fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 srp 2013 10:19 
Offline
Nováček

Registrován: 01 říj 2010 01:26
Příspěvky: 5
Escort TD 1997 66kW RFS Lucas čerpadlo: Když je motor studený, nastartuje bez problémů. Po i kratší jízdě (i delší) po chcípnutí motoru, znova po otočení klíčku vše svítí normálně (žhavení a tak), ale startér nic neudělá.Ani žádný zvuk..prostě ticho. Po 10 minutách s otevřenou kapotou zase nastartuje normálně... Sahara nejela ani jednou. Nedávno jsem repasoval startér - vyměněna destička s uhlíkama, také byl repasovaný alternátor. nějaké pošahané čidlo? nebo čim by to mohlo být? Díky všem za radu!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2013 09:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pošahaný čidlo to nebude...teoreticky by to mohl blokovat imobilizér, kterej by se měl projevit nějakým blikáním ledky, pak blbý spoje přes pojistkovku nebo samotnej starter...třeba ti blbne cívka...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2013 09:51 
Offline
Nováček

Registrován: 01 říj 2010 01:26
Příspěvky: 5
Imo je nejakym zpusobem potlačený (led neblika - vubec, a mám jiný, nový klíč rozhodně bez imo). Pokaždé za studena to nastartuje bez problémů..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2013 12:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No tak to vyzkoušej, stačí vzít pořádnou žárovku (21W minimum) připojit jí na signál cívky od klíčku a kostru motoru, vzít za klíček, zda se rozvítí, když jo, tak je chyba ve startéru, páč od klíčku to jde, když to nepůjde, použij kostru na baterce, pokud to půjde, je chyba v ukostření motoru(špatnej spoj, kterej se teplem uvolní). Taky můžeš při neutrálu lehnout ke startéru a přes kus drátu připojit přívodní plus na starteru k signálu cívky, jestli startér zatočí, když to ani necvakne, je cívka nebo kostra špatně, když cvakne ale neotočí, tak je hlavní spínací kontakt motoru starteru v cívce špatnej (blbě převádí) nebo opět kostra (proud potřebnej pro otáčení startéru přes špatnej spoj prostě neproteče..nebo klasika, dráty u ok starteru jsou uhnilý...víc toho asi nebude...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz