětí. Kryt palubovky chci sundávat, až pokud nebude zbytí.)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 20:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2008 11:57
Příspěvky: 34
Bydliště: teplice
Mě v léte odešel 2stupen.Ted sem doletoval komplet pojistkovku (po obědě sem začal) a zitra (je už tma) dám vědět jak to dopadlo.Kabely od spínače k pojistkovce jsou v pořádku,na motoru při druhym stupni ani štáva.


Píšu výsledek práce.Všechno dopadlo jak mělo.Věták šlape na všechny tři rychlosti.Pojistkovka je fakt svině.
Jak mašina šetří na cínu,musí se to někde ukázat.

_________________
escort.1,4.5dv.96 motor F4B
escort 1.6 combi 99 motor L1H


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 lis 2012 15:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 črc 2010 21:25
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústí nad Labem
jen okrajově a od někohozkušeného ta tepelná pojistka ma mít jakou hodnotu přesně ? zjistite mi nekdo ?

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ZETEC LH1 66Kw 90 Ps,1997...

Ten kdo nikdy neměl Eskorta Combi,nikdy nepozná jak je rozmanity celý svět ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 lis 2012 21:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Hodnotu čeho máš na mysli? Jediný popis je asi zde: http://www.tipa.eu/cz/pojistka-tepelna-216-c/d-87284/

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 črc 2013 18:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Dneska mi přestal jít větrák topení na 1+2 - takže předpokládám, že bude v čudu ta tepelná pojistka jak psal Standa...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2013 17:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Stando ses si jistej ze i v Escortu je ta pojistka na 216st ? Tu co sem vyndal, je asi na 121st - neni to moc citelne :roll:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2013 17:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já jsem dal pojistku na 216°C a jestli jsem něco vyčetl z původní už fakt nevím.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2013 17:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak snad nevyhorime :lol:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2013 18:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Pro jistotu jsem osadil tepelnou pojistku na 121st a zatím to tři dni šlape OK, takže hodnota 216st je platná asi pro Focuse...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2013 19:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2013 22:07
Příspěvky: 3
Tak jsem měl stejnej problém,nešel mi 1. a 2. stupeň jen 3tí a bylo to taky tou tepelnou pojistkou. Hodnota pojistky co tam byla je 21°C . Tak jsem koupil novou : http://lhotsky-elektro.kabel1.cz/index. ... t&Itemid=2 a už to zase šlape jak má. Všechny stupně na obě strany. Práce tak na 1-2h. Neni ani potřeba sundavat tu mřížku nad ventilátorem. Stačí jen vyndat konektory avyšroubovat ty dva šroubky a jde to hned vyndat. Pojistku jsem proměřil měřákem a byla přepálená,tak bylo už jasný čím toje. :-) Tak že díky moc za rady všem!!

_________________
FORD ESCORT 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2013 19:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2013 22:07
Příspěvky: 3
Tak jsem měl stejnej problém,nešel 1. a 2. stupeň a šel jen 3. Tak jsem koupil tepelnou pojistku 120°C . http://lhotsky-elektro.kabel1.cz/index. ... t&Itemid=2 Jelikož ta originál byla na 121°C Tu starou jsem proměřil měřákem a byla přepálená. Tak bylo jasný že je to ono. Práce tak na 1-2h. Ani se nemusí sundavat ta mřížka nad ventilátorem.
1) Sundat krytku (je tam jen nasazená)
2) odpojit konektory (stačí vysunout žádná pojistka tam není)
3) Vyšroubovat dva šroubky
4) Vyndat destičku s pojistkou a odpory
5Vyměnit pojistku (120°C) (Neletovat!!!!)- Já jsem použil svorkovnici z čokolády
no a potom vrátit a už to šlape jak má :-D
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
FORD ESCORT 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2013 05:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2013 22:07
Příspěvky: 3
Je tam překlep orig. pojistka má 121 stupňů C

_________________
FORD ESCORT 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2013 19:36 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2007 11:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Most
už dlouho nefungovala 1 a 2 rychlost a když jsem tu viděl ty fotky a popis tak jsem si řekl že to taky zkusím opravit sám.už jsem si dokonce objednal tu tepelnou pojistku.když jsem,ale odendal kryt pod stěračema tak jsem viděl úplně něco jiného než je tady na těch fotkách..tak ted babo rad..díky

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Ford Escort Mk VII combi 1.8 TD (66kW) 95´,2*airbag,ABS,centrál na DO,manual.šíbr,mlhovky,14"alu,pneu Goodyear Hydragrip,zimní pneu Barum polaris 3,tmavěmodrá barva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz