fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Palivové čerpadlo nebo kabeláž??
PříspěvekNapsal: 31 srp 2013 11:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
Jsem už bezradný, a tak píšu sem.

Před rokem mi blbla elektrika jako větráky, klimatizace a nakonec mi neseplo palivové čerpadlo. Tak jsem přeletoval celou pojistkovku. Vše Ok až do letošního léta. Cca před měsícem mi doma opět neseplo čerpadlo. Pojistka Ok, tak jsem vyměnil relé a čerpadlo běželo. Zkusil jsem tam dát to staré relé a běželo to taky. Moc jsem to neřešil a jezdil dál. Po týdnu se situace opakovala, tak jsem znovu zkusil čachry s relátky a nic. Když jsem čerpadlo napojil přímo na baterku tak běželo. Dopálil jsem se a znovu přeletoval pojistkovku. Po 4 dnech se ale závada opakovala asi 200km od domova za intenzivního deště. Při asi 6 zoufalém otočení klíčku to vzadu zabzučelo, já nastartoval a až domů jsem nevypnul motor. Druhý den jsem ráno normálně nastartoval, zajel na nákup vedle do vsi a zpět. Odpoledne už ani ťuk. Dnes ráno jsem se tomu chtěl podívat na zoubek. Čachry s relátky nic. Zkoušel jsem různě lomcovat s konektorem na čerpadle a nic. Konektor jsme vypojil a zapojil na jiné čerpadlo, které se rozběhlo, přepojil jsem to na čerpadlo v autě a to běží. Auto je momentálně pojízdné, ale bojím se s ním kamkoliv dál jet.

Nikdy se to neprojevilo za chodu motoru, jen cca 1 za 20 startů nenastartuju.
Předem díky za jakékoliv podněty.

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2013 16:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Podívej se ještě jednou na konektor čerpadla zda není spálený jeden z těch pinů. Pokud ano, vyměnit čerpadlo i s kabelem co vede dopředu. Samosebou za čerpadlo které nemá spálený konektor... to samé se řešilo u bratránka a výměna čerpadla pomohla.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013 01:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
Tak jsem se na to koukal, a skutecne je to asi v konektoru. Neni to teda primo vypalene, ale kontakty asi budou vyhrate. Porovnaval jsem to s konektorem z jineho auta, byly opravdu hodne rozevrene, tak jsem je provizorne srovnal a striknul kontaktolem. Na pude mam 2 kompletni kabelaze na escorta, tak tam dam akorat jiny nevyhraty konektor a melo by to byt vsechno Ok ne?? Jaky byl duvod k vymene cerpadla??

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013 12:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Vyhřátí konektoru je způsobeno větším odporem (opotřebením) čerpadla. Časem se to vypálí znova.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013 13:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
Ok, a má smysl tam dávat použité s nevyhřátým konektorem (dá se opotřebené čerpadlo nějak identifikovat) nebo pořídit nové (cca 900,-)

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013 16:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Je to tím, že filtrační koš je nejspíše prošoupaný a čerpadlo nasálo nějaký bordel, který ho teď namáhá... Sehnalo se origo použité čerpadlo s dobrým košem a konektorem a je po problému.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2013 09:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
No origo cerpadla tu mam dalsi 3 z 1.6, tak jedno vyberu a uvidim. Tusim, ze za to dodelani cerpadla bude castecne odpovedny muj pokus s E85. V cervnu jsem 3x vzal plnou 10L E85 a cca 45L N95. Stovka na nadrzi dobrá, ale pak me od toho odradila mapa adaptaci.

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2013 09:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Tím to určitě nebude, to si ho akorát pročistil :) já jezdil asi 2 měsíce 50:50 a v pohodě ale taky adaptace mizerný a žralo to víc, takže uspora skoro žadna.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz